Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ако някой ще си купува нова Октавия ...


mirko

Recommended Posts

Аз също мисля като Марко.

 

За съжаление съм сядал само в нови служебни коли, но няма как да си спестиш 50% обезценка за 3 години. В зависимост от марките е малко повече или малко по-малко.

 

Застраховката е право пропорционална на стойността т.е първата година тя е два пъти по висока от третата например.

 

Защо трябва да губя по 1000 лева на месец? Може би ако не си знам парите някой ден ще си купя нова кола. До тогава бих бил просто дребен снобар ако го направя.

 

Карам О1 и си търся О2. И знаете ли какво? Ще почакам още 6 месеца. Да се напълнят лизинговите къщи с върнати коли. Тогава ще има промоции за всички, които не държат сами да си свалят найлоните:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mirko

    10

  • kukumqv

    8

  • bega4kata

    7

  • roadrunner

    5

Най-много писали в темата

Самата обява съм я пуснал в раздел "продава". Там има подробности вкл. за колата. Накратко - дадени са близо 20000 търсят се 6500 т.е.: 6500лв. и продължаване на лизинга (43х301евро) а може и да се плати направо цялата оставащата сума на ЕТ - 21950лв. (все едно крайна цена 28500 като иначе е 40000 в ЕТ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е баш така с цената - нова Елеганс струва - 35530 лв. като сложим и малко от твоите екстри - да кажем 37000 лв - което съвсем не са 40 000 лв. Това, че са давани пари за каско, и разни други неща - не виждам защо и те се слагат в цената. Все едно аз да тръгна да си продавам моята кола и да търся пари и за всички такси, данъци и застраховки които съм правил. Още повече да не се забравя и факта, че има една доста стабилна такса която трябва да се плати на ЕТ когато се изплати колата. Отделно и прехвърлянето ще е една камара пари - абе колата си стъпва на бая голяма сума. Прав си че се обезценяват колите но винаги е така и това е минуда да се продава почти нова кола (както Вашата в случая)

 

Успех в продажбата де - колата е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна: снощи (от немай къде) се загледах (Или в Дискавъри или в Нешънъл Джеографик - не помня...) Има едно предаване "REALLY BIG THINGS" - та там дават за големи проекти - заводи, нефтени платформи и т.н. Първото филмче беше за заводите на VW. Та... Като отидеш да си купуваш НОВА кола (от там), щото може и директно от завода... Ти се случва следното: първо ти дават регистрационния номер на колата и докато чакаш формалностите правиш туристическа обиколка из завода, която се състои в следното: в началото ТИ (или детето ти) караш детско автомобилче (електромобил) VW костенурка и получаваш "детска" книжка. После те "прекарват" на демонстрационен офф-роуд тест (Туарег) дълъг 9 км. с всевъзможни препядствия. Може и да си си избрал Поло за покупка, ама те ДЪРЖАТ да ти покажат Туарега и да те повозят в него (ей така - за реклама). После те качват ва симулатори подобни на самолетните (ей така да ти утрепат времето в забавление). След това ти показват ОГРОМНИТЕ 22 етажни кули, на които складират произведените коли (там е и твоята И ТИ Я СВАЛЯТ ПО АСАНСЬОР ПРЕД ТЕБ. ТОЧНО Т В О Я Т А !!! Возят те в тези асансьори да ти предложат усещането "все едно си чисто нова произведена кола". И т.н. и т.н. Може и да пропускам част от забавленията (поради задрямване). Накрая ти я изкарват, излъскват, турят и бонбонки на предната седалка, снимат те с нея и те изпращат по живо-по здраво. Верно е, че всичкото това е рекламен филм (но е част от реалността, нали).

 

 

 

 

Е...

 

После пак някой да седне да ме убеждава, че не е готино да си купуваш чисто нова кола...

 

 

(Стига да имаш тая възможност..)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова си отива цената без каско и т.н. ;)

металик - 653

аларма - 300

ESP - 900

16" - 350

MaxiDOT - 200

бутони на волна - 650

защита лоши пътища - 300

TPM - 90

подгравяне пръскалки - 50

стелки - 90

зимен комплект - 1000

-----------------------

всичко екстри за 4600 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Е...
     
    После пак някой да седне да ме убеждава, че не е готино да си купуваш чисто нова кола...
     
     
    (Стига да имаш тая възможност..)

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената която съм писал е по договор, БЕЗ никакви консумативи.

 

39хил и малко беше по документи и после още 1050 някъде за зимния комплект...

В обявата не е изключено и да съм пропуснал една две по незначителни екстри - прим стелките, активни подглавници и т.н. които също си струват пари... иначе цената в ЕТ изглежда 35000, но надали някой ще си купи такова ниво и да не е металик (щото металика се плаща допълнително)! Отделно съм поръчал само екстри, които според мен си заслужават - прим подгряването на пръскалките струваше само 50лв. (а за толкова определно си заслужава да не размразяваш зимата), същото е и за асистента за потегляне при наклон и следенето на наляганена гумите (прим 30лв.)

Гумите - за 300 лв повече взимаш 16' и не го направих дори толкова заради джантите и външния вид (които определно са значително по-добри) а защото 16ките идваха с гуми Bridgestone, а аз държа на хубавите гуми. Иначе тези пари не може да ти стигнат даже не за джанти, не за по големи гуми, а дори за същия размер гуми но хубава марка. - т.е все едно дплащаш само за маркови/хубави гуми а получваш безплатно: по голям размер, и по големи и красиви джанти. (определно се усеща и разлика в поведението на пътя със зимните гуми - 195/65/15... хем и те са от най-добрите/справка - ADAC)

 

Инче стелки работи всичко се плаща... даже ти вземат пари и за задължителните комплекти за пред кат за регистрация... така че цената става по голяма от колкото си си мислил.

 

Та въобще не са смятани, че има КАСКО, ГО, Винетки данък т.н. който също са задължителни и иначе няма как да не ги платиш, а ще добавиш поне още хилядарка (и то при разсрочено каско - иначе само то е 1500+)

 

 

Поздрави ! :)

 

 

btw едно от най-хубавото при купуване на Шкода са екстрите - има доста допълнителни и интерсни неща на много изгодни цени (на каквито в общия случай не можеш да си вземеш нещата после). Нещо с което беше много назад другата кола за която се чудех като избирах - Новата Корола (там примерно само лети джанти се доплащаше към хилядарка а може и малко повече да беше, да не говорим за ЕСП и т.н.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че "разводнявам" малко темата, но от мой близък, които искаше да си купува авенсис и е в много добри отношения с дилър от ТМ Ауто ми каза че тойота калкулирали мнооого големи печалби в цената на предлаганите от тях коли, за това може би е такава фрапантна разликата между екстрите на О2 и новата корола.

Между другото също мои близък приятел наскоро купиха на сестра му новата корола, бензин и доста екстри и излезе ако не се лъжа към 38 хилки, не знам как вървят цените на О2, но според мен за тези пари ще се земе доста нагиздена О2, да не говорим и че доста други модели коли има хубави, които идват горе-долу на тази цена...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Боби на поста ще отговоря-че онова удоволствие се заплаща-550 евра.За 1000 кинта така ще ти предам колата,че ще има да си спомняш докато си жив.Относно темата колата е като жената-да си пръв изисква съответните жертви :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е на 3год.-52000км.В сервиза ходя само за смяна на масло и консумативи,изключвам дребни неща като боядисване на детайли ,смяна на предно стъкло и тем подобни.

Доставиха ми я за десетина дни-Елеганс с ESP,цвят по мой избор.

Разработих я по следния начин-с 180км/час по магистралата към Пловдив,барабар с три чифта ски отгоре на багажника.

После прочетох в книжката как трябвало да се разработва,но явно добре съм го направил,щом досега не съм имал ядове. :)

:mrgreen: Мойто разработване беше подобно, само дето ските бяха в купето :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех новичка Октавийка и съм повече от доволен, е,твърдо вози, ама досега за 2години и кусур само това и е лошото, да чукна на дърво. Който може да си позволи да се хвърля на новичко, тва е истината. Който има парици каско, гражданска, разходи за консумативи не ги гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф, новото си е ново - с него вървят доста неща - например доста минус в портфейла, ама много плюс в сърцето ;)

 

Честно казано повече от година след като взехме нашата много ми липсва онази "фабрична миризма" на ново :)

 

Ама разработването - и на мен ми беше проблем - колата можеше повече от всички предишни, които съм карал и ми беше кеф да я понатисна, ама 3000 оборота значи 3000 оборота и не повече. И без пълна газ (ми за какво поръчах това ASR-че бе ;) ).

 

Сега вече е на 20 хил и я карам както си искам (бе честно казано ми се иска да я юркам повече, ама и да я карам дълго, та се стискам ... пак ;) ).

 

За нея чакахме 3 месеца и нещо. Щото поръчахме неща "само като за нас". Ами и сега пак бих си поръчам, и пак ще си чакам 3 месеца. Ако трябва и 4, ама дано не се налага ;)

 

Любопитно ми е като човек накупил толкова много (3 май бяха ?!?) нови коли защо следващата пак ще е нова? Нали си направил математиката - взимай някоя на около година или по-малко, с гаранция и всичко. Финансовата математика е вярна - така е по-евтино и получаваш почти всичко. Почти... Customization-а обаче липсва.

 

Можеш и да си го спестиш, още повече с възрастта човек отделя по-малко внимание на тези неща, но ми се иска и следващта ми кола да е нова. Разбира се, ако мога....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Изчетох внимателно всичко по повод нова-стара кола. От собствен скромен опит /над 15 различни марки стари и нови коли/ мога да кажа, че новата кола е най-хубавата кола. Думите са на един известен автопроизводител-не са мои.Няма нищо по-хубаво от тръпката на разработването, от което в най-голяма степен зависи как ще ви служи колата.Не помня случай да съм имал проблеми с автомобили, вкл. съветски, и всички, които са минали през ръцете ми са били в безупречно състояние.А мърлячите си личат на каквато и кола да се качат. Очаквам мнение от вас за Шкода Октавиа Скаут 4Х4 2.0 TDI 140 HP, а ако имате инфо за Шкода Йети още по-добре.Разбрах, че по-рано от лятото едва ли ще се появи у нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Roadrunner, преди седмица правих тест-драйв на точно такава Скаут - 2.0 TDI 140ск. Това им е тестовия Скаут на Еуратек. Изкарахме го извън пътя, на едно баирче, нямаше кал или чакъл, но беше коларски път, с коловози от които излизахме и влизахме няколко пъти. Спряхме на баира, тръгнахме с повечко газ - аз лично не съм очаквал така добре да тръгва. Факт - сухо, без лед или пясък - разлика има. Но се съмнявам, че при по-лоши условия нещата ще се толкова различни, че колата да те излъже...

 

Клиренса е добър - 18см (1.6см повече от стандартния 4х4) и разни тревички минаваха под пластмасовата броня без проблем. За мен е голям плюс, че има пластмасите както отстрани, така и отпред/отзад, защото именно при такива условия се драскат те, а не ламарини или боядисани брони. Иначе и 4х4, и Скаут има защита от лоши пътища - метална кора под двигателя (по-точно картера), както и видях една метална рамка под задния диференциал, която пази при евентуални удари. Но това го има и обикновеното 4х4.

 

Карах я и на пътя, с резки смени на посоката - както пише във всички ревюта това, че колата е по-висока хич не се усеща - с тия 17" джанти е много по-стабилна, не се клати и държи пътя като състезател ;) ! Тъй като се точа на 4х4 2.0 TDI досега мислех да е Елеганс, защото с разликата от 4000 лв до Скаут се слагат не малко хубави екстри. Но вече не съм толкова сигурен, че е по-добре елеганс с екстри пред Скаут...

 

За Йети нищо не мога да кажа, към края на годината би трябвало да се появи в Еуратек... Едното окачване е от Октавия (май задно), а другото мисля, че беше от Фабия. Колата е колкото Фабия комби дълга, но е по-височка. Човекът от Еуратек, който я е виждал засега не може да каже харесва ли я или по-скоро не. Но това е много индивидуално, така че - нищо не ти казах smile001

 

 

EDIT: Значи ден преди да карам Скаута карах Супърб 3.6-260 кс 4х4, който е голяма хала... Но честно казано предпочитам дизеловите ниски обороти и не толкова силови изпълнения. Дизела ще те издърпа и ще си продължи по пътя, ще те вози еднакво празен и пълен, няма да ти липсва мощ, но ще знаеш, че не си състезател. С 2 думи - добър работник - надежден и скромен ;)

 

 

EDIT 2:Nightspirit, по-полека, на Скаута сега е един, ама който помни се сеща, че преди беше с не толкова якия 2.0 FSI 150кс, който грам не може да се сравнява с 1.8ТFSI smile014 - много бързо забравяте, ей!! - Погледнете http://catalog.auto.ru/catalog/cars/skoda/octavia/ какво пише на СКАУТ!!!! И този линк също - http://avtomarket.ru/library/catalog/?id=24703&class=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Ценна информация за Scout с TDI.Aз също пробвах подобна,но бензинов вариант.Не е зле,но дизела с неговия въртящ момент ми изглежда много по-убедителeн, а и всички тестове и мои досегашни лични впечатления свидетелстват в негова полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Ценна информация за Scout с TDI.Aз също пробвах подобна,но бензинов вариант.Не е зле,но дизела с неговия въртящ момент ми изглежда много по-убедителeн, а и всички тестове и мои досегашни лични впечатления свидетелстват в негова полза.

smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Ценна информация за Scout с TDI.Aз също пробвах подобна,но бензинов вариант.Не е зле,но дизела с неговия въртящ момент ми изглежда много по-убедителeн, а и всички тестове и мои досегашни лични впечатления свидетелстват в негова полза.
Кой бензинов си пробвал?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой бензинов си пробвал?

 

Той на Скаут е само един - 1.8 TSI като твоя. Много кофти двигател, никога не бих го карал smile038

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой бензинов си пробвал?

 

Той на Скаут е само един - 1.8 TSI като твоя. Много кофти двигател, никога не бих го карал smile038

аууу :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставете човека да си каже - може Скаута да е бил от по-старите - там беше 2.0FSI - 150кс!!! Сега се предлага само с 1.8ТFSI, обаче 2.0 FSI я няма за никой модел, защото е заменена именно от 1.8ТFSI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата dikov. Форумците вече дадоха отговор-1.8 ТSI 160 HP.Както казах,за пробно каране не беше зле,но не съм впечатлен от динамиката.Признавам,че за първи път сядам зад волана на Шкода,но общото впечатление е за много приличен комфорт на седалките,качествено бордно табло и общо изпълнение,което е общопризнато.Оставам на вас да се произнесете дали наистина си струва точно тази кола, тъй като все още съм раздвоен между нея и Subaru Forester Boxer Diesel 2.0D.Версията TD BR 6MT, с доста екстри я предлагат за 51 950 лв, вкл.монтирана заводска аларма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе,мирко може и да си прав,ама аз реших че по-лесно да давам 600 лв на месец за нова шкода на лизинг от колкото да изтръскам на веднъж 23-24000. и си купих нова от еуратек. ще приживея неудобството да давам малко повече пари за нафта и за това ,че вози твърдо от начало от колкото да се чудя дали я продават заради някой скрит дефект,още повече че дадах 500 лв. и увеличих гаранцията от 2 на 4 год. повече си купувам спойствие и поне до 100000 км няма да даде някакъв съществен дефект.та така...... от великден съм в групата на шкодаджиите....от тук от форума научих доста интерести неща за което благодаря на всички и дано да не се наложи да питам да неща свързани с дефекти.........

поздрави на всички smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега

направил си правилния избор :smt017

 

ще приживея неудобството да давам малко повече пари за нафта
:?: :idea:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.