Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Влизане на скорости ...2-3... !!!


димон

Recommended Posts

Привет!

Октавията е 2 . Мотора е ТДИ - 1,9.

При нормално каране ( пенсионерско) всичко е ок.

При тинейджърско каране ( нервно...изцеждане) , превключване от втора на трета лоста не влиза . Засяда някъде отпред все едно между първа и трета... :) При повторен опит става , ама вече сме изостанали...Почти всеки път е така... :)

 

Що така ?!!!

 

става дума за превключване към 4000-4500 об/мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се е случвало. От Ден 1 скоростите са единственото, което не харесвам в колата. Всичко друго е перфектно. Ама защо го тормозиш тоя дизел на 4500, той е умрял на височките обороти. Карай си го на 2-3 хил., той там не върви ли най-много?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се е случвало. От Ден 1 скоростите са единственото, което не харесвам в колата. Всичко друго е перфектно. Ама защо го тормозиш тоя дизел на 4500, той е умрял на височките обороти. Карай си го на 2-3 хил., той там не върви ли най-много?

 

ами по някой път се налага , друг път нещо отвътре те кара ...

а за умрялост - :D , умрял е само до 1500 , най -много върви от 1500 об/мин ...до ...червения сектор ;) , колкото и да не вярваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 1500 нагоре наистина си е звяр - до към червената зона :-) Аз честичко си стигам тази зона и честно казано никога не съм имал проблеми с превключването, а колата е на почти 40 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да натискате и надолу при превключването? :roll:

Аз, ако я нагъза много на втора (85), превключвам направо на четвърта ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам същия проблем - само при превключване от 2-ра на 3-та предавка.

Точно такова е усещането, че отива между 1-ва и 3-та, и там няма влизане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Октавията е 2 . Мотора е ТДИ - 1,9.

При нормално каране ( пенсионерско) всичко е ок.

При тинейджърско каране ( нервно...изцеждане) , превключване от втора на трета лоста не влиза . Засяда някъде отпред все едно между първа и трета... :) При повторен опит става , ама вече сме изостанали...Почти всеки път е така... :)

 

Що така ?!!!

 

става дума за превключване към 4000-4500 об/мин.

 

Да ти кажа и аз доста пъти съм я изцеждал точно от 2ра към 3та редовно...Никакъв проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има защита на скоростите и механична и електронна.Точно трета влиза с леко хъркане ( ултрафаст шифтуърк),но дори да влезе няма смисъл защото двигателя почива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Werz,

 

Обясни какво точно разбираш под "електрона защита" за скоростите? Ако са ръчни единственото нещо което има по тях (а и не съм сигурен че го има) са датчика за задна и първа скорост. Няма блокировки, няма защити ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам същия проблем - само при превключване от 2-ра на 3-та предавка.

Точно такова е усещането, че отива между 1-ва и 3-та, и там няма влизане.

 

Същото е и при мен. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми получава се следното-ако успееш да включиш светкавично с минимална загуба на обороти, двигателя заглъхва за момент примерно четвърт от секундата.А на 3та си има нещо като зъбче,което се усеща ако го потърсиш на студено масло- самата скоростна кутия си има защита срещу мисшифт на всички скорости-активира се от обороти и максимално затруднява бъркането на предавки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм забелязъл проблем с превключването-никакъв-перфектно е

за оборотите след 4200-тъпче-пада и мощноста

до червената зона никога не съм стигал-тя не дърпа до там-няма смисъл

доста преди нея спира да върви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм забелязъл проблем с превключването-никакъв-перфектно е

Нищо чудно - ти си с 6-скоростната кутия :D , може и да е без забележки smile162 .

Тука май имаме оплаквания само от 5-скоростните, макар и да са различни кутиите при дизела и бензина :( .

за оборотите след 4200-тъпче-пада и мощноста

до червената зона никога не съм стигал-тя не дърпа до там-няма смисъл

доста преди нея спира да върви

Наистина е безмислено да се кара 2.0TDI на обороти над 4000 - там конете се уморяват (ако е пипан, може и това да става на други обороти):

007824600-big.jpg

При 1.9TDI положението е подобно, но е малко по добро:

007824603-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм забелязъл проблем с превключването-никакъв-перфектно е

Нищо чудно - ти си с 6-скоростната кутия :D , може и да е без забележки smile162 .

Тука май имаме оплаквания само от 5-скоростните, макар и да са различни кутиите при дизела и бензина :( .

за оборотите след 4200-тъпче-пада и мощноста

до червената зона никога не съм стигал-тя не дърпа до там-няма смисъл

доста преди нея спира да върви

Наистина е безмислено да се кара 2.0TDI на обороти над 4000 - там конете се уморяват (ако е пипан, може и това да става на други обороти):

007824600-big.jpg

При 1.9TDI положението е подобно, но е малко по добро:

007824603-big.jpg

 

Незнам какви са тези статистики, но практиката показва че при 1.9 TDI на всички предавки без 5та до червената зона конете изобщо не се задъхват... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това са графики за зависимостта на въртящия момент от оборотите на двигателя при различните мотори . Има си максимум и т.н. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.9TDI на О1 няма никакъв проблем с предавките при смяна между 800 и 4800 оборота! Тествано - работи :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.9TDI на О1 няма никакъв проблем с предавките при смяна между 800 и 4800 оборота! Тествано - работи :mrgreen:

 

Че тя твойта май не беше помпа-дюза ....Пък може да нямаш механична и електронна защита на кутията ( все пак е по-стара smile073 ) Освен това е червена и няма за какво да ръчкаш много- много скоростите тъй като се забелязва отдалеч. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това е червена и няма за какво да ръчкаш много- много скоростите тъй като се забелязва отдалеч. :mrgreen:

 

... и всички ми правят път smile115

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за оборотите след 4200-тъпче-пада и мощноста

до червената зона никога не съм стигал-тя не дърпа до там-няма смисъл

доста преди нея спира да върви

 

Точно това се опитах да кажа!

 

Защо си тормозите така хубавите коли. Червени зони, 85 на втора... После се оплаквате. Мойта повече от 4-4.5хил. оборота освен на 5-та не е виждала. Хем е бензин. Тя от 3 тръгва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да да приятелю,за кутията не съм обърнал внимание

на моята в момента пика на мощноста е 4200-180кс

като и мине гаранцията ще има друго турбо и още пауър

това не е гаранция че ще издържи на повече от 1,5

не че няма такива дето вървят на 1,8бара и 200коня,но моя принцип е -първо здравината ,после вървежа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

при мен има същият проблем с превключването от 2 на 3-та, но притежавам О1 1.8T 20V. Най-странното обаче е, че този проблем започна след измиване на мотора. И не след дълго време аз опитах да смажа с грес накрайника(не знам как точно се казва) над скоростната кутия и проблемът изчезна, не за дъго обаче :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Октавията е 2 . Мотора е ТДИ - 1,9.

При нормално каране ( пенсионерско) всичко е ок.

При тинейджърско каране ( нервно...изцеждане) , превключване от втора на трета лоста не влиза . Засяда някъде отпред все едно между първа и трета... :) При повторен опит става , ама вече сме изостанали...Почти всеки път е така... :)

 

Що така ?!!!

 

става дума за превключване към 4000-4500 об/мин.

И при мен се появи нещо такова след смяната на оргиналното масло в скоростите,самоче не е пропадане а просто изхърква леко при влизане когато си с много високи обороти на 2ра примерно 4500,при превкючването на 3та леко изхърква.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се появи нещо такова след смяната на оргиналното масло в скоростите,самоче не е пропадане а просто изхърква леко при влизане когато си с много високи обороти на 2ра примерно 4500,при превкючването на 3та леко изхърква.

 

Ами значи проблема е в маслото , щом преди не си имал хъркане...Аз пък масло на скоростна кутия не съм сменявал абсолютно никога ... така съм чувал от големи майстори ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.