Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За Дизела и Зимата...


koki

Recommended Posts

Привет

Скоро идват минусови темп и това ми е 1вия дизел и да питам...има нещо по специално при него?

Някакви добавки и т.н необходими ли са?

Привет,

Ако машинката е в ред грижи няма! Ако не......добавки не помагат!

Провери Си подгревателните свещи.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с бенДзина в нафтата определено не го препоръчвам! За да има ефект трябва да сипеш бая бензинец, а това си е бая вредно за дизела. До температури от -10 проблем няма. Под -10 си трябват добавки. Аз ползвам една на Toyota. Дали помага или не не знам... досега проблем не съм имал :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писъл съм многократно,че специалистът за зимата(и не само) е Castrol TDA!

Аз го използвам постоянно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писъл съм многократно,че специалистът за зимата(и не само) е Castrol TDA!

Аз го използвам постоянно!

 

И аз съм на същото мнение.

 

Миналата година си говорихме на същата тема, но не намирам къде точно сме си писали...

 

Според мен полза от тази добавка има - почиства и смазва (това няма как да го видя, де)... студения старт става по-мек... разхода може и мааааалко да намалее, ама много малко... работата на двигателя става по-мека също...

 

Ще продължа да си го ползвам... а най-важното е да се сипва от по-скъпата нафта (и не само зимата)

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина забелязах и че разхода в града ми е по-малък!Не съм правил сравнение за извънградско.

А за това,че почиства - след като смених горивния филтър нямаше никаква разлика с преди смяната!А на други дизели съм виждал фрапантна разлика във вървежа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет

Скоро идват минусови темп и това ми е 1вия дизел и да питам...има нещо по специално при него?

Някакви добавки и т.н необходими ли са?

 

Няма нищо специално. При изправен акумулатор и подгревни свещи, най-много да ти позамръзне горивото в резервоара и горивопроводите някой път. Не ти го пожелавам, но при наште бензиностанции.... В такъв случай - коя да е добавка за "разтваряне" на водата. Експерименти с бензин,газ за осветление, моторно масло и др... аз не бих пробвал.

 

P.S. "Зимната" нафта би трябвало да има добавки , а и Алпин дизел на OMV - не е зле да се зарежда поне отвреме навреме..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимното дизелово гориво е т.н.Клас Е и се произвежда от 16.10 до 15.04. По заводска техническа спецификация е до -15C.

С използването на добавката Castrol TDA температурата достига до -26C.

По подробно за Castrol TDA на : http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=86

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука стана като реклама на тази или онази добавка.

аз пък нямам никакъв проблем, качвам се в колата и на -20 без добавки или без специалната нафта си паля. е вярно че колата е по нова и не би трябвало да прави проблем, но и по-стари дизели не са ми правили проблеми че да ги "стимулирам" допълнително през зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съгласен - не трябва да има проблеми с паленето. Да се кара постоянно с "някакаква добавка" няма файда. Аз практикувам веднъж годишно - 1 опаковка REDEX - но ролята тук е друга - почистване на дюзите, друго не слагам камо ли специално заради това че е студено, топло и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да звучи странно и нелогично но според мен при дизелите има и малка доза късмет. Сега като хапвах на терасата пак гледах пред блока има една фабия1 комби 1.9 и една окт 2 пак 1.9, предполагам че двигателите с а почти идентични. Собственикът на октавията се грижи доста за нея, много често обменяме опит за боята за гумите (не за двигателите защото аз съм бензин), и слага разни добавки въобще глези я, но често го чувам как "брои" цилиндри и пали много трудно. Докато фабията я кара една фризьорка, която само сипва дизела и за другото ходи в Еуратек. Тя всяка сутрин пали като бензинарка. Врътва ключа и излита. Е това не мога да си го обясня!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уфф,за какво ли си играя да ви пиша тука!Всеки си прави каквото си иска с колата.

Никого не карам да си сипва добавки и разни други ала бали.Ако искате си сипвайте и дизелче за 1.50 източено от някой 35 годишен локомотив!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам хора дизела е странна работа пали като си иска.Аз на моята Астричка и ремонтирах и стартера и алтернатора,и сега си върна формата от миналата година пали по-добре от на бащата Октавията!Иначе добавки не съм ползвал никога и не ги разбирам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те Градски VALDO, но на мен ми е странно, защото това не ми е единствения пример, където една добре поддържана кола и една неподдържана дават нелогични резултати в процеса на експлоатация, като не говоря само за дизели. Просто такъв пример наблюдавам всяка сутрин. Вярно че сега в Бургас е +3.2 градуса и пече убийствено слънце. Но фактите са нелогични. Мацката нищо не разбира от двигатели, нито от добавки, кара с летните гуми вече втора година и половина (станали са като сликове), и само сипва дизела и кара и кара, НЯМА ЗИМА НЯМА ЛЯТОврътва ключа и излита, нито чака да позагрее нито нищо. А октавийката за която писах малко по-горе е на година и 3 месеца, заедно ходихме в София когато и аз вземах Фабияната, човека е много примерен и не жали пари за поддържка, но има проблем с паленето дори и през лятото. Затова се чудя, и размишлявам върху елемента "КЪСМЕТ"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иване, при положение, че това ти е първата зима с тази кола и си я взел втора ръка, съвсем логично е преди да застудее много да си провериш акумулатора, алтернатора, подгревните свещи и така нататък, и така нататък...и всичко това преди да падне 10 градуса под нулата. Даже специална тема пусна по въпроса. Всъщност, провери ли изобщо нещо по тази кола или просто си чешеш пръстите на клавиатурата? Сам казваш, че алтернатора не ти зарежда, а после изкара дизела виновен (на крива ракета космоса й пречи :lol: ) :mrgreen:. Нищо лично, ама не ти е в дизела проблема, а в грижата ти към колата ;). Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не запали една поддържана кола, значи има некомпетентна намеса по ел. инсталацията - я алармаджия, я некомпетентен "майстор". Това важи и за дизела - колко му е да се постигне утечка някъде и после - ха - проблеми. Колкото по-малко се бърника по ел. инсталацията - толкова по-добре. Тя не е за всяка глава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми днес НЕ ЗАПАЛИ!!! :evil: :evil: :evil:
Скапан акум... :evil:
всичко и е ок само дето сега проверих в книжката че акума е от 2001 :lol:

Ванка, виж какво събрах от оплакванията ти по тази тема. Излиза, че аку-то не ти е читаво, че ти си пропуснал да го провериш/замериш и евентуално обслужиш или замениш с нов. Т.е. така и не разбрах какво общо има твоето недоглеждане с това:

 

...Аз като ви казвах че дизела освен за багери не става ме плюехте :)

И бензинка да беше, при тези температури със скапан акумулатор си за никъде. Да, вярно, дизела е по-зависим от акумулатора, сравнен с бензинката, но ако аку-то беше изправно сега проблеми нямаше да имаш ;)

И друго недоумявам - парите не са наши, а твои, решението за покупка на дизел не е наше, а твое. Защо си взе този дизел тогава? За малко по-малко пари можеше да си вземеш примерно 1.4 16V, 90 кончета и щеше да оправдаеш всичко изписано от теб за дизела. Ама сега противоречието стана голямо, а :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те Градски VALDO, но на мен ми е странно, защото това не ми е единствения пример, където една добре поддържана кола и една неподдържана дават нелогични резултати в процеса на експлоатация, като не говоря само за дизели. Просто такъв пример наблюдавам всяка сутрин. Вярно че сега в Бургас е +3.2 градуса и пече убийствено слънце. Но фактите са нелогични. Мацката нищо не разбира от двигатели, нито от добавки, кара с летните гуми вече втора година и половина (станали са като сликове), и само сипва дизела и кара и кара, НЯМА ЗИМА НЯМА ЛЯТОврътва ключа и излита, нито чака да позагрее нито нищо. А октавийката за която писах малко по-горе е на година и 3 месеца, заедно ходихме в София когато и аз вземах Фабияната, човека е много примерен и не жали пари за поддържка, но има проблем с паленето дори и през лятото. Затова се чудя, и размишлявам върху елемента "КЪСМЕТ"

 

Е това не мога да разбера-нова кола на 1год.и 3мес. да пали трудно през лятото. :?

Мойта е на 3год. и е пушка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че колата иска смазка - не ласка!!! ;) а всичко останало е късмет.....

И един съвет ползвайте само оторизирани сервизи за да не ви боли глава! smile181

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.