Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

регистрация и пререгистрация на кола купена в България


shotik

Recommended Posts

Днес 21.11.2008 г. в 6.35 ч. отидох в КАТ за пререгистрация на кола купена в Русе.Наредих се на колоната ,към 7.00 ни пуснаха към двора,дадоха ни листче с напечатан номер и ни разпределиха къде да паркираме по защрихованите места между платната за каналите.На маса под козирката ни дадоха декларация за подпълване ,като служител питаше къде е колата и написваше на кой канал ще се мине и подпечатваше.Попълних я и зачаках.В 7.35 започнаха да ни извикват,защото електронните табла над входа не работеха.Когато ми дойде реда ме насочиха към гише за обработка на документите.От там ми дадоха бланка и в същото помещение на касата платих 8.20 лв.След това ми върнаха личните документи и една бележка за по-късно плащане,а тези за колата останаха при тях за служебно пренасяне до служителите на каналите.Отидох при колата и там след малко време отвориха врата на канала който ми беше определен и служител с документи дойде при мен и ме извика да влизам.На канала прегледаха и свериха номерата на рама и мотора.Отвориха ми врата и ми казаха да паркирам извън каналите пак на щрихованите места ,свалих номерата и отидох отстрани на каналите в нова пристройка.Дадох бележката,платих:

първа квитанция:

свидетелство за регистрация 9.00 лв

такса ползване регистрационни номера 2.00 лв

такса за първична регистрация или пререгистрация 4.00 лв

комисионна 2.00 лв

общо 17.00 лв

 

 

втора квитанция :

регистрационни номера 2 бр. 25.00 лв

комисионна 1.00 лв

общо 26.00 лв

 

трета квитанция:

проверка техн.състояние на автомобила 6.00 лв

комисионна 1.00 лв

общо 7.00 лв

 

и общо за всичко 50.00 лв

 

Останах в същото помещение и след 20-25 мин. ме извикаха на гише,където срещу лична карта получих големия и малкия талон,за които се подписах и върнах старите номера.Навън на двора има служители които слагат номерата ,отидох при един от тях ,той взе големия талон ,разбра къде ми е колата и след 2-3 мин. донесе и монтира новите номера.

За всичко платих 58.20 лв. и в 9.15 мин напуснах КАТ след общо 2ч. и 40 мин.

Надявам се написаното от мен да е от полза за тези които им предстои тази процедура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 06.11. и аз минах същата процедура с новата ми кола. Варшава 223 :D . Обаче аз реших да сложа по-интересен номер. В този случай заявяваш това още при подаването на документите. Минаваш каналите (и половината КАТ се изсипват да гледат Варшавата). След това се отива в пристройката до каналите, както и в стандартния случай. Ако ще се избира номера обаче, трябва да се изчака докато пуснат свободните номера. Аз чаках до около 12:30. На дисплей излизат свободните за избиране. Изборът не беше особено голям между другото. Извикват те на гишето. Пишеш кой номер от показаните на монитора желаеш, разписваш се, плащаш и процедурата продължава по описания от колегата начин.

За моя номер ХУУХ платих допълнително 30 лева. За номера от типа ХХХУ таксата беше 50.

 

Резултатът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда за годините си и навярно е положено доста усилия за достигане на тази визия.Доколкото си спомням през 1966 г е начало на излизане на този модел.Тогава бях ученик първи курс.Колата се прие добре на пазара и бяха подменени много коли ,работещи като "такси".Тогава навлязаха и микробусите "Жук" и "Ниса".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 06.11. и аз минах същата процедура с новата ми кола. Варшава 223 :D . Обаче аз реших да сложа по-интересен номер. В този случай заявяваш това още при подаването на документите. Минаваш каналите (и половината КАТ се изсипват да гледат Варшавата). След това се отива в пристройката до каналите, както и в стандартния случай. Ако ще се избира номера обаче, трябва да се изчака докато пуснат свободните номера. Аз чаках до около 12:30. На дисплей излизат свободните за избиране. Изборът не беше особено голям между другото. Извикват те на гишето. Пишеш кой номер от показаните на монитора желаеш, разписваш се, плащаш и процедурата продължава по описания от колегата начин.

За моя номер ХУУХ платих допълнително 30 лева. За номера от типа ХХХУ таксата беше 50.

 

Резултатът.

 

лелееее, колега! Какво си направил ти? Искам да се повозя малко, ей! Егати... Като бях малък, тея Вършави много ме мъчеха - не стигах джама да погледна, какво има вътре и ми беше много криво... Ехеее - имаше тогава 10 различни марки и модели и на улуцата пред нас минаваше по една кола на 15 мин. Мерси, че с тези снимки така хубаво ме върна назад във времето :) Да ти е честита тази красавица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D:D:D Благодаря за хубавите думи!

Търсих я 3 месеца. Още е с оригиналната боя, салонът няма скъсано, няма газ :D ... Вече един месец се боря с нея. Смених главата с чисто нова оборудвана, ремонтирахме делкото, карбуратора и какво ли още не... Вече уверено работи с 4-те цилиндъра. Сега пък съединителя все да приплъзва. Купил съм чисто нов, за Победа / ГАЗ 69. И така нататъка... Спирачките също са за правене. Добре, че в КАТ проверяващия е имал Варшава, изкефи се много и ме пусна.

Вечер след работа не се стърпявам, слизам, паля и седя вътре... Така като малък седях в Шкодата:) Голям мерак, голямо чудо! И без приятелка останах, та съвсем няма кой да ме спре. Даже вчера на снега бях долу. Влизам, ключа... Запали си колата без проблем.

 

С удоволствие ще повозя, но нека да я понаправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че в Сф се подвизаваш, та с удоволствие ще намина зимните месеци на лафче и за компания докато човъркаш, пък може и рамо да ударя ако има нужда...освен ако не намериш някоя мацка до тогава де :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега m_g не мога да се стърпя ама гасиш ли я по бензиностанциите. Иначе, навремето съм помагал за за раздвижването на една такава след основен ремонт - е решението беше - теглене със зил - обаче не щя гадината, влачи се, не превърта, до момента в който не натоварихме 2 бордюра отзад и тогава запали. :mrgreen: :mrgreen:

Сериозно - браво за ентусиазма !! smile162 smile162

 

shotik - браво и честита да е. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shotik, браво, бързо си минал процедурата - аз ходих през лятната отпуска, за да прехвърля пежото без да минавам през каналите, щото си беше Сф регистрация. Тогава току що бяха въвели електронната система с номерцата и преди мен вече имаше около 80 човека - може би тази навалица, понеже отидох след обедната почивка и привърших чак към 16 ч. т.е. над 3 ч. без да минавам през канал :?

М_g, хубава Варшава - познавам 2-3ма души с такива, дори същия цвят + един с по-стария модел - гърбава, дето и е скъсил колонките да я прави Хот-род :) Трябва да те запозная с тях да си обменяте опит ;) Иначе тия танкове се оказаха доста държеливи и още се движат, също доста Жукове виждам все още в движение, те май са със същия мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.