Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

в запалката нама ток


skodafen

Recommended Posts

днес установих че запалката на октавията не работи понеже не пуша и не ми е трябвала не знаех че не работи днес си взех зарядно за gsm и го разбрах не знам на какво може да се дължи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и дали зарядното влиза плътно в куплунга на запалката. Незнам с какво зарядно си но има много ментета. Ако се клати когато си го щракнал вътре забрави да работи. Ако си влиза хубаво плътно проблема ти е почти сигурно в бушона. Не рядко гърмят точно на запалката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш запалка ( оригинална , изправна :) ) - пробвай с нея !!! Ако се зачерви и "пари" значи имаш ток -следователно зарядно , телефона или батерията на тлф имат проблем ! :mrgreen: , ако ли пък не - търси дебелия бушон !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може би да е натиснато копчето за родителски контрол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше нещо такова при О1 май :roll: - при забранено локално управление на задните стъкла няма ток в запалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш запалка ( оригинална , изправна :) ) - пробвай с нея !!! Ако се зачерви и "пари" значи имаш ток -следователно зарядно , телефона или батерията на тлф имат проблем ! :mrgreen: , ако ли пък не - търси дебелия бушон !
няма ток мерих го с мултиметъра
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най идиотския ми случай беше с липса на ток 2 месеца (няма и антирадар съответно) защото беше влезнало прозрачно целуфанче долу и изолираше...

 

Много ме е срам. Че ходих и на майстор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че въпроса ми е глупав, ама.... нали го пробваш на работещ двигател или поне с включено запалване.

Аз имах същия проблем. НЕЗНАЙНО защо, проблема се оправи само след смяната на цялото легло на запалката (струва около 13 лв нова в ЕТ), понеже бущона си беше О.К.

Ако се ползва често, част от тутюна остава по запалката и се наслагва в леглото на запалката. Вследствие не прави ел. контакт. Предполагам че е това беше проблема при мене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия "проблем", до снощи. Оказа се точно това, което някой по-горе спомена, при натиснат бутон за забрана на задните стъкла няма ток и на предния изход за 12 волта (запалката) :)

Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.