Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

За електрическата печка на О2-TDI .


димон

Recommended Posts

За да се пуснеше електрическата печка на дизела О2 , трябваше

1. да не е натиснат ECON ,

2. градусите да са към MAX,

3. мотора да не е развил 70' C .

 

Обаче , ако навън температурата е над 2 градуса започва да се върти и агрегата на климатика ( загуба на мощност).

Има ли начин да се пуска печката сутрин без да се върти климатика , при положение че температурата на ок. среда е над 2 градуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    12

  • bega4kata

    4

  • chavdarlk

    7

  • coverdale

    4

Най-много писали в темата

Може ли малко по подробна информация за тази печка? Какво представлява, какво топли и тн. Моята октавия от подписа дали има такова нещо?

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината,и аз бях забравил за бързото затопляне на въздуха в колата,и как става въобще. :?:

Мисля ,че ако не е на ECON а на AUTO,агрегата се включва автоматично,независимо от температурата навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината,и аз бях забравил за бързото затопляне на въздуха в колата,и как става въобще. :?:

Мисля ,че ако не е на ECON а на AUTO,агрегата се включва автоматично,независимо от температурата навън.

 

Освен това трябва градусите да са нагласени минимум на 75% от максимума - примерно 28 , аз ги слагам на " Hi ". Топлото започва да излиза почти моментално , като започва да се чува характерно цъкане на реле под кормилото през 5 сек.

Лошото само е , че когато е пуснато това "топло" тръгва да се върти и агрегата на климатика , което е излишно. Всъщност дали тръгва - не знам , само предполагам !.. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моментния разход на място не може ли да се прецени дали компресора работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моментния разход на място не може ли да се прецени дали компресора работи?

 

защо решихте че включва и климатика, май той не може да включи под 5 градуса...

А за колко време колата достига 90 градуса, при мен е отчайващо - от Младост 3 до след Плиска...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо решихте че включва и климатика, май той не може да включи под 5 градуса...

За О2 - под +2 градуса.

 

А за колко време колата достига 90 градуса, при мен е отчайващо - от Младост 3 до след Плиска...

Купих от ЕураТек кората за капака за 51 лв, и вместо за 4 километра ми загрява за 3 километра. Освен това държи много по-дълго време топлото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо решихте че включва и климатика, май той не може да включи под 5 градуса...

За О2 - под +2 градуса.

 

А за колко време колата достига 90 градуса, при мен е отчайващо - от Младост 3 до след Плиска...

Купих от ЕураТек кората за капака за 51 лв, и вместо за 4 километра ми загрява за 3 километра. Освен това държи много по-дълго време топлото.

Това е нещо ново за мен коя кора за кой капак :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моментния разход на място не може ли да се прецени дали компресора работи?

 

Ами моментния разход се вдига примерно от 0,7 на 1,1...1,2 . Обаче дали това не е консумацията на печката !!! Все пак за да топли така би трябвало да е ПОНЕ 250-300 вата.

 

Друго интересно пък с моментния разход :D :

 

Паля ...0,9. След 2 мин става 0,5. Така стои до 70-80 градуса. После се вдига и остава на 0,7. Защо след като мотора е загрял мом.разход се вдига с 0,2 спрямо студения мотор. Все едно студен мотор има по-малко съпротивление .

Друг пример:

караме примерно с 50 км/ч , изключваме от скорост и гледаме мом. разход : стои си 0,7 л/ч......, когато скоростта стане към 20-10 км/ч започва да се вдига и така при мравешки ход с 5 км/ч се вдига до 1,5..2,5 л и чак след спирането пада на 0,7.

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нещо ново за мен коя кора за кой капак :-)

 

Кечето от долната страна на капака на двигателя(ако съм разбрал правилно). Звуко и топлоизолация. Ти си с дизелов мотор и трябва да я имаш серийно, а Чавдар, ако не бъркам, караше бензинка - там тази изолация я няма(и е грешка, че я няма).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За рускочетящите колеги има интересно четиво :

 

http://volkswagen.msk.ru/vw_doc2/golf_2004_rus.pdf

 

на стр.71 .

 

Само да се поправя: градусите трябва да са на 90% от максимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компресора на климатика не тръгва и не може да работи в режим на отопление,работи само когато е включено изсушаването на предното стъкло,тогава той охлажда въздуха за да го изсуши и след това се затопля от парното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нещо ново за мен коя кора за кой капак :-)

 

Кечето от долната страна на капака на двигателя(ако съм разбрал правилно). Звуко и топлоизолация. Ти си с дизелов мотор и трябва да я имаш серийно, а Чавдар, ако не бъркам, караше бензинка - там тази изолация я няма(и е грешка, че я няма).

Точно за тази изолация става въпрос, и наистина е абсолютна грешка, че я няма стандартно при бензинките :evil: .

Купих единствената налична в София :D , иначе трябваше да чакам доставка около 2 седмици.

---

Малко ъпдейт на информацията:

при начална температура около +10 градуса:

  • без изолацията - загряване до 90 градуса за около 4 километра
    с изолацията - загряване до 90 градуса за около 3 километра

при начална температура около 0 градуса:

  • без изолацията - загряване до 90 градуса за около 5+ километра
    с изолацията - загряване до 90 градуса за около 4 километра

при начална температура около -10 градуса:

  • без изолацията - не е пробвано! предполагаемо загряване до 90 градуса за около 7 километра
    с изолацията - не е пробвано още! предполагаемо загряване до 90 градуса за около 5 километра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драги ми Чавдаре,

 

:) както се вижда от постовете ти ...много си доволен от тази изолация. След като има принос като термоизолация , би следвало да има и като звукова такава. И тъй като бензинките не тракат и не се чува ДВГ в купето би ли споделил какъв е ефекта след поставянето на КЕЧЕТО !!! :) ...може би нещо като отрицателен шум ???... ;)

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драги ми Чавдаре,

 

:) както се вижда от постовете ти ...много си доволен от тази изолация. След като има принос като термоизолация , би следвало да има и като звукова такава. И тъй като бензинките не тракат и не се чува ДВГ в купето би ли споделил какъв е ефекта след поставянето на КЕЧЕТО !!! :) ...може би нещо като отрицателен шум ???... ;)

Поздрави !

 

Кой какво прави - Димон пак на тема обезшумяване го обърна :-) smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

караме примерно с 50 км/ч , изключваме от скорост и гледаме мом. разход : стои си 0,7 л/ч......, когато скоростта стане към 20-10 км/ч започва да се вдига и така при мравешки ход с 5 км/ч се вдига до 1,5..2,5 л и чак след спирането пада на 0,7.

:D

Докато колата не е спряла, отчитонето е в л/100км.

Разхода, след включване на реотаните, се вдига сериозно заради това, че мощността им, както и ти си предположил, не е никак малка, а компресора на климатика и реотаните да работят заедно - хич не ми се вижда възможно.

При мойто Окти включването става с включването на вентилатора, разбира се ако врътката на температурата е на повече градуси, от колкото t в купето.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драги ми Чавдаре,

 

:) както се вижда от постовете ти ...много си доволен от тази изолация. След като има принос като термоизолация , би следвало да има и като звукова такава. И тъй като бензинките не тракат и не се чува ДВГ в купето би ли споделил какъв е ефекта след поставянето на КЕЧЕТО !!! :) ...може би нещо като отрицателен шум ???... ;)

Поздрави !

Шума не бих казал, че се е променил (нито отвън, нито отвътре).

Може и да си въобразявам, но след като сложих изолацията се появи едно тихо дрънчене в много специфична ситуация.

Става само при преминаване през около 2000 оборота при ненатиснат педал на газта, и на 2-ра предавка :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драги ми Чавдаре,

 

:) както се вижда от постовете ти ...много си доволен от тази изолация. След като има принос като термоизолация , би следвало да има и като звукова такава. И тъй като бензинките не тракат и не се чува ДВГ в купето би ли споделил какъв е ефекта след поставянето на КЕЧЕТО !!! :) ...може би нещо като отрицателен шум ???... ;)

Поздрави !

Не помага...уж специална шумо/топло/хидро изолация сложихме...почти никакъв ефект от към заглушаване на шума да не кажа абсолютно никакъв! Цената беше 150 лв. или нещо такова...Относно харченето на студен и топъл двигател:

на 4-тата минута след запалването от 0.7л/час разходът става 0.5л/час! При загрял двигател(90 градуса) в спряло положение 0.4л/час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и предполагах,доколкото не съм забравил руския-климатроника не трябва да е на режим ECON.

Вкарайте го на AUTO,и веднага се включва,усеща се по шума на мотора и вибрацийте.

От което следва,че и компресора и печката работят едновременно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, на мен нещо не ми е ясно обаче. Казвате да е на режим - AUTO - а когато взема да въртя врътката за да вдигна градусите и стигна до "HI" - AUTO автоматично се изключва - и оборотите на вентилатора се смъкват с две позиции (Оборотите се вдигаха почти до макс когато увеличавах температурата - а на HI - падат) !! Така ли трябва да бъде ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.