Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Седан - една отмираща концепция!


new_

Recommended Posts

Здравейте,

Наскоро бях в Торино. Пристигнах някъде към края на работния ден, и пътувах от летището до центъра в най-натоварения трафик. Изключително впечатлен бях, като през целия път (около 40 мин.) при доста натоварено движение видях само 2 (два) класически седана...и то на някакви стари коли.

Сега, като гледам и в България не са чак толкова много седаните. Дали това е някаква мода или трайна тенденция? Какви са недостатъците на седан - ите, че вече не ги харесват толкова производителите...и хората?

С пожелание за успепен ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Багажника на седана е по-голям като отделен багажник, но функционалността на хетчбек е несравнима със седан, освен това като цяло е по-къс и се вмества в градския трафик значително по-добре. Въпрос на предпочитания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С други думи един път имал хечбек или комби - никога няма да вземеш седан освен ако не е в клас лимозина, за всекидневна семйна кола не е практично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина, цял свят предпочита колата да му е удобна и си я взима според нуждите. Комбито е определено семеен автомобил, седана е по-красив (за мене) и по-ергенски тип, а хечбека е градска практична кола.

Аз съм с комби, но си признавам, че търсех седан да купя и не намерих подходящия за момента. Имах избор между 4 комбита и 1 седан (то всъщност май О1 се води хечбек), но специално за ТУР-а хечбека е невероятен! Направо съм меко казано приятно изненадан от комби изпълнението!

 

п.п. сетих се, какво ми разпавяше един колега: "Цял свят кара комби, а ние тука в БГ още гъзареем". smile007

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък и в BG масово се купуват хечбек и комби,имам предвид новите модели,средна класа.

Седаните,които се продават у нас са от евтините, същите дето се правят в и за Азия и бедните страни.

Изключвам скъпите марки ,които продължават да ги произвеждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, по-добре не пишете какви "евтини" коли се правят в Азия, че тия там нямат европейските акцизи и в някой страни 2 литров мотор си е малолитражка! Имах удоволствието да се повозя на 3 литрови седанчета, които хич не бяха лоши! И в Азия (конкретно Малайзия, Филипините, Брюней) седана е най-масовата кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да си кажа ако се занимавах само със счетоводна и консултантска дейност и аз щях да си взема например октавия седан. Но понеже в Бг всички се занимаване със 100 дейности, и покрай инженерството често ми се налага да возя разни обемисти простотии в колата зорлем си взех Хечбека. Комбитата също много ги харесвам, точно по тази причина.

Но в Германия например никога човек който се занимава само с умствен труд не кара комби. Друг е въпроса че хечбека много лесно се паркира, даваш назад и гледаш стената да стигне почти до стъклото. Един път ми бяха дали един седан и забравих че имам багажник отзад, дадох назад с цел да паркирам близо до един стълб, и много преди да стигне стълбът до стъклото се чу едно "тряс", бях го забравил проклетият багажник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ filipkarolev - малко уточнения и въпроси ;)

1. Няма Октавия седан!

2. Нима с Фабията можеш да превозиш по-обемисти предмети покрай инженерната ти квалификация???

3. Би ли пояснил, какво значи, че в Германия, "човек който се занимава само с умствен труд не кара комби"???

4. Нищо лично, но от писаното от теб си вадя изводите, че не си най-добрия шофер...даже напротив. Треснал си хечбека, беше постнал снимки на твоята кола с потрошен калник, отделно беше писал, че са те удряли 9 пъти докато си следвал /или всичко е било по вина на отсрешния/... Или си карък, или...не си :)

А по темата - лично аз не харесвам седана точно заради по-малкия отвор на багажника! Колкто до това, дали е отмираща концепция - нямам идея. То пазара с кви ли не разновидности се наводни - баси автомобилните изроди има вече ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Октавия - форма на седан (красива), задна врата на хечбек и багажник на ТИР (практична)! Неочаквано добра комбинация! Изберете чешкото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбира се че не съм най добрият шофьор,

но пък мога да се похваля че съм набутал Allianz с най голямата сума от всички.

Аз ползвам колата за транспорт, за работа и за излети (за кеф). Но нямам за цел да бъда добър шофьор. Старая се да бъда добър инженер и добър счетоводител. Това ми дава парите за колата. За мен шофьорлъка винаги е била проста и нискоквалифицирана работа...

А за 9 те удара, разбирасе че другите бяха виновни, (в 5 от случаите те бяха спрели или неподвижни предмети но както и да е, важното е да има виновен).

Относно уточненията, нито във Виена нито в Цвикау (Германия) или пък в Гласгоу (Шотландия) където съм учил и специализирал, никой от моите преподаватели или професорите от другите факултети не караше комби. Имаше хора с мотоциклети но всичките "даскалски" коли бяха седани. Специално ги попитах, това някаква мода лие или по-скоро традиция. Зам ректора на нашия факултет ми каза че комбито е кола за занаятчията или за спортиста. Хечбека е колата ан студента, и за професора остава седанът. Важно уточнение, става въпрос за личните им коли, а другите - колите които използват за семейни нужди обикновено са комби. Тези хора печелят достатъчно добре за да си имат 2 че и по 3 коли.

За инженерната квалификация- Уточнявам, че покрай работата ми като инженер често ми се налага да транспортирам големи товари, разни машини и др. за което хечбека е добро решение. Не че квалификацията ми помага за това. Правя го не по мое желание, просто се налага.

А за шофьорлъка искам да кажа че аз съм така да се каже разсеян шофьор, занимавам се със всичко възможно когато съм зад волама като например, търся някаква песен в някаква папка на диска която отдавна не съм я чувал, снимам с телефона нещо интересно, бъркам за камерата ако това, което снимам е наистина много интересно. Пиша SMS-и, чета си мейла, чета прогнозата за времето. Псувам таксиджиите, А щях да забравя и шофирам разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

затова и любимата марка патентова за първи път системата twindoor - хем седан, хем хечбек.

сега по темата. според мен хечбека изглежда по спортно. така дори и двигателя ти да не е много мощен, оставаш доволен тъй като имаш приятна визия на колата. в крайна сметка това е и някаква тенденция в последните години според мен... и дори и да си падаш по едно нещо, ако постоянно си заобиколен от друго няма как и него да не почнеш да го харесваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям off topic ще напиша, но лекичко се позачудих от написаното от колегата...

 

 

разбира се че не съм най добрият шофьор,

но пък мога да се похваля че съм набутал Allianz с най голямата сума от всички.

Аз ползвам колата за транспорт, за работа и за излети (за кеф). Но нямам за цел да бъда добър шофьор.

 

Аз ползвам колата само за кеф също! Нямам и за цел да бъда добър шофер, но пък и не искам да въртя застрахователя с голяма сума - все пак си държа на колата - да не е удряна по ничия вина. Това гордост ли е, че си си блъснал колата 9 пъти??? Ако се гордееш - тогава поздравления :) А и да бъдеш добър шофьор не е хубаво само за теб, а и за околните ;)

 

...За мен шофьорлъка винаги е била проста и нискоквалифицирана работа...

 

smile012 Предполагам, че е такава, но благодарение на хората, упражняващите тази професия, можеш да си позволиш всъщност всичко, което правиш - помислил ли си за това, преди да обидиш хората, които си изкарват хляба с каране? И всъщност не вярвам да е много нискоквалифицирана...но това е мое мнение де :)

 

А за 9 те удара, разбирасе че другите бяха виновни, (в 5 от случаите те бяха спрели или неподвижни предмети но както и да е, важното е да има виновен).

 

smile021 Знаех си аз, че диреците и кофите за буклук са най-голямите виновници - дано ги осъдят!

 

Относно уточненията, нито във Виена нито в Цвикау (Германия) или пък в Гласгоу (Шотландия) където съм учил и специализирал, никой от моите преподаватели или професорите от другите факултети не караше комби. Имаше хора с мотоциклети но всичките "даскалски" коли бяха седани. Специално ги попитах, това някаква мода лие или по-скоро традиция. Зам ректора на нашия факултет ми каза че комбито е кола за занаятчията или за спортиста. Хечбека е колата ан студента, и за професора остава седанът. Важно уточнение, става въпрос за личните им коли, а другите - колите които използват за семейни нужди обикновено са комби. Тези хора печелят достатъчно добре за да си имат 2 че и по 3 коли.

 

Е, като печелят добре - разбира се, че ще имат и кола за кеф ;) Иначе май комбитата щяха да са на мода... Но пък не разбирам това - за този - такава кола, за онзи - онакава... Карам си това, което искам и мога да поддържам без забележки! Да робувам на приказките на някой си и да карам това, което според него е за мен... Някак си, този данък "общественно мнение" не съм му фен ;) А и този професор явно не му е силната страна автомобилостроенето, че гледам се е ограничил с 3 леки автомобила. Кой ли купува останалите десетки видове изпълнения ;)

 

А за шофьорлъка искам да кажа че аз съм така да се каже разсеян шофьор, занимавам се със всичко възможно когато съм зад волама като например, търся някаква песен в някаква папка на диска която отдавна не съм я чувал, снимам с телефона нещо интересно, бъркам за камерата ако това, което снимам е наистина много интересно. Пиша SMS-и, чета си мейла, чета прогнозата за времето. Псувам таксиджиите, А щях да забравя и шофирам разбира се.

 

Това, което ти правиш...го прави всеки един, които кара... Да не забравяме, че понякога има и мацка на седалката до теб и дейностите стават доста повече от описаните от теб!

Иначе - просто изтръпвам от такива шофьори, които без грижи ми удрят колата щот видиш ли - били разсеяни! И последното нещо, което правят в колата е да шофират :) А пък ако от разсеяност, вземе, че повреди някое живо същество в колата ми... Принципно съм спокоен и весел човек, но... Не ги разбирам хората, които от разсеяност и безхаберия могат да отнемат кефа на някой, а недай си Боже...живот!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хи хи хи Колегата нещо се взема на сериозно.

Аз също не споделям идеята че трябва да се кара даден тип кола защото всички останалите от гилдията карат такава. Аз лично искам да си купя Миниван, който да е 4х4, ето такъв тип кола най ще ми допада, но какво да правя като почти никой не произвежда и не продава масово такова животно. И по тази логика не може да постигне ниска цена.

За шофьорите (професионалните), не мога да се съглася че блестят с някакви умствени способности. Ако имаха акъл нямаше да са цял ден "на геврека" нали? Освен това си въобразяват че след като работят по цял ден на пътя и едва ли не се ползват с някакво особено предимство, и са меко казано нахални. Особено Шопите от градския транспорт.

А колата ще си я карам както ми е кеф, ако ща и на челна стойка ще седя, пък някой ако ще и една книга offtopic да изпише, проблема си е негов. Аз нали си живея живота готино, другите нека се притесняват за дреболии, и да треперят над колите си да не ги одраскат. Аз съм свободен човек и никога, ама никога няма да робувам на един тон ламарина...

Животът е прекрасен, важното е да сме ведри, позитивни и да се усмихваме!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм колега, че сме свободни и е хубаво да си живеем живота, да сме усмихнати и т.н., но като някой такъв изявлен и блестящ индивид си кара на челна стойка, недай си Боже направи нещо на жена ми и детето /примерно/, докато разсеяно си чете е-мейла, щот видиш ли - мнооо е печен, мултифункционален и не му пука от нищо, щот трябва да си живее живота, както си иска и няма правила за него на пътя...е повярвай ми - живота, който ще му остава след случката няма да му е мноо приятен :)

Няма как да ти коментирам иначе бисерите, дет си налял в поста си. Явно доста си ограничил мирогледа си, въпреки, че къде ли не си следвал... На хубави места си бил, а изглежда, че затворен си останал в собственната си черупка за съжаление и явно не си разбрал, че навсякъде има правила /както и на пътя/ и понеже се спазват - хората си живеят спокойно, ведри са и се усмихват!

Личното ми мнение е: аз от такива като теб, пазя мен си - не колата! Малко взимам нещата присърце, защото за последните 5 години загубих няколко приятели точно заради такива карачи, какъвто ти се описваш и това ми тежи на сърцето...

А за професионалните шофери, но не от градския транспорт точно, има хора, които биха засенчили 50 такива като теб /и мен разбира се/, по отношение на интелектуалност - това съвсем сериозно го казвам!

Офтопика беше с една цел и като ми отговори с това, което очаквах - няма нужда да пиша повече!

То за, к'во ли го написах и това? Прав си, където казваш - проблема си е мой :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хи хи хи Колегата нещо се взема на сериозно.

Аз също не споделям идеята че трябва да се кара даден тип кола защото всички останалите от гилдията карат такава. Аз лично искам да си купя Миниван, който да е 4х4, ето такъв тип кола най ще ми допада, но какво да правя като почти никой не произвежда и не продава масово такова животно. И по тази логика не може да постигне ниска цена.

За шофьорите (професионалните), не мога да се съглася че блестят с някакви умствени способности. Ако имаха акъл нямаше да са цял ден "на геврека" нали? Освен това си въобразяват че след като работят по цял ден на пътя и едва ли не се ползват с някакво особено предимство, и са меко казано нахални. Особено Шопите от градския транспорт.

А колата ще си я карам както ми е кеф, ако ща и на челна стойка ще седя, пък някой ако ще и една книга offtopic да изпише, проблема си е негов. Аз нали си живея живота готино, другите нека се притесняват за дреболии, и да треперят над колите си да не ги одраскат. Аз съм свободен човек и никога, ама никога няма да робувам на един тон ламарина...

Животът е прекрасен, важното е да сме ведри, позитивни и да се усмихваме!!!

 

Навярно си купил книжката и не си прочел правилника за задълженията на водачите на МПС.

Изглежда си един от "Идиотите на пътя" за които се пише в много форуми,съжалявам че и тук има такива.Не ти желая лошо,но погледни черната хроника-много от тези които са записани там са такива като теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нали си живея живота готино, другите нека се притесняват за дреболии, и да треперят над колите си да не ги одраскат. Аз съм свободен човек и никога, ама никога няма да робувам на един тон ламарина...

Животът е прекрасен, важното е да сме ведри, позитивни и да се усмихваме!!!

 

Както е написал Велко по-горе - аз пазя мен си, не колата. Дреме ми за колата - тя има каско, за разлика от мен или близките ми. Ти си живей готино, но не наричай човешкия живот и здраве "дреболия". Щото утре, както си караш на "челна стойка и си четеш и-мейла", пред колата ти може да притича дете...ама това сигурно е дреболия за теб - нали си усмихнат, ведър и позитивен ;) .

Далеч съм от мисълта да ти чета морал, но очевидно не приемаш сериозно отговорностите, които следват от факта, че си се качил на кола. Изрази от типа "Аз колата ще си я карам както ми е кеф" за мен не вървят - карай си както ти е кеф на специално затворени за тази цел участъци, през останалото време си длъжен да се съобразяваш с околните и да се стараеш да пазиш живота и здравето им, защото този 1 тон ламарина, на който няма да робуваш, е убиец в едни определени ситуации.

 

П.П. Нищо лично към теб, но като гледам по какъв начин възприемаш нещата, по-скоро трябва да си купиш колело, вместо миниван 4х4...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Книжката не съм си я купувал, взех ги без нито една грешка и двата изпита, за категория В през 1995 в Бургас и за категория С през 1997 в София.

Вярно бил съм на много красиви места, и сега си подготвям документите пак да отида, но вече нямам намерение да се върна. Тази теория за черупката е меко казано тъпа. Защото точно чужбината ми даде голяма част от ценностите, друг е въпроса че тук няма почва за такива ценни умения. В чужбина шофирам по друг начин, държа се по друг начин и т.н.. Но тук в джунглата ще карам по законите на джунглата. В чужбина всички са културни и просто ти е кеф да спазваш правилата, прави те част от хармонията която цари навсякъде. Защото знаеш че както ти с трите цилиндъра, така и онзи с 8 цилиндровата Q7-ца спазвате едни и същи правила.

Колегата да не се впряга, никой не му мисли лошото нито на него, още по малко на жена му или на детето. Да са живи и здрави всичките, и някой ден детето ти нека да да си купи голяма и красива Шкода, може би до тогава и шкода ще почне да прави екологични хибриди.

Жалко е когато човек губи приятели, аз пък 2 години гледах баща инвалид, а сега ходи с бастун, който е така заради един Бакшиш, който се оттърва от съдебната система и до ден днешен шофира безнаказано. Така че няма сила която да ме накара да карам културно в БГ. Защото когато се прибера от някое красиво кътче и вляза в някое кафене, и поздравя всички непознати с Добър ден (както се прави в белите страни), и последния път един стана и ме пита "Ти проблем ли имаш бе момче", честно казано ми се изпарява всякакво желание да спазвам каквито и да е правила.

Никога няма да се оправи България, докато не се сменят 2-3 поколения. А за карачите и нещастните случаи, то си е божа работа, има хора убити на спирката докато са чакали рейса например...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В чужбина шофирам по друг начин, държа се по друг начин и т.н.. Но тук в джунглата ще карам по законите на джунглата... Така че няма сила която да ме накара да карам културно в БГ.

 

Нали се сещаш, че промяната в манталитета ни на пътя(и не само там) трябва да започне от някъде, а това "някъде" сме самите ние. Супер тъпо и по Бай Ганьовски звучащо оправдание е да кажеш "Карам като ***, защото всички останали така правят!".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но когато карам културно и се забия в най дясната лента, където задължително има някой паркирал и после когато 15 минути никой не ме пусне да се включа въпрек и мигача, и закъснея за важна среща. Или пък когато изчакам 3 червени сигнала на светофара за да направя ляв завой, и видя как триам четирима минат ис е наредят най отпред и минат и забравят, а аз пак закъснявам, или когато карам със 60 и ме спрат за да се заядат за нещо и после профучат няколко лимузини с дозвукова скорост и катаджията само се извърти и пак продължава да се заяжда с мен само защото съм Бургазлия в София, нали се сещаш Гога че малко вече взе да ми писва.

 

Последният път се върнах в България заради думите на приятелката ми, която ми каза върни се и създавай работни места в България, дай си знанията тук.

И за награда какво се получава, два пъти ми обират офиса, вторият път бях със СОТ,

 

Когато един шибан бакшиш блъсна баща ми, 23 дни в кома 2 години на патерици, няма да ти казвам колко пари дадох за лекарства, а колко нерви отидоха. И този пак е таксиджия, пак вози хора и ми изплаща по 32 лева на месец обезщетение (ТРИДЕСЕТ И ДВА ЛЕВА!!!) Така реши съдът.

 

И вие тука сте се събрали да ми леете морал!!!

И да ми защитавате професионалните шофьори че били много умни...

ПИСНА МИ, откакто не ми пука, вярно много често се удрям, но животът ми взе да тече много по ведро.

Докато съм в БГ ще живея по законите на джунглата, тука има прекалено много хора окито не са готови за промяна, и не виждам защо аз трябва да им търпя последствията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз морал не лея :) нямам право... Гогата е прав, че промяната от нас трябва да почне, но... Пък на теб като не ти харесва в БГ - ко праиш още на това място? А професионалните шофери не ги защитавам - разбира се, че има много недодялки - просто да квалифицираш така, наред...е малко смешно, да оставим, че имаш "С" и ти... И това, че си бил в странство, не ти повишава много коефициента на интелигентност над "умните проф. шофери"...особенно, четейки доста от постовете ти по темата.

Успех, щом чужбината ти е на сърцето! Вярвам, че ще ти е по-добре, след като си готов да спазваш закона там, а тук да не ти пука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виждам, че отричаш правилата, така както правят и хората, който те дразнят и които са наранили или огорчили теб или семейството ти. Хубаво го е казал Гогата - ако не спазваме правилата, доникъде няма да се докараме. Аз също съм пострадал от катастрофа, съпругата ми два пъти, живота ни е висял на косъм, но това не ни кара да нарушаваме правилата и законите по нашите пътища. Няма да ти чета морал, само ще те попитам - ако утре, с начина ти на мислене и шофиране, застрашиш или отнемеш човешки живот, ще те успокои ли факта, че има и други като теб, които не робуват на правила, защото никой не ги спазва, и поради тази причина, според тях, няма да са те балъците и ще си карат както си искат. И ако ти се наложи да погледнеш в очите хората, на които си причинил болка и страдание покрай твоята философия за поведение на пътя в БГ, какво ще им кажеш - тук е джунгла, сорка, аз не нарочно, ама всички така карат, просто на мен се случи да ви отровя живота, но можеше и да е друг, така че..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам договорни отношения с други фирми които постепенно ги прехвърлям на фирмата на един познат. И оформям документи, живот и здраве есента на 2009 та закривам официално дейността и ще хващам пътя през дунав мост.

Нямам намерение да си хабя нервите с нашите идиотски управляващи. Не си мислете че в началото нямах жлание да се променят нещата.

И аз исках нашата държава да се оправи. Да си живеем тихо и спокойно като навсякъде другаде. ДА спазваме правилата, но ми омръзна да ме правят на маймуна. На мен това не ми харесва.

Каква промяна трябва да започне от самите нас. Погледнете въобще накъде отиват нещата.

елементарни примери.

Аз първият си алкохол който изпих беше една бира на абитюрентският бал. После пиех 3-4 години само бира и понеже ми идва много скъпо в чужбина, от 2000 та година спрях и не съм пийвал и капка. А чета по новинарските сайтове че вече има осмокласници с алкохолна зависимост. От тях ли ще тръгне промяната???

Или едно друго заглавие написано в рима "Първият фас в седми клас", може би пък от тези ще дойде промяната :D

 

Навсякъде се напълни с 20 годишни гъзарчета с Беемвета и други скъпи коли. От къде идват парите??? Това в Европа го няма.

Същите тези си карат както си искат и не им пука, защото някой ще кихне кинти когато се наложи или защото Тати е някой... защо тогава аз да съм будалата който да спазва ЗДвП,

Всеки живее ден за ден (изключвам професионалистите, които си преследват кариерата), Но виждам че да се прави каквото и да е в БГ (имам предвид законният бизнес) е само един излишен преразход на нерви. Аз мога с ръка на сърцето да кажа че нямам и един лев укрито ДДС. Но някои крият милиони и се хвалят с това.

Знаете ли колко ми беше гордо, когато преди около 4 години си регистрирах фирмата в България, чувствах че летя, а сега не мога да го понасям този факт.

 

Офф хайде да я приключим тая тема че нещата излязоха доста извън нашата любима марка автомобили.

В резюме Решил съм че ще се махна завинаги оттук, събират ми се общо малко под 3 години следване и работа навън, видял съм хубавото, пробвах да го направя и тук, но видях и че тук няма това да се случи скоро. Живота много ме е огорчил и ограбил, затова започнах тук в България да живея и да мисля по по-различен начин и забелязах че този "байганювския начин"ми помага. Не си мислете че съм някакъв самонадеян любител на високите скорости рядко карам в града с повече от 50-60 - затова си взех и 1.2 НТР, но забелязах че в града при маневрите откакто започнах да шофирам нагло и нахално, се придвижвам много по бързо до мястото за където съм тръгнал.

НЕКА ИМА МИР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.