Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Някой има ли 130 ков мотор?


pesho91

Recommended Posts

Искам да попитам дали някои има 130 ков мотор и ако може да ми каже последната цифра както при мен е примерно /7 интересува ме дали има други разновидности

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

64 коня има само 136 мотор с алуминиева глава, обикновената 130 - чугунка е 58 к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Хашек ее дано е 63 :D ама тва в книгата къде пише? Tо и в талона ми пише 47 kW

 

Колега, от това какво пише в талона или в някаква книга колата ти не става по-мощна. Иначе и аз си мисля че кранки е прав. То си е и документирано де :)

 

П.С. От тази страница се вижда също, че при равни други условия стария 130 чугунка е по силен от 135. С еднаква мощност са, но въртящият момент на 130 е по висок при същите обороти, а и компресията е по-висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не говорим че има и бавни 130-кови мотори ;)

Например моя :) Миналата година е отварян всичко вътре си е ок, има си много добра компресия, чисто нов карбуратор, ел. запалване и тн.

И въпреки всичко почти всяка 120-ка ме къса на писта :)

Трансмисията ми и 5 степенна суха. Просто някой коли не вървят :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да то всяка кола си е като човека-няма 2 еднакви.в сравнение с други 120-ки и моята е по тромава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не говорим че има и бавни 130-кови мотори ;)

Например моя :) Миналата година е отварян всичко вътре си е ок, има си много добра компресия, чисто нов карбуратор, ел. запалване и тн.

И въпреки всичко почти всяка 120-ка ме къса на писта :)

Трансмисията ми и 5 степенна суха. Просто някой коли не вървят :)

 

Поздрави

 

Абе Пепи, според мен ти много я жалиш тая твоята красавица. Я дай някой път аз да те повозя с нея да видиш как не върви :) То на чужда кола всички знаем много да натискаме :mrgreen:

П.С. А бензин сипваш ли и?

 

П.С.2 Темата не е за тук, а за 105,120,130.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не говорим че има и бавни 130-кови мотори ;)

Например моя :) Миналата година е отварян всичко вътре си е ок, има си много добра компресия, чисто нов карбуратор, ел. запалване и тн.

И въпреки всичко почти всяка 120-ка ме къса на писта :)

Трансмисията ми и 5 степенна суха. Просто някой коли не вървят :)

 

Поздрави

 

Ми де си ръгнал да се дърпаш с тоя 3.9 диф? Тури един 4.44 от 100с и да видиш как ще късаш не само 120-ките, ми дори и фелициите ;) лошото е само, че с него над 130 км/ч трудно ще вдигнеш, а и сухото окачване трябва да махнеш май-май.. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме извинявате за неграмотността ама това тоя 3.9 диф какво ще рече?

 

Ще рече главното предавателно число / отношението на броя зъби на пиньона и короната на дифа/. По-малкото число - по-"дълги" скорости, по- голямото число - по-"къси" скорости.

По-дълги скорости - по-висока макс скорост, по-късите скорости - по добър старт :)

 

На 130 дифа е 3,9 , т.е. по-дълги скорости , на 120-ката е 4,22 / къси скорости, които обаче мен лично вече много ме изнервят и нямам търпение да сложа другата кутия с 3,9, да видим как ще е с нея :roll: /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Само че нема ли да и дойде на 120-ката в повече тоя диф 3.9?Все пак ускорението ще пострада малко....

А този диф 3.9 само за сухи полуоски ли става?

Или за да стане от 4.22 на 3.9 се сменят само пинйона и короната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.