Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За електрическата печка на О2-TDI .


димон

Recommended Posts

Това е много интересна тема за студеното време ;) и с риск да се окажа в грешния бар - тази печка има ли я и на старата Октавия или само на Октавия 2??? Много хубаво би било да мога да стопля колата по-бързо, защото пътя ми няма 4 километра и в добрия случай стрелката тамън да мръдне от мъртво положения и трябва да гася колата. Пък за тази печка не съм и чувал - може би защото на старата Октавия го няма...

 

Осветлете ме моля ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    12

  • chavdarlk

    7

  • bega4kata

    4

  • coverdale

    4

Най-много писали в темата

Добре де, на мен нещо не ми е ясно обаче. Казвате да е на режим - AUTO - а когато взема да въртя врътката за да вдигна градусите и стигна до "HI" - AUTO автоматично се изключва - и оборотите на вентилатора се смъкват с две позиции (Оборотите се вдигаха почти до макс когато увеличавах температурата - а на HI - падат) !! Така ли трябва да бъде ????

 

Не чак на макс.,включва се защитата на електронния блок.

Както казва товарищ Путин-"Болшая нагрузка"..... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Друг пример:

караме примерно с 50 км/ч , изключваме от скорост и гледаме мом. разход : стои си 0,7 л/ч......, когато скоростта стане към 20-10 км/ч започва да се вдига и така при мравешки ход с 5 км/ч се вдига до 1,5..2,5 л и чак след спирането пада на 0,7.

:D

И друг път е дискутиран този разход. Логичен е. Имаш скорост, време и разстояние. По-висока скорост (50 км/ч)-> по-бързо изминаване на дистанцията, следователно по-малко гориво за час при движение с тази скорост (при ниска скорост е в час, не в км). По-ниска скорост (5 км/ч) -> по-бавно изминаване на дистанцията, следователно повече гориво. Същата зависимост ще откриеш ако от 150 км/ч изключиш от скорост и започнеш да следиш показанията на компа. Разхода в л/км, след което в л/ч постоянно ще нараства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много интересна тема за студеното време ;) и с риск да се окажа в грешния бар - тази печка има ли я и на старата Октавия или само на Октавия 2??? Много хубаво би било да мога да стопля колата по-бързо, защото пътя ми няма 4 километра и в добрия случай стрелката тамън да мръдне от мъртво положения и трябва да гася колата. Пък за тази печка не съм и чувал - може би защото на старата Октавия го няма...

 

Осветлете ме моля ;)

 

Аз съм с Румстър с климатик и печката я има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към Mishelle:

 

Да, да, вярно , така е . Не съм съобразил размерностите л/ч и л/100 :) . Обаче това за разхода на място не мога да си обясня дали е логично:

Когато запаля е 0,9 за 2 мин примерно, после пада на 0,5 до около 70-80 градуса. Когато стане 90 разхода става 0,7 л/час.

Защо на топъл мотор е повече отколкото на студен !!???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика да е така. При всички коли, които съм имал/наблюдавал - моментен разход/обороти в зависимост от условията са по-високи при студен двигател и се понижават в процеса на загряване. Оборотите по-бързо, разхода - малко по-бавно. Би следвало при загрял двигател всички тези стойности да са минимални в сравнение с тези при запалване (на студен старт).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за колегата димон. Ако искаш да разбереш дали се върти компресора. Можеш да направиш следното. Натисни заедно бутоните econ и най-десния горен от четрите.

На мястото кадето изписва градусите за водача ще се покажат две нули и нула като горен индекс, завърти врътката за градусите на водача докато не покаже 19, после завърти врътката за силата на вентилатора докато не покаже 4 в горен индекс. И сега на мястото кадето показва температурата за пътника ако показва две нули значи компресора не се върти ако показва 10 на празен ход значи компресора се върти с 1000rpm. А забравих да кажа, че двигателя трябва да работи. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление също така бързото загряване на двигателя ...за около 1,5 - 2 км , когато е пусната печката . Въздухът в купето го настройвам, така че да не вкарва студен въздух отвън .

Така затоплянето на купето оказва влияние на по-бързото загряване и на антифриза в охладителната система . :roll:

 

Дали така ми се е сторило или наистина е така !!! Друг някой не е ли забелязал този ефект ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да ви питам момчета, при вас усещала ли се една неприятна миризма идваща от климатроника? При мен от една седмица се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да ви питам момчета, при вас усещала ли се една неприятна миризма идваща от климатроника? При мен от една седмица се усеща.

 

Сменяш филтъра на климатика и си готов ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да ви питам момчета, при вас усещала ли се една неприятна миризма идваща от климатроника? При мен от една седмица се усеща.

 

При мен не се усеща нищо ...за сега . Ако нямаш умряла мишка във филтъра на купето , значи е нещо по топлообменника в таблото или кондензната ваничка . А това се лекува със спрей за автоклиматици.

 

Преди няколко дни , докато чаках на едно "червено" , на едно кръстовище се загледах в колата чакаща срещу мен . От кората под мотора изкочи плъх с размери на ангорска котка и с опашка дълга почти 50 см. Направо онемях...Така , че нищо чудно някое мишле да се е свряло на топло... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за колегата димон. Ако искаш да разбереш дали се върти компресора. Можеш да направиш следното. Натисни заедно бутоните econ и най-десния горен от четрите.

На мястото кадето изписва градусите за водача ще се покажат две нули и нула като горен индекс, завърти врътката за градусите на водача докато не покаже 19, после завърти врътката за силата на вентилатора докато не покаже 4 в горен индекс. И сега на мястото кадето показва температурата за пътника ако показва две нули значи компресора не се върти ако показва 10 на празен ход значи компресора се върти с 1000rpm. А забравих да кажа, че двигателя трябва да работи. :D

 

Странно, като загря колата и компресора завартя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси момчета :) А филтъра на климатика и филтъра на купето май не са един и същ филтър.

 

 

Намерих една тема, която може да е от полза на хора със същия проблем.

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 8%E7%EC%E0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миризмата при мойта кола се усеща само лятото,като пусна климатика да охлажда,и то първите няколко седмици,после изчезва.

През студените месеци няма такъв проблем.

Май се въдят някакви микроорганизми в тръбите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

специално за stenly :

 

става дума да си смениш филтъра на климатика = филтъра на купето , който се намира под жабката , която е в краката на жената... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на купето сигурно няма да помогне, миризмата идва най-често от питата.

Спрея ще свърши работата, но си заслужава да се пробва и нещо по-лесно - пуска се температурата на "HI" а скоростта на вентилатора на ниска степен. Двигателя съответно трябва да е напълно загрял.

Би трябвало да се изпекат гадинките за няколко минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на купето сигурно няма да помогне, миризмата идва най-често от питата.

Спрея ще свърши работата, но си заслужава да се пробва и нещо по-лесно - пуска се температурата на "HI" а скоростта на вентилатора на ниска степен. Двигателя съответно трябва да е напълно загрял.

Би трябвало да се изпекат гадинките за няколко минути.

 

Не става , бе Чавдаре !!!

При максимална температура на изходящия въздух от парното 50 градуса едва ли ще е възможно изпичането на гадините. В домашните климатици също е става по този начин . Според мен само почистване , ако е възможно , ако не - спрей или "формалин" . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че за какво ти е компресор - горещ антифриз има в изобилие - системата би трябвало да е в най-обикновен режим "парно".

Той компресора си е изключен при това положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не стане със смяна на филтъра единственото спасение е спрея защото идеята да се изпекът гадините не е лоша но няма как да стане,защото изпарителя на климатика е преди радиатора на парното

спрея на nigrin е ефективен и лесен за употреба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
ами то и аз така

слагам си градусите и това е smile159

но за какво точно е ](*,)

 

Глей ся ,

когато ECON свети (демек включен)- компресора няма право да се включва. Не че ще ти вдигне разхода кой знае колко...Просто при тръгване се получава ЗОР за мотора ( става дума за 1,9 TDI) . Хем печката топли , хем компресора върти . Усеща се по тъпата , дебела инфра-ниска вибрация в момента на зацепване на съединителя. Ако караш на извънградско само - няма проблем . При температура под 2' C компресора не се пуска , дори и да искаш ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.