Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не светят габарити отдясно


ivll

Recommended Posts

Колеги, на моята Skoda Favorit изчезнаха десните габарити отпред и отзад. Бушонът съм проверил - здрав! Крушките проверени - здрави!Кабелите, които излизат от купето към задната врата - проверени, не са скъсани. Светлините на километража също не светят. Търся помощ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пак провери бушоните т.к. левия и десния габарит са на различни бушони ... няма начин всичко да е здраво , а на не светят ;)

Провери и ключа за габарити , но си мисля , че той включваше една верига , а на бушоните се делят на ляв и десен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм. и аз го имам проблема, колкото и да е странно. и знам откъде е, само не знам как ше го оправя. за проверка, натисни СИЛНО с ръка нагоре блока с бушоните, като наблюдаваш таблото през това време (иска дълги ръце). добре е да не се натискат самите бушони щот изпадат, а зад тях. при мене това води до светване на таблото и габаритите, за няколко секунди, и после пак гаснат. а, и за сведение, мойта е 89 набор, таблото е със старите кръгли керамични бушончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз рапортувам същите проблеми - нема гарабити отдясно, понякога късите трябва се включват с тупалка по таблото

 

Проблема ти е в ключето май... а за колегата с Фаворита има вариант да са оксидирали или се разжлембили фасунгите на крушките, добре е са се зачистят и при необходимост да се стегнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И на мен не ми работят левите габарити.Мисля,че е изгорял бушона.Кой по ред е бушона за тези габарити,защото нямам мултицет и не мога да ги проверя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми работят левите габарити.Мисля,че е изгорял бушона.Кой по ред е бушона за тези габарити,защото нямам мултицет и не мога да ги проверя?

 

 

Според упътване за експлоатация 11 предпазител е за десни габарити,22 предпазител е за леви габарити,броено от ляво надясно.Предпазителите са по 7.5 А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

?

според едно упътване,което намерих за 15 и 16 отляво.

Странни неща стават-смених го единия-беше изгорял.Сега като са изключени габаритите-табелата свети-Като ги включа-табелата изгасва.

Пли включени габарити като отворя задния капак-светват-

Какво да правя?Побърках се вече.Бушоните са ок, крушките-също.Не мога да отворя гнездата на крушките,защото са зад номера, а той е капсулован.Имате ли идея от какво може да се получи това?Моля ви,че вече ми правят проблеми катаджиите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дръпни маншона на снопа и провери кабелите ... а това че светят при изгасени габарите е много странно ... явно някой е правил доработки и е връзвал нещо , което връща , ма що само през тез за номера :-k

Като си взех Формана трябваше да пусна къси светлини за да включа аварийни мигачи и се оказа , че някой майстор пуснал допълнителен + за вентилатора на радиатора и беше отскубнал половината бушони ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дръпни маншона на снопа и провери кабелите ... а това че светят при изгасени габарите е много странно ... явно някой е правил доработки и е връзвал нещо , което връща , ма що само през тез за номера :-k

Като си взех Формана трябваше да пусна къси светлини за да включа аварийни мигачи и се оказа , че някой майстор пуснал допълнителен + за вентилатора на радиатора и беше отскубнал половината бушони ;)

 

Благодаря, проверих информацията. Мисля, че проблема е в снопа, който минава от задния капак към купето, горе в ляво. Май има скъсан кабел :( Има ли възможност да се изтегли снопа малко на вънка, за да може да се настави кабела или трябва да се отвори от към тавана на купето ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има куплунг ако не ме лъже паметта при левия стоп и като го изключиш можеш да го изтеглиш целия , а инак има аванс в колонката , който е достатъчен за да можеш да го наставиш и още нещо - не оставяй спойки или снадки в маншона т.к. много лесно се късат ... вземаш парче кабел малко по - дълго от маншона правиш две спойки или снадки на прекъснатия и едния край в купето , а другия в капака ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.