Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вибрация от 1100-1500 об/мин - TDI .


димон

Recommended Posts

От около 2 месеца при преминаване на обороти 1100-1500 се получава неприятна вибрация в звука на мотора - 1,9 ТДИ. Чува се както на ход , така и на място . Резонансът е към 1300 об/мин - звукът е неприятен и прилича на хъркане или грачене. След 1500 об това се загубва . Преди се появяваше само на топъл мотор , сега е винаги. Отвън почти не се чува ...само в купето. В сервиза в СЗ казаха че много се заслушвам. В Пловдив го чуха , но казаха , че всичко наред и колата е перфектна. Проверявали някви тампони на ауспуха. Ебаси перфектната кола. Имам чувство , че в тия сервизи хората са сложени да успокояват клиентите , а не оправят нещата. Ся сигурно трябва да се грабна и до София...

При дефектните турбини доколкото знам се чува виене , а не хъркане или грачене...

Някой да се е сблъсквал с подобно нещо и да е излизал от положение ? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се получава някакъв резонас при 1100-1200 оборота

ходих в сервиза в София чуха го момчетата и записаха час за

монтьор след 7 дни. и точно за часът каката взе че спря

сега се получава от време на време и си мисля че е кората над мотора

виж дали и при теб е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резонансът е към 1300 об/мин - звукът е неприятен и прилича на хъркане или грачене.

И при мене резонансът е при тия обороти, ама чак да е хъркане и грачене - не съм съгласен. Няма нищо общо с турбото.

Старата ми Тойота (дизел) при 1100-1200 оборота повече вибрираше, въпреки че всичко и беше перфектно, а каране на "тихи обороти" просто не беше възможно.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към karim: не е кората ...вече е пробвано :) свалял съм я поне 20 пъти..., не е ремъка..., не са неща които могат да се пипнат с ръка в необходимия момент. Обаче най-добре се чува на горещ мотор ...

Тази вечер пак слушах в гаража... и взе да ме обзема чувство за ауспух.

С тая тънка тенекия Октавията е много добър проводник на звуци ...мамка му. .....Да не би да е прегоряло някое гърне пък?

Моята "кака" не спира да бучи вече . Най се чува като изфорсирам ...в момента на падане на оборотите ...като мине през 1200-1300 се чува онова дебело УООООООооооооо.... Не може да се опише с думи .... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

към stefan l : приятелю , при мен не се получава точно вибрация в купето , а звук който се чува и е подобен на вибрация . Според пловдивските майстори- всеки мотор си имал резонанс... :mrgreen: - да бе да : нали съм щял бил да забележа резонансите на предишните си мотори... :) . Освен това ...този ефект се забелязва отскоро...не е от рождение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От около 2 месеца при преминаване на обороти 1100-1500 се получава неприятна вибрация в звука на мотора - 1,9 ТДИ. Чува се както на ход , така и на място . Резонансът е към 1300 об/мин - звукът е неприятен и прилича на хъркане или грачене. След 1500 об това се загубва . Преди се появяваше само на топъл мотор , сега е винаги. Отвън почти не се чува ...само в купето. В сервиза в СЗ казаха че много се заслушвам. В Пловдив го чуха , но казаха , че всичко наред и колата е перфектна. Проверявали някви тампони на ауспуха. Ебаси перфектната кола. Имам чувство , че в тия сервизи хората са сложени да успокояват клиентите , а не оправят нещата. Ся сигурно трябва да се грабна и до София...

При дефектните турбини доколкото знам се чува виене , а не хъркане или грачене...

Някой да се е сблъсквал с подобно нещо и да е излизал от положение ? :roll:

Същата вибрация в ЕТ Варна сменени МАХОВИК,ПРИТЕСКАТЕЛЕН И ФЕРОДОВ ДИСК ефект 0,следва ВСИЧКИ ТАМПОНИ НА МОТОРА И СКОРОСТИ ефект 0,накрая КЛАПАН НА ТУРБОТО всичко ОК
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От около 2 месеца при преминаване на обороти 1100-1500 се получава неприятна вибрация в звука на мотора - 1,9 ТДИ. Чува се както на ход , така и на място . Резонансът е към 1300 об/мин - звукът е неприятен и прилича на хъркане или грачене. След 1500 об това се загубва . Преди се появяваше само на топъл мотор , сега е винаги. Отвън почти не се чува ...само в купето. В сервиза в СЗ казаха че много се заслушвам. В Пловдив го чуха , но казаха , че всичко наред и колата е перфектна. Проверявали някви тампони на ауспуха. Ебаси перфектната кола. Имам чувство , че в тия сервизи хората са сложени да успокояват клиентите , а не оправят нещата. Ся сигурно трябва да се грабна и до София...

При дефектните турбини доколкото знам се чува виене , а не хъркане или грачене...

Някой да се е сблъсквал с подобно нещо и да е излизал от положение ? :roll:

Същата вибрация в ЕТ Варна сменени МАХОВИК,ПРИТЕСКАТЕЛЕН И ФЕРОДОВ ДИСК ефект 0,следва ВСИЧКИ ТАМПОНИ НА МОТОРА И СКОРОСТИ ефект 0,накрая КЛАПАН НА ТУРБОТО всичко ОК

 

...че то се разбира че не е маховик още поначало...Мерси за идеята :);) . За това животно говориш дето е след дебелата тръба на въздушния филтър и на него пише "PIERBURG" ???

...в гаранция ли ги сменя или...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От около 2 месеца при преминаване на обороти 1100-1500 се получава неприятна вибрация в звука на мотора - 1,9 ТДИ. Чува се както на ход , така и на място . Резонансът е към 1300 об/мин - звукът е неприятен и прилича на хъркане или грачене. След 1500 об това се загубва . Преди се появяваше само на топъл мотор , сега е винаги. Отвън почти не се чува ...само в купето. В сервиза в СЗ казаха че много се заслушвам. В Пловдив го чуха , но казаха , че всичко наред и колата е перфектна. Проверявали някви тампони на ауспуха. Ебаси перфектната кола. Имам чувство , че в тия сервизи хората са сложени да успокояват клиентите , а не оправят нещата. Ся сигурно трябва да се грабна и до София...

При дефектните турбини доколкото знам се чува виене , а не хъркане или грачене...

Някой да се е сблъсквал с подобно нещо и да е излизал от Tположение ? :roll:

Същата вибрация в ЕТ Варна сменени МАХОВИК,ПРИТЕСКАТЕЛЕН И ФЕРОДОВ ДИСК ефект 0,следва ВСИЧКИ ТАМПОНИ НА МОТОРА И СКОРОСТИ ефект 0,накрая КЛАПАН НА ТУРБОТО всичко ОК

 

...че то се разбира че не е маховик още поначало...Мерси за идеята :);) . За това животно говориш дето е след дебелата тръба на въздушния филтър и на него пише "PIERBURG" ???

...в гаранция ли ги сменя или...?

Точно за това животно :) ,да всичкия ремонт беше по гаранция,дано да ти я оправят.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно как ти обърнаха внимание и как се навиха да ти сменят толкова анДжаклами в гаранционен срок. При мен в два сервиза се качваха сервизните инженери и казваха че им се струва , че е нормално и че много съм се вслушвал. Лошото е, че този ефект се появи наскоро , не е по начало .

При теб това нещо оказваше ли влияние на вървежа или само те дразнеше дебелия звук при преминаване през "критичните" обороти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно как ти обърнаха внимание и как се навиха да ти сменят толкова анДжаклами в гаранционен срок. При мен в два сервиза се качваха сервизните инженери и казваха че им се струва , че е нормално и че много съм се вслушвал. Лошото е, че този ефект се появи наскоро , не е по начало .

При теб това нещо оказваше ли влияние на вървежа или само те дразнеше дебелия звук при преминаване през "критичните" обороти ?

За ремонта ми помогна приятел който има 15 коли на фирмата и нямаше как да откажат иначе може би нямаше да ми обърнат внимание,на вървежа не ми влияеше като че ли но беше страшно дразнещо тресенето,ти човек трябжа да е ненормален че да ти каже че много се вслушваш :roll:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,все пак това е кола с дизелов двигател и то помпа-дюза ,няма начин нищо да не чуваш.

Другата ми кола е VW Passat PD 131к.с.,супер върви,но пък е два пъти по-шумна от Октавията. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,все пак това е кола с дизелов двигател и то помпа-дюза ,няма начин нищо да не чуваш.

Другата ми кола е VW Passat PD 131к.с.,супер върви,но пък е два пъти по-шумна от Октавията. ;)

 

Хубу де , нямам нищо против . Просто дразни факта , че е отскоро. Ако беше така поначало -добре. Щом нещо се променя към лошо- ДРАЗНИ. Ако беше утихнал звука на мотора щях да си трая ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,все пак това е кола с дизелов двигател и то помпа-дюза ,няма начин нищо да не чуваш.

Другата ми кола е VW Passat PD 131к.с.,супер върви,но пък е два пъти по-шумна от Октавията. ;)

 

Хубу де , нямам нищо против . Просто дразни факта , че е отскоро. Ако беше така поначало -добре. Щом нещо се променя към лошо- ДРАЗНИ. Ако беше утихнал звука на мотора щях да си трая ... :)

 

Живот и здраве,като минавам през Казанлък,ще се видим за да сравним шумовете издавани от двете Октавий! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,все пак това е кола с дизелов двигател и то помпа-дюза ,няма начин нищо да не чуваш.

Другата ми кола е VW Passat PD 131к.с.,супер върви,но пък е два пъти по-шумна от Октавията. ;)

 

Хубу де , нямам нищо против . Просто дразни факта , че е отскоро. Ако беше така поначало -добре. Щом нещо се променя към лошо- ДРАЗНИ. Ако беше утихнал звука на мотора щях да си трая ... :)

 

Живот и здраве,като минавам през Казанлък,ще се видим за да сравним шумовете издавани от двете Октавий! :)

Ако е работата в сравняването...Ей го на 2 минути и съм при него ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.