Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Шкода за драг рейсинг


skodko

Recommended Posts

http://cz.youtube.com/watch?v=4qwd5Fc5Chw

 

Ето клипа за 14 секундната 105-ица.една от първите гонки в клас "Б"

 

Моля ви ориентирайте се кой раздел за какво е! Местя темата в Интересни връзки!

Ники

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя кола? Там видях за има-няма 15 сек една Щкода, на която и бил сменен двигателя. Някаква Иби-са се показваше по-бърза.

 

Колкото до клипа. Прилича на Мото авангард. Личи си, че го е правил. човек, който разбира. Най-малкото няма треперене. Има бързо приближение. Сниман е от статив. Монтажа ми прилича да е правен с Adobe Premiere. И там човекът не се е справил зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

форд 1.8 turbo механична инженция . колата не върви , ама изобщо .още на първото пускане отпадна от играта . с мокри полуоски е . времената които давва са смешни и за А клас , да не говорим за Б или Ц.

 

п.с.

ето още едно клипче с нея от времето когато вървеше

http://vbox7.com/user:crouby?p=allvideos

 

п.п.с

 

http://cz.youtube.com/watch?v=4qwd5Fc5Chw

 

Ето клипа за 14 секундната 105-ица.една от първите гонки в клас "Б"

никакви 14 - ки не дава ! ето времената на колата от 19.10.08 ДУПНИЦА:

 

Мартин Николов / шкода 120 / червена С 4418 - 15.627 - първия старт в клас Б;

 

Мартин Николов / шкода 120 / червена - 16.961 - втория старт - стрийт

 

Мартин Николов / шкода 120 / червена С 4418 - 16.124 - третия старт - клас Ц

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

форд 1.8 turbo механична инженция . колата не върви , ама изобщо .още на първото пускане отпадна от играта . с мокри полуоски е . времената които давва са смешни и за А клас , да не говорим за Б или Ц.

 

п.с.

ето още едно клипче с нея от времето когато вървеше

http://vbox7.com/user:crouby?p=allvideos

 

п.п.с

 

http://cz.youtube.com/watch?v=4qwd5Fc5Chw

 

Ето клипа за 14 секундната 105-ица.една от първите гонки в клас "Б"

 

никакви 14 - ки не дава ! ето времената на колата от 19.10.08 ДУПНИЦА:

 

Мартин Николов / шкода 120 / червена С 4418 - 15.627 - първия старт в клас Б;

 

Мартин Николов / шкода 120 / червена - 16.961 - втория старт - стрийт

 

Мартин Николов / шкода 120 / червена С 4418 - 16.124 - третия старт - клас Ц

 

Е аз не виждам какво им е смешното-ОК колата не е конкурента-но все пак евала на човека,че се е опитал да направи от нищо нещо.

 

Искам да питам 1.8 турбо-ама турбото махнато и е с механична инжекция ли-понеже клас А е за атмосферки.

 

Евала за участието-не всеки се стреми за 1во място все пак.

НАправо наругахте труда на човечеца-а това не е хубаво :evil: :evil: :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз не виждам какво им е смешното-ОК колата не е конкурента-но все пак евала на човека,че се е опитал да направи от нищо нещо.

 

Искам да питам 1.8 турбо-ама турбото махнато и е с механична инжекция ли-понеже клас А е за атмосферки.

 

Евала за участието-не всеки се стреми за 1во място все пак.

НАправо наругахте труда на човечеца-а това не е хубаво :evil: :evil: :evil:

 

и аз не виждам нищо смешно . колата е с турбина и механична инжекция KE - jetronic . - участва в B, Street и C клас . кола с турбо няма как да участва в А клас . заради такива участници се говори за въвездане на такса за участие . странно ми е как е допусната до участие - по принцип трябва да се кара квалификация и да се даде време . с тези времена (от състезанието) мисля че не става . за първото място просто няма как да стане и дума - ето времената на 10 коли от този клас . както е видно времената са МНОГО по - ниски .

 

1. Фолксваген Сироко-син (Heed auto)....10.349 / 225.34 / 1.701 (07.09.2008г.)

2. Ауди 80 турбо (Drag Power)....................................10.421 / 225.48 / 1.683 (19.10.2008г.)

3. Фолксваген Корадо чер.(Rocket MotorSport).............11.069 сек. (24.05.2008г.)

4. БМВ 327(Али).......................................................11.167 сек.(22.09.2007г.)

5. Мазда 323 (Дзъ)...................................................11.183 сек. (24.05.2008г.)

6. БМВ М3 (Петър Димитров)......................................11.787 сек.(03.11.2007г.)

7. Фиат Пунто(Рошауди)............................................12.159 сек. (19.04.2008г.)

8. Фолксваген Корадо сив(Rocket MotorSport)..............12.347 сек. (22.09.2007г.)

9. БМВ 318 турбо (Лудия GSM)...................................12.378 сек. (30.06.2007г.)

10. Фиат 126 (Владо-Добрич).....................................12.561 сек. (09.09.2006г.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб колега-но не обръщаш внимание да един друг факт!

 

Всички тези по-горе изброени автомобили са със себестойност....няма да гадая но 10 пъти над Шкодата -особенно Широкото на Хеед..

 

Найстина като се замисля сега за 1.8турбо с мех инжекция на тази кола-тези времена са доста слаби-но нека отчетем факта,че човека се е трудил,играл си е и защо?След като добре знае,че няма шанс-той участва за спорта-ЕВАЛА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази кола върви по - малко от едно рено рапид (баничарка със стоков двигател от рено 19) :

Рено Рапид ( Готвача от Троян ) - 14,803 / 148,03 / 2,308

реното е с двигател 1751см3 16в . няма турбо . дава резултати - отпадна от корсата на пацо която взе второто място на този кръг от драга .

по тази логика дай да се пусна и аз с служебния кадет - барем някои от конкурентите се уплаши или счупи . резултата ще е същия - отпадане на първата гонка . това си е чисто заколение !

по въпроса с парите - ето какво става със скромен бюджет налят по правилния начин :

http://vbox7.com/play:4669aa58

http://vbox7.com/play:769aeec9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Здравейте, колеги. Регистрирах се днес, защото чета интересни мнения за моята Шкода 120 турбо. Резултатите ми в Дупница не са добри. Колата беше с буксуващ съединител и ми беше трудно да я карам. Не се оправдавам, просто пояснявам.

На Божурище имам времена, доста по-добри от последните в Дупница.

Относно колегите, които казват, че колата не върви и е смешна, могат да заповядат да си преметим Шкодите.

РЕСПЕКТ към всички фенове на ШКОДА

Ако имате въпреси или мнения, може да ги обсъждаме заедно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Регистрирах се днес, защото чета интересни мнения за моята Шкода 120 турбо. Резултатите ми в Дупница не са добри. Колата беше с буксуващ съединител и ми беше трудно да я карам. Не се оправдавам, просто пояснявам.

На Божурище имам времена, доста по-добри от последните в Дупница.

Относно колегите, които казват, че колата не върви и е смешна, могат да заповядат да си преметим Шкодите.

РЕСПЕКТ към всички фенове на ШКОДА

Ако имате въпреси или мнения, може да ги обсъждаме заедно

Добре дошъл колега! Пусни една тема в Оптичен и силов тунинг за това,което си направил по колата(ако не е тайна).

 

П.С. Пиши на кирилица,че модовете са лоши и бият! smile004

Владо© edit: Абе не са чак толкова лоши, ма ги заболяват пръстите да "превеждат" :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колега! Пусни една тема в Оптичен и силов тунинг за това,което си направил по колата(ако не е тайна).

П.С. Пиши на кирилица,че модовете са лоши и бият! smile004

Благодаря за забележката относно кирилицата колега.

По нататък,ще пусна и такава тема.Не съм наблягал на оптичния тунинг,наблягам основно на "кончетата" smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RESPEKT kum vsichki fenove na SKODA.

smile126 smile126 smile126

Радвам се че пишеш тук. С най-голям интерес бих научил за твоята Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека не гони красота,до колкото разбрах го интересуват времената smile011

smile049 аз обичам автомобила да е красив....колкото и да е бърз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отново пояснявам.

проекта ми за бърза шкода не включва опция красота

фен съм на марката и може би когато реша да започна нов проект,то той ще е за реставрация на някой Рапид.

а относно смешните времена:колега измери 400м,после намери някой да ти измери времето и си е пусни с твоята шкода.

после може да ни кажеш какво време е дала:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile027 Виж от коя година още се замервам....мислиш ли че си нямам житехче :mrgreen:

Шкодата не съм я правил за драг...но ще даде под 14....ако сложа слик и все пак е над 200 коня при това в много широк диапазон

...апЪк ако реша да я подготва за драг....мале мале....направо не знам

post-2454-1384531060_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук нещо тестостеронът ли е малко в повече или така ми се струва? ;)

Дайте го по-лежерно, да не се налага smile149 на темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами остави човека намира ! ако те дразни просто си замълчи щото и малкото новодошли направили нещо ще се превърнат в тъпи чатари дето пускат тема как да си сменът крушката гарнето и тем подобни ...аз се кифя на всеки който прови нещо ....бех се отказал да пиша в тоз форум ама ей на глас в пустинята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме дразни бе.И на мен ми е интересно....

Прав си че са малко интересните теми smile159

Стискам му палци на колегата да се представи добре :smt017

Ти пък що се отказа да пишеш във Форума??Не е интересно без тебе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми брато не ми се чете за смяна на наклатки и незатвярящи се врати , не ми се и пише щото е писано , манталитета ни е страшен преди да пробваш питаш трудно ли ще е ....

Пак някой ще ми изтрие поста щото дразни нали ... За да не е офтопик ще попитам с какви крушки си колега ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.