Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

XENON Octavia II - индикация за изгоряла крушка.


paralichko

Recommended Posts

Здравейте някой знае ли как октавия 2 мери изгарянето на кушката, мери товара, в смисал ако вместо 55в се сложи 20 ще отчете, или мери разкъсана верига. Питам защото ми се получи следния проблем. Значи взимам си аз от най-китайските ксенони, като с продавача решаваме да пробваме дали ще рабпто ( точно поради тази индикация ). Пробваме работи. Слагаме онч ден - всичко си работи. НОооооо днес на 0 градуса студ си еба капака. Единия фар не пали и се показва индикация за крушка. Пали - гаси, пали - гаси и запалиха и двата. След това като пак беше истинала колата пак така ма с другия фар. Имате ли някакви идей какво става ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някой знае ли как октавия 2 мери изгарянето на кушката, мери товара, в смисал ако вместо 55в се сложи 20 ще отчете, или мери разкъсана верига. Питам защото ми се получи следния проблем. Значи взимам си аз от най-китайските ксенони, като с продавача решаваме да пробваме дали ще рабпто ( точно поради тази индикация ). Пробваме работи. Слагаме онч ден - всичко си работи. НОооооо днес на 0 градуса студ си еба капака. Единия фар не пали и се показва индикация за крушка. Пали - гаси, пали - гаси и запалиха и двата. След това като пак беше истинала колата пак така ма с другия фар. Имате ли някакви идей какво става ?

 

... подобен проблем имах преди 2 години с OPEL VECTRA C - беше решен в сервиза. Трябваше да се задеде в компютъра на колата - режим - ксенон.... предполагам, че и ппри SKODA e така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някой знае ли как октавия 2 мери изгарянето на кушката, мери товара, в смисал ако вместо 55в се сложи 20 ще отчете, или мери разкъсана верига. Питам защото ми се получи следния проблем. Значи взимам си аз от най-китайските ксенони, като с продавача решаваме да пробваме дали ще рабпто ( точно поради тази индикация ). Пробваме работи. Слагаме онч ден - всичко си работи. НОооооо днес на 0 градуса студ си еба капака. Единия фар не пали и се показва индикация за крушка. Пали - гаси, пали - гаси и запалиха и двата. След това като пак беше истинала колата пак така ма с другия фар. Имате ли някакви идей какво става ?

 

... подобен проблем имах преди 2 години с OPEL VECTRA C - беше решен в сервиза. Трябваше да се задеде в компютъра на колата - режим - ксенон.... предполагам, че и ппри SKODA e така...

 

 

Аз от компютъра даже се сещам от къде се задаваше, но за съжаление ще пробвам чак в понеделник защото латтопа е в офиса. За тези които биха се заинтересували, открих че фаровете се палели

"на два пъти" ако не е чекнато че са ксенон ( чеква се с ваг ком ). Но на мен пък странното мо е че до вчера в по топлите дни нямаше грам проблем. Ако някой с Октавия 2 си е сложил 35W ксенон, без допълнителни товарни съпротивления да каже !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих 35 Ватов ксенон. При пускането си работеха супер - но запалех ли двигателя започваха да мигат отвратително - все едно Блиц ефекта в дискотеките. Т.е. без работещ двигател си бяха супер, с работещ - трагедия. Сложих две чудесии (на всяка крушка по едно) и се оправи проблема - до момента вече 5 месеца нямам никакви проблеми. :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих 35 Ватов ксенон. При пускането си работеха супер - но запалех ли двигателя започваха да мигат отвратително - все едно Блиц ефекта в дискотеките. Т.е. без работещ двигател си бяха супер, с работещ - трагедия. Сложих две чудесии (на всяка крушка по едно) и се оправи проблема - до момента вече 5 месеца нямам никакви проблеми. :-)

А с ваг кома не чекна ли XENON fitted ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Блиц" ефекта е от това, че компа постоянно следи за наличие на 55W крушка. За целата, освен че на компа му се казва, че си с ксенон (което не знам до колко е задължително) се слага една "лъгалка", която лъже компа, че ватовете не са 35, а 55. Мисля, че точно такава джаджа е инсталирал колегата simichoil. Явно Боби Доктора все още не е видял тази тема, защото той е човека, който може технически да опише този и сходните, описани в темата проблеми. А това, че крушка (която и да е) в даден момент отказва да свети - на новите коли, в резултат на следенето от страна на компа, когато той прецени, че дадена стойност е извън нормата, спира тока към нея. Т.е. ако решите вместо габаритна крушка да сложите диод (на същия цокъл) той или ще светне и след това угасне или изобщо няма да светне. И в двата случая ще имате индикация за изгоряла крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам същия проблем но със предните габарити,когато двигателя работи и тогава включа светлините не изгасват и всичко е ок в противен случай светват за няколко секунди и изгасват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно Боби Доктора все още не е видял тази тема...

 

Не - Боби отдавна я видя, ама се чудеше дали да пише в нея... Васко още не я е видял, та ще го заместим за малко.

normal_9005-3_web.jpg

Комплект за игнориране на грешката при наличие на система за следене на изгоряла крушка - 60.00 лв.

Това е "устройството", което игнорира грешката при системата за следене за изгоряла крушка. Ама нали сме сложили неколко важни теми на сто места за ксенона и няма кой да ги види. Може би се получава следното "Ааа-а-а-а-а, той Боби правеше до сега всичко без пари във форума, ама сега нахитря (та чак стана модератор и направи важна темата)

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11457

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11335

щото решиха с Васето да правят гуши от нас...." И тук ще го кажа и повече по темата ксенон няма да пиша никога: Всичкия тоя труд по издирване на качествена марка и борба за отстъпки с Васко я направихме ТОЧНО в услуга на хората от форума. Надценката ни е направо смешна (няма да платим дълговете на Кремиковци или да се откажем от досегашните си дейности). Просто ТРЯБВА да има някакво ценово изражение и за нас при положение, че досега отделяхме около 1/3 от РАБОТНОТО си време (па и от почивното) в услуга на хората от форума с разни електропроблеми...

 

По въпроса на колегата - въпросното устройство НЕ Е САМО ТОВАРЕН РЕЗИСТОР. Има и некои други анджаклами в него (кондензатори, стабилизатори на напрежение и т.н.). Все пак идеята е хем крушката да не мига, хем индикацията да светне НАИСТИНА при изгоряла крушка. Съвсем едно е крушката да мига импулсно от системата за следене, съвсем друго е да не пали от студа :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Освен това промяната с VAG-COM за ксенонов сет сама по себе си далеч не оправя нещата (аз например след многократни превключвания В МОМЕНТА съм на настройка ОБИКНОВЕНИ КРУШКИ, пък не примигвам :mrgreen: ). Нищо де - може би Луксимата е прекалено скъпа. Или "...що да купуваме от форума, ще си го направим сами?"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Всичкия тоя труд по издирване на качествена марка и борба за отстъпки с Васко я направихме ТОЧНО в услуга на хората от форума. Надценката ни е направо смешна (няма да платим дълговете на Кремиковци или да се откажем от досегашните си дейности). Просто ТРЯБВА да има някакво ценово изражение и за нас при положение, че досега отделяхме около 1/3 от РАБОТНОТО си време (па и от почивното) в услуга на хората от форума с разни електропроблеми...

 

Само да не се извъртиш, като ти стоваря едно кашонче джаджи и тръгна да си плащам след всичката работа...да кажеш - "ееее - т'ва за кеф го правим беееее, па и нали донесе пиячката с мезето"smile027, че идвам с батата и smile061 а и ше водя един здравеняк с мен - ако нещо мноо се опъваш! Ма ше те помоля - музиката smile137 и танците smile084 - да са от теб...и мнооо държа на розовоя слон ше знаеш smile064

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди една година си сложих ксенон на дългите(късите са ми заводски) и понякога,макар и рядко се получава един отвратителен дефект,който,тези които ми го сложиха не знаят как да отстранят.Когато примигвам с дългите почва да пищи ABS-a и да свети лампата,че не работи.Това чудесно дефектче не се записва,като грешка и не съм установил,дали наистина ABS-a не работи или се шашкат токовете.Някой дали има идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя: Проблема с непалещия ксенон се получава само когато фаровете се палят автоматично ( защото съм си включил DRL - то ). Пробвах, и когато запаля колата с дръпната ръчна ( за да се disable DRL - то ) и след това включа варовете от ключа - проблем няма. Обяснявам си го, че сигурно DRL - то е с леко намалена мощност, най-вероятно с PWM и затова с еполучава проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих 35 Ватов ксенон. При пускането си работеха супер - но запалех ли двигателя започваха да мигат отвратително - все едно Блиц ефекта в дискотеките. Т.е. без работещ двигател си бяха супер, с работещ - трагедия. Сложих две чудесии (на всяка крушка по едно) и се оправи проблема - до момента вече 5 месеца нямам никакви проблеми. :-)

А с ваг кома не чекна ли XENON fitted ?

 

Нищо не съм бутал във ВАГ-КОМ-а, а и честно казано за пръв път чувам че трябва да се прави нещо такова. Би ли споделил какво точно трябва да се направи и защо (има ли някаква разлика, и струва ли си?), тъй като и сега всичко си работи идеално без да съм променял каквото и да било. Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

различните комплекти ксенони на различните коли правят различни проблеми.МА ТОВА НЕ ГО ЛИ РАЗБРАХТЕ ВЕЧЕ

като не разбирате ходете при майстори или четете първо из форума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих 35 Ватов ксенон. При пускането си работеха супер - но запалех ли двигателя започваха да мигат отвратително - все едно Блиц ефекта в дискотеките. Т.е. без работещ двигател си бяха супер, с работещ - трагедия. Сложих две чудесии (на всяка крушка по едно) и се оправи проблема - до момента вече 5 месеца нямам никакви проблеми. :-)

А с ваг кома не чекна ли XENON fitted ?

 

Нищо не съм бутал във ВАГ-КОМ-а, а и честно казано за пръв път чувам че трябва да се прави нещо такова. Би ли споделил какво точно трябва да се направи и защо (има ли някаква разлика, и струва ли си?), тъй като и сега всичко си работи идеално без да съм променял каквото и да било. Мерси предварително.

 

Ма нямам идея в един чужд форум го четох, и наистина има настройка xenon fitted. Сега я промених и ще кажа. Може да се изключва и супервижъна на някои крушки. Ако някой има идея какво точно прави тая настройка за ксенона да каже. Също така ако някой си е сложил XENON и има VAG COM моля да сподели как му е LOAD - а на късите защото при мен стои на 100.6%, което ми е много странно, но не ми се разглобява да сменям с халоген в тоя студ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди една година си сложих ксенон на дългите(късите са ми заводски) и понякога,макар и рядко се получава един отвратителен дефект,който,тези които ми го сложиха не знаят как да отстранят.Когато примигвам с дългите почва да пищи ABS-a и да свети лампата,че не работи.Това чудесно дефектче не се записва,като грешка и не съм установил,дали наистина ABS-a не работи или се шашкат токовете.Някой дали има идеи?

 

 

При теб ABS-а, при мен - клапан (не знам си кой номер) на мотора. Но при мен си записваше и грешка. Това беше КОГАТО БЯХ С НЕПРАВИЛНАТА МАРКА - МЕНТЕ НА ФИЛИПС!!! Разберете, че първоначалното запалване на ксенона е с ИСКРА - високоволтова. Направете си сами изводите какво става, когато продуктът е некачествен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си проблема ! Сложих Xenon without shutter fitted и Cold lamp diagostic low beam махнах и сега всичко е ОК. Обаче докато се рових ми изпадна един въпрос - има едно Heated mirrors installed което при мен не е активно, а пък имам подгряващи огледала, които работят само когато работи реотана на задното стъкло. Въпроса е може ли да се направи подгряването да работи и без въпросния заден реотан ? Когато чекна опцията и трансферна, после прочета и опцията пак е ънчекната. Някаква идея ?

 

Относно правилната luxima марка, тая марка май е като Elite - българска марка лепена върху бели китайски кутии, така че luxima или Super mega bright HID KIT - се тая - въпроса е да попаднеш на нещо което ще върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно правилната luxima марка, тая марка май е като Elite - българска марка лепена върху бели китайски кутии, така че luxima или Super mega bright HID KIT - се тая - въпроса е да попаднеш на нещо което ще върши работа.

 

Тук се поуля, хората си скъсаха задниците, за парите да не говорим, да проверяват какви ли не марки, ти сега се изтипоса и МАЙ еди кво си...

На всичкото отгоре искаш и помощ и съвет от тях, малко се съобразявай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно правилната luxima марка, тая марка май е като Elite - българска марка лепена върху бели китайски кутии, така че luxima или Super mega bright HID KIT - се тая - въпроса е да попаднеш на нещо което ще върши работа.

 

Тук се поуля, хората си скъсаха задниците, за парите да не говорим, да проверяват какви ли не марки, ти сега се изтипоса и МАЙ еди кво си...

На всичкото отгоре искаш и помощ и съвет от тях, малко се съобразявай

Помощтта сам си я намерих с четене и опити, това което получих от тия които са се скъсали е съвет що не си купи луксима. Не си купих луксима не защото е по скъпа, а защото беше импулсивна покупка. Просто си мислех че излиза около 500лв и като видях че има по 180 си го взех веднага, без проучване по форумите. Никои в нищо не обвинявам, просто ако напишеш luxima в google ще видиш дали ще намериш резултат в чужда страница. Luxima или SUPER MEGA HIT - все тая. Просто Luxima е българска търговска марка, нищо повече.

 

За справка: http://www.hinux.com.cn/index.asp

За втора справка цитат от ауди форума - без коментар:

 

Luxima ,Mluxima се тая,сега като бях в Китай на панаира ги видях,той човека от бг който ги внася си е платил да се казва лукисма иначе са 45долара к-кта.като го питах оня тва луксима ли е и той ми вика -Ти от България ли си.

Така че и от 500лв да си купите пак може да има същите "ефекти".Видях и много дет на нищо не мясат- такива спойки вътре че се чудиш някой сляп да не ги е правил.

Знам и проблеминте вече от къде им идват с горенето на баласти,но това ще си остане за мен и моите клиенти.А вие си купувайте по 300лв до тогава и си викайте моя е като Филипс - такива имаше -по 100долара....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно правилната luxima марка, тая марка май е като Elite - българска марка лепена върху бели китайски кутии, така че luxima или Super mega bright HID KIT - се тая - въпроса е да попаднеш на нещо което ще върши работа.

 

Тук се поуля, хората си скъсаха задниците, за парите да не говорим, да проверяват какви ли не марки, ти сега се изтипоса и МАЙ еди кво си...

На всичкото отгоре искаш и помощ и съвет от тях, малко се съобразявай

:smt017

 

Няма значение марката, лепенката и т.н. Има значение ПРОИЗВОДИТЕЛЯ. Ясно е, китайски е. Но нали се сещате колко много са китайските фабрики, произвеждащи ксенонови китове. Тънкият момент е да се уцели такава, която има повишен качествен контрол. И тогава китовете ще са на прилично ниво от към качество и от към дефектиране. Онзи, който продава с лепенка Филипс и е споменат в съседна тема просто не се е поинтересувал от този факт и за това китовете му в повечето случаи са боклуци. Обратното, поне за момента, важи за пича, внасящ Луксима. Към това искам и да добавя - тук с пълна сила важи максимата, че скъпото не винаги е по-добро. За това, когато избирате ксенонови китове не гледайте толкова цената, а наблягайте на провереното и изпробваното, за което получавате информацията безплатно, което обаче няма да се задълбавам колко му е струвало на Боби, за да ви го напише тук. Дали ще пазарувате от него или не е въпрос на избор, но нека ценим инфото, което ни е предоставил и вместо да се изписват един куп повтарящи се въпроси (не само в тази тема), прочетете (за тези, които това ги вълнува) романа, който той е изписал по въпроса за ксенона...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно правилната luxima марка, тая марка май е като Elite - българска марка лепена върху бели китайски кутии, така че luxima или Super mega bright HID KIT - се тая - въпроса е да попаднеш на нещо което ще върши работа.

 

Тук се поуля, хората си скъсаха задниците, за парите да не говорим, да проверяват какви ли не марки, ти сега се изтипоса и МАЙ еди кво си...

На всичкото отгоре искаш и помощ и съвет от тях, малко се съобразявай

Помощтта сам си я намерих с четене и опити, това което получих от тия които са се скъсали е съвет що не си купи луксима. Не си купих

 

.... [/u]

Умно,питай пак.Ние не открихме топлата вода ,а по качествен КИТАЙСКИ ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно правилната luxima марка, тая марка май е като Elite - българска марка лепена върху бели китайски кутии, така че luxima или Super mega bright HID KIT - се тая - въпроса е да попаднеш на нещо което ще върши работа.

 

Тук се поуля, хората си скъсаха задниците, за парите да не говорим, да проверяват какви ли не марки, ти сега се изтипоса и МАЙ еди кво си...

На всичкото отгоре искаш и помощ и съвет от тях, малко се съобразявай

Помощтта сам си я намерих с четене и опити, това което получих от тия които са се скъсали е съвет що не си купи луксима. Не си купих

 

.... [/u]

Умно,питай пак.Ние не открихме топлата вода ,а по качествен КИТАЙСКИ ксенон.

 

Взех си китайски ксенон - не луксима а супер хид, имах проблем с паленето някой път. Питах - не ми помогна никой. Имаше идей да слагам допълнителни модули да лъжа компютъра, вместо да го рекодна. Оправих го с ВАГ КОМ опция Xenon shutter without shutter fitted и махане на Cold lamp diagnostic low beam. Смятам темата за изчерпана !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.