Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

проблем с хидравликата


bobilin

Recommended Posts

Здравейте,

нова съм в този форум и търся помощ.

Преди две седци си купих Шкода Фабия 1,4 МРІ-2000 г.

От известно време започнаха да премигват фаровете, осветлението в купето, започна да губи мощност на първа и задна скорост и да угасва . Ходих на компютърна диагностика и замериха напрежението на динамото. Оказа се че, вместо да потдържа 14W напрежение, то се мени непръснато и варира -13,85, 12,5 после окол 14 W и така. Решиха,че е реле или четки. О.К. Разглобиха динамото и провериха всичко и нямаше проблем, сложиха обаче ново реле, но проблема остана. Тагава решиха да проверят цялата ел.ситема и системата за управление и се оказа, че стойностите при хидравликата се менят. Като изключиха хидравликата проблема изчезна. Моля Ви помогнете - ако се наложи да купувам ел.мотор за помпата на хидравликата,няма как да стане, защото всичко е коплект и струва около 1200 лв. засиси от това каква е хидравличната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е комплект-просто са 2 вида рейките трв и коуо

A възможно ли е да се отремонтира по някакъв начин или трябва да се замени цялото!

 

Blackpearl:преведох ти поста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хидравлика, мога да ти дам контакти на катедрата в МЕИ. Там ремонтират помпи, макар че на мен са ми ремонтирали рейка, а не помпа. От ремонта на рейката съм доволен, но за помпа не мога да кажа как са. Мен лично ме съмнява да е помпата, но нищо не пречи да се консултираш с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми трябва да се отвори компресора за да се каже.аз но фабия не съм разгл.но на други съм сменял четки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са извадили захраването на помпата. Тя е сериозен консуматор, така че ако има проблем по електрото изключването на помпата не означава непременно, че проблемът е в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са извадили захраването на помпата. Тя е сериозен консуматор, така че ако има проблем по електрото изключването на помпата не означава непременно, че проблемът е в нея.

 

виж тук http://www.skodaclub-bg.org/gallery/dis ... 205&pos=10 устройството, ако ти трябва още инфо имам. Обикновенно сервото прави проблем при ниско напрежение. Това, че при изключване се е пооправило не е проблема в сервото, а просто си намалил консумацията и проблема изчезва. Лично бих проверил масите, батерията и някой друг консуматор. При спряно серво и натоварена инсталация /фарове, парно/ дали пак го няма проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и какво ти е динамото. Доколкото разбирам е закупена на старо, да не би някой да е подменил алтернатора с бог знае какъв. От скорошен мой опит оригиналният "Магнетон" не е от издръжливите и надежни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на фабията е сервомотор. по какъв начин изключиха сервото?

Ами точно какво изключиха не занам, но колата остана без хидравлика и вече изчезна този виещ звук и престаха да премигват светлините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Ходих на компютърна диагностика и замериха напрежението на динамото.

А vag-com-а показа ли ти някакви грешки, че и при мен имаше същия проблем( фарове и т.н. ). Оказа се един датчин на рейката( който не е много скъп ~100лв ), но той се показа като грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Ходих на компютърна диагностика и замериха напрежението на динамото.

А vag-com-а показа ли ти някакви грешки, че и при мен имаше същия проблем( фарове и т.н. ). Оказа се един датчин на рейката( който не е много скъп ~100лв ), но той се показа като грешка.

Пръво даваше променливи стойности на напрежението на ел.мотора, а снощи понеже трябваше да видим дали е ТРВ или Тойо ел.мотора на помпата, след като сглобиха всичко обратно, показа проблем с датчика на положението на волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам същата с този проблем!Вземи си добавка за хидравликата -FENOM сипваш и веднага трябва да покараш малко за да се смеси с течността.Значи аз взех разфасовка 300г,източих със спринцовка и сипах за сега е добре! Ако не знаеш за да се добереш до казанчето сваляш акумулатора и кутията му. Казанчето е отдолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам същата с този проблем!Вземи си добавка за хидравликата -FENOM сипваш и веднага трябва да покараш малко за да се смеси с течността.Значи аз взех разфасовка 300г,източих със спринцовка и сипах за сега е добре! Ако не знаеш за да се добереш до казанчето сваляш акумулатора и кутията му. Казанчето е отдолу

 

Извинявайте, но какво е значението на тази добавка. Това значи ли, че повече няма да премигват светлините в купето и на фаровете, че този виещ звук ще изчезне, и че напрежението на ел.системата на колата ще се оправи. Според мен едва ли добакта влиае по някъкъв начин на цялата електрическа система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Ходих на компютърна диагностика и замериха напрежението на динамото.

А vag-com-а показа ли ти някакви грешки, че и при мен имаше същия проблем( фарове и т.н. ). Оказа се един датчин на рейката( който не е много скъп ~100лв ), но той се показа като грешка.

Пръво даваше променливи стойности на напрежението на ел.мотора, а снощи понеже трябваше да видим дали е ТРВ или Тойо ел.мотора на помпата, след като сглобиха всичко обратно, показа проблем с датчика на положението на волана.

 

По-добре смени първо тоя датчик(при мене беше там проблема) и после давай нататака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрическата система се товари от помпата н хидравликата.Добавката е един вид като тези за маслото.Струва около 12-15лв.Като налееш завърташ няколко пъти пълен (от край до край). и след това покарай за да се смеси с хидравличното масло.Пълният ефект се забелязва след около 500км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, трябва ми подробна схема на електрическата система на Fabia-та. Дели ЕТ биха ми я дали, ако я поискам?

 

PRR: Кирилицата е задължителна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Momcheta, triabva mi podrobna shema na elekrticheskata sistema na Fabiata. Dali ET BIHA MI A DALI AKO IA POISKAM

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=9358

 

Провери тук - може да има нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

нова съм в този форум и търся помощ.

Преди две седци си купих Шкода Фабия 1,4 МРІ-2000 г.

От известно време започнаха да премигват фаровете, осветлението в купето, започна да губи мощност на първа и задна скорост и да угасва . Ходих на компютърна диагностика и замериха напрежението на динамото. Оказа се че, вместо да потдържа 14W напрежение, то се мени непръснато и варира -13,85, 12,5 после окол 14 W и така.

 

Имам същия проблем, майстора каза, че влиза въздух в системата. Помагайте за майстор или телефон на сервиза в ТУ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Лошо ... но е логично, ако повредата е по ел. част едва ли се занимават с пренавиване на ел. мотори. Може да попиташ при някои които рециклират алтернатори ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте,

отново съм тук. Търся помощ. След дълго изследване на проблема относно описания от мен до тук проблем, се оказа че трябва да се смени помпата на сервото.Цената на старо е 500,00 лв., проблема е там че трябва да си я платя и ако не стане да я върна.До тук почти нищо тревожно.Чудя се обаче има ли някой да рециклира такива помпи. Препоръчайте някъде истински майстор.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

отново съм тук. Търся помощ. След дълго изследване на проблема относно описания от мен до тук проблем, се оказа че трябва да се смени помпата на сервото.Цената на старо е 500,00 лв., проблема е там че трябва да си я платя и ако не стане да я върна.До тук почти нищо тревожно.Чудя се обаче има ли някой да рециклира такива помпи. Препоръчайте някъде истински майстор.

Благодаря

Последно , каква е помпата TRW или KOYO , че от всичко написано до тук не стана ясно каква е на колата ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.