Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Нов собственик на Шкода Фабия


choby1976

Recommended Posts

Здравейте на всички!!!

Аз съм нов член на клуба и бъдещ собственик на Шкода Фабия Амбиенте 1,4 TDI PD Доколкото знам е със три цилиндъра.Искам да Ви попитам дали е сполучлив този двигател! Дава ли много дефекти и как се държи на пътя.Струва Ли си цената наколата от 7 789 лв. ако е произведена през 2004год. и е на 87000км. реални.Благодаря Ви предварително за честните и коректни отговори.Ако някой се интересува ще кажа че има и други подобни Шкоди, но на 120000 или 130000км. - реални и на цена от 7 500-7 600 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темите относно двигателите са дискутирани доста.

 

Ползвай търсачката във форума-ще откриеш доста мнения и коментари.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!!!

Аз съм нов член на клуба и бъдещ собственик на Шкода Фабия Амбиенте 1,4 TDI PD Доколкото знам е със три цилиндъра.Искам да Ви попитам дали е сполучлив този двигател! Дава ли много дефекти и как се държи на пътя.Струва Ли си цената наколата от 7 789 лв. ако е произведена през 2004год. и е на 87000км. реални.Благодаря Ви предварително за честните и коректни отговори.Ако някой се интересува ще кажа че има и други подобни Шкоди, но на 120000 или 130000км. - реални и на цена от 7 500-7 600 лв.

 

Цената даже е подозрително ниска. За справка - мобиле.бг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятели много благодаря!!!

Аз наистина проверих и в Мобиле бг, но там цените се въртят около 7500 8500 лв.Аз мисля да се пробвам да си купя тази кола и се надявам да не се скапе двигателя, както намоя баджанак.Купи си Рено Лагуна 2,2 чист дизел комби от гр.Дупница с лети джанти климатроник ел.стъкла и централно.След няма и месец започна да му качва масло в казанчето за водата.Помислихме, че е гарнитурата, но като свалихме главата, тя се оказа съмнително скоро подменена-почти нова.После диагнозата беше спукана глава.Последваха снимки, но пак не.Оказа се че е спукан блока.10 месеца търсене и успех срещу още една прилична сума.От тамвсички гумени съединения се бяха скапали. Нови.След това двата радиатора отново нови и след 1 година вече караш новозакупената си кола.Сондирам мнения сред колеги и те ми казват да внимавам с двигателчето, :) нали е 3 цилиндъра, а пък и много се разтропвали пластмасите.....

Но аз мисля , че ще имам късмет и ще се пробвам да си купя Шкодата.

Не знам само дали двигателят е ГЕРМАНСКИ и дали шасито е на Фолксваген, но въпреки всичко ще я взема пък ще видим.Карал съм на татко 120л , а преди сме имали и 105л.С нея са ходили до Германия-източна Пак ще пиша колеги, ако иманещо да ме посъветвате като оглеждам колата, МОЛЯ пишете ми.Предварително Ви благодаря и извинявайте за дългата ми тирада ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя и шасито са на VW Polo. За двигателя няма еднозначни мнения, лошо впечателние ми направиха големите вибрации, които има на празен ход. Гледах един Румстър на панаира. SDI двигателя работи с чувствително по-малко вибрации. В купето не се усеща тресене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря много за твоето мнение !!!

Ще я купя пък ще видим!!!

Естествено ако ми излезе късмета!!!

 

PRR: Писането на кирилица е задължително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.