Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първа смяна на масло New Fabia 1.4MPI 63кW


karst

Recommended Posts

За интересуващите се:

 

- времетраене - 1ч. (колкото ми бяха казали при записването на час)

- масло по избор - Шел или Кастрол

- 175лв. за операцията

 

Ниво на маслото - на MAX или 1мм по-долу.

Остатък около 750г. в шишенце.

 

Всичко това в ЕТ-Варна.

 

Това е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О ха...

Това е работа.

Дай Боже всеки му!

Надявам се скоро да дойде време, това да не е причина за хвалба... а нормалната практика за сервизно обслужване...и на никой да не му прави впечатление....

С пожелание за успешен ден!

ПС. Колко му е, пътя от София до Варна. Ще взема да "яхна" Фабияната и да дойда при вас за смяна....

:D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Колега, цената 175 лв. за всичко ли е (тоест за маслото, всички филтри + труда)? Питам като бъдещ собственик на такава Шкода :) Събирам информация, колко са разходите по подръжката, защото мой познати ме шашнаха с някакви невероятни суми за други модели и марки нови автомобили :) Сервизните интервали на Фабията са 15 000 км или 1 година, нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, цената 175 лв. за всичко ли е (тоест за маслото, всички филтри + труда)? Питам като бъдещ собственик на такава Шкода :) Събирам информация, колко са разходите по подръжката, защото мой познати ме шашнаха с някакви невероятни суми за други модели и марки нови автомобили :) Сервизните интервали на Фабията са 15 000 км или 1 година, нали така?
Не се чуди,ами бягай да зимаш!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, цената 175 лв. за всичко ли е (тоест за маслото, всички филтри + труда)? Питам като бъдещ собственик на такава Шкода :) Събирам информация, колко са разходите по подръжката, защото мой познати ме шашнаха с някакви невероятни суми за други модели и марки нови автомобили :) Сервизните интервали на Фабията са 15 000 км или 1 година, нали така?

Сервизните интервали са точно такива. Цената е за масло и филтър + друго каквото се проверява + труд. Не мога да дам подробности - гледах от време на време процедурата през един голям прозорец :) . Това което видях - прегледаха ходовата част, завъртяха колелата, смениха маслото, накрая закачиха компютъра. Предполагам за задаване на новия сервизен интервал и може би са погледнали за грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасен мотор за това купе(1.4/86). Немога да кажа че е супер икономичен, но ще ти дам моят опит в тази област:

За изминати 25000км среден разход на гориво 6,2л по колонки и 6,3 по борд компютър... Извън града средно около 5л на сто, в София около 10л на сто.

На дълго двигателчето е идеално, поддържа си без напрежение 140км в час. Доста е тих мотора, музиката я слушам доста тихо.

От мен толкоз!

За 1.2 70 да кажат колеги дето имат такъв....

Поздрави и успех в избора! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

За изминати 25000км среден разход на гориво 6,2л по колонки и 6,3 по борд компютър... Извън града средно около 5л на сто, в София около 10л на сто.....

 

Разхода силно ме впечатли.... но както го пишеш излиза че 80% ти е извънградско. Иначе не се връзва сметката.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само 200 лв. ще е доста добре :) Мисля да го взема като екстра, защото без него уредите са малко грознички...в смисъл доколкото проучих стандартните уреди са само скоростомер и оборотомер, без отделни скали за бензина и температурата на водата....и между тях се мъдри един не много очеприятен зелен дисплей...а във варианта с Макси-ДОТ, има отделни скали за бензина и водата, в долната част на оборотомера и скоростомера. :) Ама хайде стига съм спамил, ще ходя са си взема списък с допълнителното оборудване от ЕураТек. Само ако някой наистина има отзиви от 1.4 и 1.2 12В 70 к.с. да каже, че за тест драйв не е ясно на какво ще попадна :)
ако имаш възможност вземи си 1.4

помага кубатурата при най опасната маневра-изпреварването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разхода не мога да дам точна информация. Просто не съм се старал да наблюдавам. Приблизителните цифри които ми се въртят в главата са 8,5 - 9 в града и под 6 извън него. Трябва само да се има предвид, че извънградския включва и доста магистрала, където разхода си е по- висок.

За двигателя - харесва ми като динамика. Не съм "екстремист", но не съм от бавните шофьори. За моя стил на каране съм доволен от мотора. Не съм го тествал за максимална скорост (както казах не съм "екстремист"), но веднъж ми се наложи да "настъпя" и без проблеми стигнах почти до 170км/ч. - при изпреварване на магистрала ме застигна един "ниско летящ самолет" и побързах да се махна от лявата лента.

За екстрите - поръчах си ESP, заводска аларма, заводски CD/MP3 плеър и избор на цвят. Нямах списък с това, което може да се поръчва и поръчвах "в движение". После се сетих за разни други дреболии - примерно да си поръчам задни високоговорители. Във форума е ставало въпрос и друг път, ако ще има екстри - трябва да се поръчват предварително. После излизат доста по-скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разчистих темата от ненужните коментари. :-k

 

Моля придържайте се към заглавието! [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За интересуващите се:

- времетраене - 1ч. (колкото ми бяха казали при записването на час)

- масло по избор - Шел или Кастрол

- 175лв. за операцията

Ниво на маслото - на MAX или 1мм по-долу.

Остатък около 750г. в шишенце.

Всичко това в ЕТ-Варна.

Това е!

 

При първата смяна на масло и филтър в ЕТ-София ми взеха около 135лв. И това с новия ценоразпис за труд 27лв/час без ДДС.

Остатъка от маслото също ми го върнаха.

Къде се изгубиха тези 40 лв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Използвам темата, за да задам въпроса си, понеже също касае маслата за MPI на Fabia II.

Може ли някой да ми посочи конкретните нарианти на Shell и Castrol маслата, подходящи за Fabia II 1.2 MPI? В двигателния отсек има стикер, че Skoda препоръчва маслата Shell, но понеже не съм много запознат с видовете, реших да попитам тук.

В една брошурка на официалния дилър на Skoda Auto великобритания пишеше, че VW 501 01 (което е едно от допустимите за бензиновите двигатели на Fabia II) е Shell Helix Plus. Допускам, че това е едно от подходящите масла. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.