Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavi2 2.0TDI


villi78

Recommended Posts

Колеги, на няколко пъти пиша по въпроса с маслата, но пак ще пиша...

При удължен сервизен интервал (QG1) - за дизел задължително 507.00

При фиксиран може и 505.01 и 507.00

Трябва да се провери на стикера на какъв интервал е нагласено, и да се процедира в съответствие.

http://www.roelz.be/VAG/vw_oilspecs.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на няколко пъти пиша по въпроса с маслата, но пак ще пиша...

При удължен сервизен интервал (QG1) - за дизел задължително 507.00

При фиксиран може и 505.01 и 507.00

Трябва да се провери на стикера на какъв интервал е нагласено, и да се процедира в съответствие.

http://www.roelz.be/VAG/vw_oilspecs.html

 

507.00 не е ли задължително за автомобил с филтър за твърди частици?

За нашите шкодички с помпа дюза мотор при променлив интервал може 506.01, а при фиксиран 505.01

 

Търсих от EDGE серията на кастрол масло което да е 506.01, но не открих, затова при смяна променям на фиксиран интервал и 505.01 което е Castrol EDGE Turbo Diesel 5w-40 505.01

 

Благодаря момчета днес от форума научих, че 507.00 е напълно заменяемо с 506.01 и най вероятно Castrol EDGE затова нямат 506.01. Благодаря още веднъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О2 2.0 TDI е на 6000 км, като я купих ми казаха че смяната на маслото ще бъде според показанието на бордкомпютъра , сега той показва 22300км до смяана. Според вас това добре ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
О2 2.0 TDI е на 6000 км, като я купих ми казаха че смяната на маслото ще бъде според показанието на бордкомпютъра , сега той показва 22300км до смяана. Според вас това добре ли е?

 

......Сменяййй веднага...., че ще го сменяш после заедно с турбината...

 

Аз моето го сменям на 10 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го стряскайте - човека казва че колата му е на 6000 и му остават 22300 :idea: .

---

От VAG групата са почнали постепенно да отменят удължените сервизни интервали при турбинираните двигатели (различно е положението при отделните държави и дилъри).

SEAT доколкото знам вече официално нямат такова чудо!

Но все пак, маслата които се слагат при удължен интервал са най-добрите към момента.

Ако имах турбо щях да сменям на не повече от 20k, ако до тогава не си е поискало само.

Атмосферката няма проблеми да си изкара целия период (който не е задължително да е максималния).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.