Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Антифризът чезне мистериозно ...


pdp11

Recommended Posts

От известно време антифризът ми изчезва мистериозно, по около 0,5 л на месец. Правих оглед на всичко по охладителната ситема, никъде не се вижда нито теч, нито характерните бели следи. Сутрин отваряйки капачката на разширителния съд, за да долея се чува характерното свистене т.е. системата си стои под налягане, маркучите също са твърди, от което си правя извод, че не би трябвало да е разхерметизирана. Някакви предположения, къде изчезва течността?

П.С. Вече два пъти съм бил в ЕТ за намиране на проблема но уви ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите не трябва да са твърди дори и при загрял двигател ... вярно , че при разширение на антифриза се създава налягане , но то е не повече от 1.2 Атм. Ако имаш газова уредба бягай да провериш изпарителя и клапана на газта , а и гарнитурата на главата и самата глава също не е излишно , но почни с изпарителя / в случай че има газ /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава план В да търсиш проблема в главата и гарнитурата ... мотора предполгам е шкодовия , щот тез букви AZE нищо не ми говорят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се отваря главата за да разбереш какво става . Може би ти изхвърля антифриз през ауспуха- сигурно ти е избила гарнитура на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е като АМЕ двеигателя (с голен разпределителен вал) сваляш главата и сменяш гарнитурата за 3-4 часа. Сравнително елементарно е, гарнитурата за АМЕ е 20 лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин отваряйки капачката на разширителния съд, за да долея се чува характерното свистене т.е. системата си стои под налягане, маркучите също са твърди, от което си правя извод, че не би трябвало да е разхерметизирана. Някакви предположения, къде изчезва течността?

Размишлявайки логично - системата е под налягане, когато двигателя е загрял.

След като изстине(сутрин) налягането трябва да изчезне.

Възможно е свистенето да става от подналягане.

Тоест, ако има малък теч, а системата няма от къде да гълта въздух.

Тогава при отваряне на капачката се чува влизане на въздух, а не излизане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ме разбихте. А уж шкодовите мотори били стабилни, на 120к гарнитура ...

 

Аз на 175-6 хил. го правя. Гарнитурата се сменя страшно бързо. И след това НЕ регулирай клапаните! Не е нещо сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето двг на шкода са боклуци и супер не издръжливи...

от 120ката през фаворит фабия 3цилиндъра до октавия 1.6

 

1.9 и 1.8 и от там на горе са екстра :)

 

Исказваш съ амААААА многу непудготфен :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иване, изказваш се супер недотговен. Изброените от теб мотори хич не са Шкодови, да ти кажа под сурдинка :mrgreen:. Мълчи си по-добре, да не се излагаме пред чужденците...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ме разбихте. А уж шкодовите мотори били стабилни, на 120к гарнитура ...

 

Аз на 175-6 хил. го правя. Гарнитурата се сменя страшно бързо. И след това НЕ регулирай клапаните! Не е нещо сериозно.

Повечето двг на шкода са боклуци и супер не издръжливи...

от 120ката през фаворит фабия 3цилиндъра до октавия 1.6

 

1.9 и 1.8 и от там на горе са екстра :)

моите таксита са на 500 хиляди ,колега с aze -МОТОРИ

КВИ СА ТЕЯ ГЛУПОСТИ

на 1-та на 470 -наскоро сменях-беше прогнила и чезнеше по малко,но нали се сещаш че такси не е с g12.а с български антифризец

даже понякога слагам и 2-ра употреба

това са железни моторетки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ме разбихте. А уж шкодовите мотори били стабилни, на 120к гарнитура ...

 

Случва се и на тези километри но рядко. Сменя се бързо и евтино и после караш до около 300-400 000 и може да повториш упражнението. Нека това да им е проблема на тези двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.