Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Ако някой ще си купува нова Октавия ...


mirko

Recommended Posts

Ако някой ще си купува нова Октавия ...

 

... Т У К

 

Във връзка с горното реших да отворя една тема по въпроса именно в този раздел, тъй като точно тук постоянно някой пита: Да си купя ли нова Октавия?, Kакви екстри да поръчам? и най-вече защото си спомям една дъъълга тема Фабиа високо ниво или Октавия Базово (човека си взе Октавията, за което от мен браво;) )

 

Та... като човек имал 2 нови коли мога искрено да ви дам тоя съвет:

Не си купувайте нова от магазина освен ако не искате да си я "персонализирате" или искате нестандарни екстри и съответно трябва да е по поръчка.

Вземете кола 1. ако може да се доберете до няква с голяма (15%) отстъпка от дилъра .... (причини много може да има да не изброяваме) или 2. Кола малко ползвана и в гаранция!

Защо:

1. Набутвате се много. Ако решите да я продадето прим след 6 месеца губите хиляди (аз загубих 8+ за толкова)

2. ДЕФЕКТИТЕ. За да се изчистят бъговете: За шкодата не важи толкова чащото са доста надеждни но инчаче това си е съществен момент с нова кола да висиш постоянно по сервизи и да те размотават не е приятно. За съжаление обаче е много често срещано (от личен опит с друга марка) Обикновенно дефектите си проличават първите километри и до първото обслужване си ги отстраняваш един по един. (ходил съм сигурно над 10 пъти до сервиза, като стигнах и до управител)

3. Не е кеф да се кара неразработена кола. Знам че няма да ми повярвате ако не сте имали но всъщност това да е съвсем нова не е приятно. Конкретно за Октавията:

- първите неща си ги пише в книжката - особенно до 3500км. не трябва да се вдигат и повече от 2/3 от оборотите (ТДИ - 3000);

Всъщност 2 основни неща се оправиха при мен след някъде 13000км.:

- Разхода падна от ок 8.5 на 6.7 (градско - извънградско с литър надолу)

- УЖАСНО ТВЪРДА ВОЗИЯ! за това трябва да напишем сигурно отделна тема щото много хора във форума пишеха за невероятно твърдото окачване и питаха какво става. Аз си мислех, че при мен е така заради 16ките и "защита лоши пътища" - т.е. че е по висока... Обаче като се качих после когато колата стана на към 14000 направо не можах да повярвам - не само че не беше таквоа ужасно дърво ами напротив - возеше супер, дупките ги вземаше, макар и стегнато, много меко ...

4. Чакате няколко месеца - в моя случай 2 пъти да я прроизведат и доставят (че първия път бяха объркали интериора) и после случих 3 седмици регистрация в КАТ по времето на най големи опаашки (сега поне това отпада).

5. Допълнителни разходи:

Като се почне с аптечки, винетки, ГО и се стигне до зимни гуми давате още към 1.5 хил, ако сложите и каското което е задължително още толкова

 

 

 

За да бъде пълна темата ето и моята най-кратка оценка за ОКТАВИЯ +/-:

+ Най практичния универсален автомобил (в това включвам всичко от багажника през поддръжката до качествата на пътя)

- Класът. VW Golf 5. Това не е обида или заяждане а просто е ФАКТ... без никакво лош чувсто просто факт който трябва да имате предвид защото извън форумните митове и легенди колите могат да бъдат срявнявани само по класове. Заради раздутите размери на купето много колеги се изкушават да правят сравнения с коли от друг клас. Помня една такава дъъъълга тема на виден шкодажия Вектра ли да си купи или Октавия в която се опитваше да обясни че Вектрата е по добра. За мен всяко сравнение особенно като комфорт м-у коли от различни класове е некоректно. (тук писах малко повече само и единствено за да бъда разбран правилно, моля ви да не го правим на спор)

 

За мен тези +/- са това което ви е трябва за да си отговорите на въпроса Октавия или ...

 

За екстрите: Естествено мисля че тези който си струват са тези който съм поръчал... :) Иначе единственото най тъпо според мен ако не ви се чака и искате да си земе някой наличен Елеганс е липсата на ESP... за мен задължително за всяка нова кола от поне среден клас (лично мнение)

 

Поздрави :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mirko

    10

  • bega4kata

    7

  • kukumqv

    8

  • roadrunner

    5

Най-много писали в темата

Ако някой ще си купува нова Октавия ...

...

Та... като човек имал 2 нови коли мога искрено да ви дам тоя съвет:

Не си купувайте нова от магазина освен ако не искате да си я "персонализирате" или искате нестандарни екстри и съответно трябва да е по поръчка.

smile118

 

1. Набутвате се много. Ако решите да я продадето прим след 6 месеца губите хиляди (аз загубих 8+ за толкова)

С покупката на коя кола печелим?

 

2. ДЕФЕКТИТЕ. За да се изчистят бъговете: За шкодата не важи толкова чащото са доста надеждни но инчаче това си е съществен момент с нова кола да висиш постоянно по сервизи и да те размотават не е приятно. За съжаление обаче е много често срещано (от личен опит с друга марка) Обикновенно дефектите си проличават първите километри и до първото обслужване си ги отстраняваш един по един. (ходил съм сигурно над 10 пъти до сервиза, като стигнах и до управител)

2г и половина, 70к км, сменени само консумативи и един реглаж на механизма на багажника...

 

3. Не е кеф да се кара неразработена кола. Знам че няма да ми повярвате ако не сте имали но всъщност това да е съвсем нова не е приятно. Конкретно за Октавията:

- първите неща си ги пише в книжката - особенно до 3500км. не трябва да се вдигат и повече от 2/3 от оборотите (ТДИ - 3000);

Всъщност 2 основни неща се оправиха при мен след някъде 13000км.:

- Разхода падна от ок 8.5 на 6.7 (градско - извънградско с литър надолу)

- УЖАСНО ТВЪРДА ВОЗИЯ! за това трябва да напишем сигурно отделна тема щото много хора във форума пишеха за невероятно твърдото окачване и питаха какво става. Аз си мислех, че при мен е така заради 16ките и "защита лоши пътища" - т.е. че е по висока... Обаче като се качих после когато колата стана на към 14000 направо не можах да повярвам - не само че не беше таквоа ужасно дърво ами напротив - возеше супер, дупките ги вземаше, макар и стегнато, много меко ...

Ако си рацер нова кола не е за теб. Аз си се кефих на разработването и не я ръчках до 12-15к км! И разхода падна с 1л. Но това ли е най-важното?

Возията - вземи си ситроен - те возят меко. Шкодата има умерена возия.

 

4. Чакате няколко месеца - в моя случай 2 пъти да я прроизведат и доставят (че първия път бяха объркали интериора) и после случих 3 седмици регистрация в КАТ по времето на най големи опаашки (сега поне това отпада).

Да, чаках 3 месеца, но дойде оборудвана така както аз я искам. Иначе ширпотреба има и на Горубляне :mrgreen:

 

5. Допълнителни разходи:

Като се почне с аптечки, винетки, ГО и се стигне до зимни гуми давате още към 1.5 хил, ако сложите и каското което е задължително още толкова

Част от оборудването на нова кола. А старата без гуми ли ще я караш, или без ГО или без каско?

 

- Класът. VW Golf 5.

Спор няма. Само дето е с нормални размери :mrgreen:

 

... е липсата на ESP... за мен задължително за всяка нова кола от поне среден клас (лично мнение)

Лично мнение - хич не ми трябва тая джаджа! Дори съм се замислил за вариант да изключвам ABSa :mrgreen: Но това е мое мнение....

 

В заключение моето мнение: Следващата кола пак от магазина (да сме живи и здрави). Пари се изкарват ... за да си направиш кефа с тях smile185

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям смях падна по тази тема :mrgreen: Викаш не е гот да се кара неразработена кола.... Хмммм, при мен кефа да си разработя сам колата е много голям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Заради раздутите размери на купето много колеги се изкушават да правят сравнения с коли от друг клас. Помня една такава дъъъълга тема на виден шкодажия Вектра ли да си купи или Октавия в която се опитваше да обясни че Вектрата е по добра. За мен всяко сравнение особенно като комфорт м-у коли от различни класове е некоректно. (тук писах малко повече само и единствено за да бъда разбран правилно, моля ви да не го правим на спор)...

Добре си запомнил темата :mrgreen: Моделите са от два различни класа и именно заради това би следвало да си запомнил най-важното, на което всъщност се основаваше цялата темата - ЦЕНАТА. Бях си поиграл да направя ценово сравнение между двете коли, а не да наблягам на сравнение на техническите им характеристики и габарити! И ако помниш - разликата беше само някакви си ~3500 лв. с ДДС..., което в посочения тогава ценови диапазон от ~55 000 лв. с ДДС е нищо. Още повече когато става въпрос именно за два различни класа :mrgreen: За това моля, при положение, че се основаваш на тема, било моя или на друг, да се взима под внимание същността и съдържанието й, за да не се правят заключения само по заглавието й :mrgreen:

 

1. Набутвате се много. Ако решите да я продадето прим след 6 месеца губите хиляди (аз загубих 8+ за толкова)

2. ДЕФЕКТИТЕ. За да се изчистят бъговете: За шкодата не важи толкова чащото са доста надеждни но инчаче това си е съществен момент с нова кола да висиш постоянно по сервизи и да те размотават не е приятно. За съжаление обаче е много често срещано (от личен опит с друга марка) Обикновенно дефектите си проличават първите километри и до първото обслужване си ги отстраняваш един по един. (ходил съм сигурно над 10 пъти до сервиза, като стигнах и до управител)

3. Не е кеф да се кара неразработена кола. Знам че няма да ми повярвате ако не сте имали но всъщност това да е съвсем нова не е приятно. Конкретно за Октавията:

- първите неща си ги пише в книжката - особенно до 3500км. не трябва да се вдигат и повече от 2/3 от оборотите (ТДИ - 3000);

Всъщност 2 основни неща се оправиха при мен след някъде 13000км.:

- Разхода падна от ок 8.5 на 6.7 (градско - извънградско с литър надолу)

- УЖАСНО ТВЪРДА ВОЗИЯ! за това трябва да напишем сигурно отделна тема щото много хора във форума пишеха за невероятно твърдото окачване и питаха какво става. Аз си мислех, че при мен е така заради 16ките и "защита лоши пътища" - т.е. че е по висока... Обаче като се качих после когато колата стана на към 14000 направо не можах да повярвам - не само че не беше таквоа ужасно дърво ами напротив - возеше супер, дупките ги вземаше, макар и стегнато, много меко ...

4. Чакате няколко месеца - в моя случай 2 пъти да я прроизведат и доставят (че първия път бяха объркали интериора) и после случих 3 седмици регистрация в КАТ по времето на най големи опаашки (сега поне това отпада).

5. Допълнителни разходи:

Като се почне с аптечки, винетки, ГО и се стигне до зимни гуми давате още към 1.5 хил, ако сложите и каското което е задължително още толкова...

1. "Набутване" не е точното определение. При това повечето хора, купвайки си нов автомобил го правят с ясното съзнание, че едва ли ще искат да се разделят с него след 6 или 12 месеца. Покупката на нов автомобил има друга същност, но явно или не си я разбрал или не те устройва.

2. Покупката на нов автомобил е възможно най-добрата застраховка срещу висене в сервизите. Караш - смяна на консумативи, караш - смяна на консумативи и т.н. Вярно е, ако си карък, дори нов автомобил няма да може да те извади от сервиза. Но същото висене при майстора ти е в пъти по-гарантирано с покупка на автомобил втора ръка...

3. По-голям кеф от това няма - да си искараш колата от дилъра и с усмивака до ушите и мед на сърцето да си я разработиш. Излишно е май да споменавам колко вечери подред, макар и изморен от работа съм се качвал на колата и съм се возил - ей така, за кеф. И без капка съмнение, което щеше да го има ако колата беше втора/трета ръка - сега дали всичко е наред... Караш и се кефиш.

4. Ти определено си карък, след като два пъти си чакал. Но недей да правиш погрешни заключения от това. Да, да приемем, че чакаш 3 месеца общо за доставка и регистрация. А колко време ще ти трябва при избор на втора употреба автомобил? Колко време ще ти отнеме докато попаднеш на колата, която е читава (според първоначалния оглед) и ти понася на джоба? В много случай може да е и повече от 3 месеца, нали?

5. Това, което си изброил не го разбирам - една кола втора ръка ще я караш без каско, ГО, винетка и аптечка ли? По джанти ли ще я търкаляш зимата или изобщо няма да я караш? Каското до колко е задължително - при лизинг - да, ама при кеш? Пропуснал си техническия преглед - при втора употреба той е задължителен ежегодно, докато при нова кола е след 2 години (или колкото беше, не помня, трябва да проверя). Пиша това, не защото е от значение, а защото си го посочил като довод да не се купува нова кола. Но както виждаш - нова или не - тези разходи ще си ги имаш.

 

Добавям и друго - при втора употреба бягаш веднага за ремъци, масло, обстоен преглед на всеки агрегат. Лошото е, че в повечето случаи излизат непредвидени разходи, които общо взето при новия автомобил се избягват.

 

И за последно - уважавам становището ти, но определено, не само, че не съм съгласен с него, но най-вече не го разбирам, защото за мен то не е основано на каквато и да е логика :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама и вие пък не схващате съвсем точно постановката на "mirko" :mrgreen: .

Човека продава "нова" стара разработена Октавия с излекувани дефекти и ESP...

От тази гледна точка написаното от него е логично :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е на 3год.-52000км.В сервиза ходя само за смяна на масло и консумативи,изключвам дребни неща като боядисване на детайли ,смяна на предно стъкло и тем подобни.

Доставиха ми я за десетина дни-Елеганс с ESP,цвят по мой избор.

Разработих я по следния начин-с 180км/час по магистралата към Пловдив,барабар с три чифта ски отгоре на багажника.

После прочетох в книжката как трябвало да се разработва,но явно добре съм го направил,щом досега не съм имал ядове. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз тука,който не си е купувал нова кола само той не знае какъв страшен кеф е това.Нашата Октавия е на 3 години не е на много километри(бащата не кара много),сменяни са само консумативи и дефектната брава на багажника-което го има при всички Тур-ки!Винаги нова кола,но не ако искаш да я сменяш след 1-2 години-това е набутване горе долу еднакво на това да я продадеш на 3-4 година!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм... Да не сте ме разбрали ... само един колега е включил адекватно: става въпрос не за стара кола че е по добре това е абсурдно а прим върната на 6 месеца - така си имаш гаранцията и всички плюсове на нова кола - прим 28000 както в случая колата си е все едно нова.

 

Така че работите който сте писали за майстори др. просто не са на място.

 

За КАСКО и т.н. подобни разходи (за който ви надуват с +2к първоначалната вноска) точно идеята е вече ще ги има и ще са платени

 

За смяната на колите - да ако няма да я сменяш 5 г. може би е ок но незнам тези коли дали ще издържат толкова и после аз ако изкарам 2 години ще се радвам. Аз лично не искам да сменям коли, но за съжаление 2 нови коли продадох след по-малко от година така че ...

 

За Набутването ето сметките:

Октавията сега се продава за 6500 а са дадени ~20000 (без КАСКО и т.н.) сметнете си колко е!

Ако някой ми посочи разумна причина да си купиш Фабия вместо наточена Октавия на 28000 ще се радвам (това за найлончеата е несериозно - ако искате пазя си ги мога да ви ги сложа обратно, а като си купите едни гумени стелки от ЕТ и ще ви мирише :mrgreen: )

 

За доразработването - да ако си нямал нова кола първя път като да пробваш първи да и махнеш найлончетата става ... но като си го правил веднъж и вече не дреме ... не остават плюсове -ако мога да спестя за това 10000 въобще не бих се замислил.

 

За бъговете: Както казах шкода в това отношение са сравнително добре - с нашата имаше само 1-2 дребни. С другата марка (така да я наречем), от която иначе съм по доволен (сигурно и защото беш е по-горен клас) не беше така... Ето ви конкретно за най досадното нещо.... Тръгнах с колата и ... вибрации ... Оказа се че и 4те гуми бяха криви (нова кола - нови GoodYear 215/55/16)... А познайте както последва: Ходих в сервиза там ми обясняваха ест че не може да е от това и трбябва да е нещо друго, и че не влизали в гаранцията... После пчхнаха ходения по мъките... 2 Пъти им я карах и уж оправяха нещо правеха реглаж, незнам кво си - естествено без ефект... всичко това свързано със записвания на час ходене чакане тествване после пак връщане рекламации и ест. в работно време .... Накрая съвсем ми писна купил съм си кола за 50 бона а ми вибрира като трабанта. Ходих на 5 гумаджии снимах (всеки вземаше по 15-30лв. - общо над 100 кинта дадох само за тея глупост) клипчета снимах четох за КЗК и кво ли още не да не ви казвам колко нерви изхабих ... Ходих накрая още 3 пъти готов да не отстъпвам писнало ми беше да ме разиграват... Сигнах до управителя настоявах и след последното размотава исках среща с Шефката им да и кажа че ще се ги отнеса към КЗК и че са длъжни да ми ги сменят и 1000 други неща ....

Най невероятно но накрая успях но след 3 месеца борба и срашно много нерви...

А иначе сещате се 4 нови хубави гуми тоя размер че трябваше да дам 4 цифрена сума...

Имах още 3 проблемчеа по дребни но пак свързани с ходения до сервиза

 

Лошото е, че при такива тъпи проблеми е по зле отколкото да ти гръмне търбото или да блокира ск. кутия там ясно сменят и не им дреме плаща производитела но за ракива "дреболии" семо се тровиш и губиш време. При единия останах и без кола - неприятно добре че не се случи на път.

 

И за да не каже някой че марката нещо и затова да кажа:

1. Едните гумаджии (Диана !) казаха че са имали същия случай с нов Mercedes и ги беше страх да ги споменавам като правя рекламация защото в оня случай им се обаждали да ги заплашват ...

2. Ауди А3 на 2 седмици блокира и като с детето на път ... оправи се само се лесно но ...

3. БМВ 3 (дизел) - блокирал двигател на втория ден

4. много много други ...

 

Та доста е по хубаво да вземеш колата някой точно като е оправил тея работи аз с удоволствие бих се лишил от тези преживявания.

 

ааа . и за кефа с новото ... Шкодата миришеше няколко месеца на пластмаса вътре ... не знам къв е кефа мен ми е горе долу все едно но някой хора им ставаше лошо а да не говорим ако си алергичен ...

 

 

Та темата е за това че е по-изгодно и според мен мн. по добре да вземеш колата на няколко месеца за многоо по малко пари с оправени бъгове и разработена отколкота да се набутваш с нова за удоволствието да чакаш и да се занимаваш после с глупости ...

Забележете че говорим за пак нова кола на няколко месеца с гаранцията и т.н. и прим до 40000км. Тогава имаш всички плюсове на новата кола но без минусите и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли и аз да се включа като ползвател изключително и само на стари возила ... та след малкото доуточнение , което си направил пак смятам , че не си прав , защо ... ами тоз преди теб не се знае какъв мърмот е бил и как е стопанисвал колата да не говорим , че половината от новоизлюпените шофьори незнаят , че колата поне малко се кара не като на рали и тя има нужда да свикне с нашите условия ... демек дори и на 6 м. да е пак може да и е взета душата , да не казвам , че може и окачването да е поразено от безброините дупки натоварени в багажника и от там за теб остава едно голяяяямо ходене по мъките ;)

Та от мен ... не съжалявай , че си и първият собственик на колата и си се "мъчил" да я разработваш , а тез на по 6 - 7 м. са хубави , но в талона пак ще те водят втори собственик ;)

Ай наздраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа . и за кефа с новото ... Шкодата миришеше няколко месеца на пластмаса вътре ... не знам къв е кефа мен ми е горе долу все едно но някой хора им ставаше лошо а да не говорим ако си алергичен ...

 

Ба...с к`ва пластмаса са я правили твойта октавия, че им е прилошавало на возещите се, бре? :mrgreen:

Силно преувеличено ми се струва, но както и да е. Разбирам да говориш за Лада или Дачия, които си миришат на кофти пластмаса...ама, че Октавията миришела гадно...имаш много поздрави от мене :D.

 

Всичко останало са го казали колегите(особено това какъв кеф е да излезеш ухилен до уши от двора на ЕТ 8) ). Успех с продажбата иначе!;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Та от мен ... не съжалявай , че си и първият собственик на колата и си се "мъчил" да я разработваш , а тез на по 6 - 7 м. са хубави , но в талона пак ще те водят втори собственик ;)

Ай наздраве smile159

 

Оределно си прав ... трябва все пак да се види въпреки че и с новата може да икзкараш такъв късмет както казах ... а съжалението е за това че ми е струвало 8к -15к лева ... :)

 

П.С. Лично мнение: за 2000 лв по малко бих се навил да взема някоя върната (за 10 бих подскачал)... вече като съм свялал найлончета не им давам повече (и съм разработвал и ме е друсало 14000км :) )

 

 

Аааа... Гога сега като гледам ти навремето първи си ми честитил! :D Наздраве skodasmile159.gif[/url]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. НОВА ОБЯВА:

 

Продавам мирешещи на ново найлончета.

ниво елеганс + 16' + ЕСП + малък кожен пакет + активни подглавници + още ...

Много запазени, изгодно - 2000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найлончетата- купени ! ;)

 

За да няма толкова млади върнати коли според мен трябва да бъдат давани на евентуалните клиенти тест-коли поне за 1,2 дни. Друг е въпроса дали е възможно. По този начин ще може да се усети колата като цяло, а не някъв си тест драйв за 10 мин по гладък път и то с усилено радио...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, виждам, конкретизираш нещата. Та и аз да съм малко по-конкретен :mrgreen: Взимаш "нова" кола, в гаранция, на до 40000 км, както пишеш. Вероятността да захапеш дървото е не по-малка от закупуването на автомобил с изтекла гаранция. Защо? Защото твърде възможно е (ти няма как да си сигурен, че не е), чичкото, който е изкарал тази кола от магазина да не е бил запознат с правилата на разработването, да не му се е чело книжката, защото "всичко знае" (типична нашенска черта), да не посещава форуми и да трупа инфо от тях или пък да е карал някоя по-слаба кола и като се е качил на тази, новата, заради изброените и неизброени причини - газ, ох какъв кеф, как върви само, много яка машинка. И пак газ, я този го дръпнах, дай и следващия. Ох, мед ми капе от сърцето, доволен съм от покупката. Ама как вози само - друго си е новото - не усеща дупки, не тропа, не се клати през легнали полицаи. И идваш после ти, когато колата е на 30к километра, купуваш я, доволен, че си взел "ново" и евтино. И ако си карък и си попаднал на такъв чичко ще се започне с едно "това гаранцията го покрива до 6м, онова не го покрива и т.н." Т.е. започваш с изваждането. Ама не онова, което би било ако колата е по-старичка, а точно такова - като за нова кола :mrgreen:

 

Мисълта ми е - можеш да попаднеш на дърво при покупка както на нов, почти нов, така и на стар автомобил. И обратното - можеш да извадиш късмет с всеки един такъв тип, вкл. и кола на 20 години и 400к километра. Но да отричаш всеки един от тези варианти заедно или поотделно, според мен, не е правилно. Както писах - късмет. И стига с тези найлончета. Човек купува нова кола не толкова заради тях или заради някаква миризма (приятна или не), колкото заради това да пали всяка сутрин и да кара безпроблемно хиляди километри. Между другото, сега ми идва на ум - ами по твоята логика следва да е за предпочитане да си пазаруваме телевизор втора употреба, защо не и такъв хладилник, а какво ще кажеш и за обзавеждането :mrgreen: Да, знам, всичко опира до пари. Но защо, ако човек може да си позволи ново, да го отричаме като неизгодно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Но защо, ако човек може да си позволи ново, да го отричаме като неизгодно?

 

Mishelle, говоря именно като човек, който е купил/сменил 2 нови коли (от 2007 до сега) и не вижда смисъл...

 

Аз за себе си съм решил - със сигурност следващата нова кола ако купувам ще е такава... (Даже съм си набелязал конкретно ако купувах сега)

 

А иначе това за тест драйва е наистина необходимо! В САЩ даже ти даваха пари (такива акции имаше) - 100$ да ходиш да караш 1 час. В УК вземат хората за по уикенд... Тук знам само такава практика за някоя от големите фирми - ето едни сега бяха зели (но те порвъчват 30 коли) точно Октавия и 308 и всеки от служителите караше и двете за 2 дена и после си казва мнението ... но това е по скоро приятно изключение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И стига с тези найлончета. Човек купува нова кола не толкова заради тях или заради някаква миризма (приятна или не), колкото заради това да пали всяка сутрин и да кара безпроблемно хиляди километри.

 

:smt017 За пореден най-разумното мнение идва от твоя страна!

 

Иначе винаги ме удивлява как интереса и активността на темите са в права пропорционалност на безсмислието им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе винаги ме удивлява как интереса и активността на темите са в права пропорционалност на безсмислието им.

 

Защо да са безмислени ... от край време форума е място всеки да си каже мнението , а това дали ще се потвърди или ще го оборят зависи от публиката ... все пак тук излизат доста неща , който в повечето теми не се коментират ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бесмисленото - ако го знаех по-отрано щях да съм си спестил поне 10000лв и доста главоболия а за мен това не е безсмилено ...

 

Айде със здраве ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само си чешем пръстите.Човека не можем да го убедим че не е прав.Това е.Той постоянно си противоречи но....

КЕФ ЦЕНА НЯМА

особено за ценителя и автоманиака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И стига с тези найлончета. Човек купува нова кола не толкова заради тях или заради някаква миризма (приятна или не), колкото заради това да пали всяка сутрин и да кара безпроблемно хиляди километри.

 

:smt017 За пореден най-разумното мнение идва от твоя страна!

 

Иначе винаги ме удивлява как интереса и активността на темите са в права пропорционалност на безсмислието им.

 

Много сте прави момчета, само да вметна, че все пак кефа от махането им си е голям и поне при мен не се определя от това, колко пъти съм го правил :mrgreen:

 

 

П.С. Мирко цената, за която продаваш Октавията е добра, само не мога да разбера за какви главоболия говориш в предишния си пост :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Мирко цената, за която продаваш Октавията е добра, само не мога да разбера за какви главоболия говориш в предишния си пост :roll:

 

Разправиите със сервизите и нервите...

С ЕТ бяха главно до получаването на колата - особенно когато объркаха поръчката и ми обясняваха как ще трябвало да я приема така!!! (пак се стигна до разговори с шефа),

С *другата* кола описах по нагоре моя опит (+ и една сутрин в която противно "най-разумното мнение" НЕ запали и даже нямаше как да я закарам до дилъра)

 

 

 

П.С. Ня някой хора не отговарям за да избегнем простията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За повечето от нещата съм съгласен с mirko. Може много да се теоритизира по темата. Мнението много ми хареса доколкото то съвпада до определен процент около 70 с моето.

Е, няма да правя обстоен отгоовор. Просто ще кажа....Махнах си Октавията и сгреших, Взех си Фабия....и пак сгреших. Пак ще си взема Октавия .... и няма да сгреша. Само да е живот и здраве.

С пожелание за успешен ден и безаварийно каране!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях с очите си защо няма да си взема ново поколение кола натъпкана с екстри и електроника ... та случката е с БМВ 7 ма серия на няколко месеца и понеже тоз камион стърчи поне 50 см. пред всички останали на паркинга и някой с камион по - схванат и от мен в карането взел , че му забърсал над двете елипсовидни решетки предния капак , в следствие , на което на колата и блокира цялата електроника и си тръгна на рапатарак от там , а деругите бяха съвсем леки по боята ;)

Е много са хубави и са удобни , но това направо ми изправи косата ... и все пак при първа възможност ще седна в една нова кола , та ако ще след 6 м. да я продам на Мирко :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.