Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Светка и писка!


Pesho

Recommended Posts

Ами значи и вчера и днес се получи нещо много стряскащо /отначало/ за мен. Палим сутринта Октито /1.9 тди/ и след 5 сек. светна червената лампа на водата /антифриза/ и съответно писка. На таблото се изписа следното - STOP CHIL. KAPAL. KONTROLA! NAVOD K OBSLUZE!

Изгасих двг веднага, погледнах антифриза-има достатъчно не замръзнал :? и пак палим, след 5 сек. пак писка и свети. Пак гасим, палим пак след няколко минути и ... колата си заработи без проблем. след това взех малко от антифриза в казанчето и го сложих във фризера. Стоя там около 15 часа и му нямаше нищо на температура - 20. Днес сутринта пак същата случка се повтори - от третото палене вече не светеше и не пискаше нищо. Според мен нещо от студа се е бават датчиците и системета? Ама кажете Вие ако знаете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи и вчера и днес се получи нещо много стряскащо /отначало/ за мен. Палим сутринта Октито /1.9 тди/ и след 5 сек. светна червената лампа на водата /антифриза/ и съответно писка. На таблото се изписа следното - STOP CHIL. KAPAL. KONTROLA! NAVOD K OBSLUZE!

Изгасих двг веднага, погледнах антифриза-има достатъчно не замръзнал :? и пак палим, след 5 сек. пак писка и свети. Пак гасим, палим пак след няколко минути и ... колата си заработи без проблем. след това взех малко от антифриза в казанчето и го сложих във фризера. Стоя там около 15 часа и му нямаше нищо на температура - 20. Днес сутринта пак същата случка се повтори - от третото палене вече не светеше и не пискаше нищо. Според мен нещо от студа се е бават датчиците и системета? Ама кажете Вие ако знаете?

 

Сипи 100 грама антифриз !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е бъг. Имах същата случка много пъти при температури около и под 5 градуса, със старата ми Бора 1.9 тди. Решението е да ти сменят цялото резервоарче И датчика за температура/ниво.

Съпротивлението на датчика се променя, това е :)

Като затопли колата, гасиш, после палиш, и няма светлина и звук :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля че е бъг, но ме дразни и мисля в събота да погледна от къде-може би идва проблема и да го премахна.

 

ПП Не е на макс нивото, в момента е точно над минимума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Временно решение е почистването на металните аноди на датчика. просто ги остържи с твърда четка. По другите форуми е писано много, постоянното решение е смяна на резервоара с датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , не се занимаваи с телени четки или други шлосеро ремонтни инструменти . Ходи си купи казанче за антифриза около 20 лева е и се смена за 10 минути . Хайде и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , не се занимаваи с телени четки или други шлосеро ремонтни инструменти . Ходи си купи казанче за антифриза около 20 лева е и се смена за 10 минути . Хайде и успех

 

Е щом е над минимума, защо не го допълниш до макс ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.