Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проект Гюнтер модел 79


bega4kata

Recommended Posts

седлата са страшни !!! много яки , мисля че първият който те накаже някаде ииии ще върнеш валчетата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    23

  • anastas

    4

  • kadett d

    4

  • votolom

    3

Най-много писали в темата

Преди доста време продадох красивите червени Спарко седалки/защото ми бяха неудобни вече :oops: /....

...Ще се возя това лято в ретро бегачка :smt004

А така! Покарай малко и Опела, че ще му клеясат спирачките. ;)

Седалките са яки. Така излъчва повече комфорт. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше да сложиш предпазна клетка вътре още в началото на проекта, че с тия кърпени ламарини е доста опасна бегачка :?

Предпазна кледка се прави за рали автомобил.Купето е подсилено отвсякъде,просто не съм показал всички снимки по възстановяването.Цялата предница и пода са усилени с дебела ламарина,има преден горен и долен ролбари ,както и заден и вс.останало което е нужно.

Анастасе,за валчетата.... :-k :cry: много арчи с тях бе,едно излизане ми коства 20лв на бензиностанцията.Няма за него да работя я.Апък ако някой мнооого ме ядоса ,за 1 час се слагат.Сега без валовете трябва да е към 160 коня поне,защото заводски е 156,а съм с леки подобрения в главата и с по-големи дюзи.Така че пак си понавървява,тъй като е под 1000кг.Дюзите и тях щях да ги махна,за да гори по малко,но съм ги продал оригиналните.Много ме е яд.Сега малко богато пак работи, въпреки че е с оригиналния чип и импулса на горивоподаването е по кратък.Ламбда сондата горе долу се спаравя да държи някаква икономия,въпреки че съм я позиционирал малко по-скришно в ауспуха/да не се пречка на изгорелите газове много/.Но сега всичко в заводски вид да връщам ме мързи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п.Махнах валовете и чипа ,че да не ми се стори след Шкодата,че много гори и да го прибера набързо в гаража пак.

 

Eeee, Сами, бива ли така :( Нали е съботно-неделна бегачка. Аз на твое място не бих ги махнал...Но пък ти не си решил, не си ги сложил, така че дано ги върнеш пак след време...

 

ПП: Само ако намериш оригинални инжектори не продавай тези, с които си сега... Да не съжаляваш после пак ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП: Само ако намериш оригинални инжектори не продавай тези, с които си сега... Да не съжаляваш после пак ;)
Ооо,естествено,в никакъв случай.Без тях с валовете върви по малко от заводски двигател с нормални валове и дюзи.
Нали е съботно-неделна бегачка.
смятам по често да я карам вече-сега с тези удобни седалки,дядо Гюнтер дава кеф да си го каркам ;)

Има дух и история тази кола.Чуството при шфирането и, е различно и приятно.Като си помислиш само как през 80-те някой германец е летял по пътищата с него :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе, Сами - колата е била на баба германка и с нея са ходили само в събота до супермаркета smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе, Сами - колата е била на баба германка и с нея са ходили само в събота до супермаркета smile091 smile091 smile091

аха,какъвто измъчен кенеф беше....само така е било....направо са го спукали от каране...в последствие и в БГ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анастас май ще се окаже прав за валовете :mrgreen: Докато го изкарам,да мине преглед и веднага се организира среща на високо равнище.

post-2454-138453227717_thumb.jpg

post-2454-13845322772_thumb.jpg

post-2454-138453227723_thumb.jpg

post-2454-138453227738_thumb.jpg

post-2454-138453227741_thumb.jpg

post-2454-138453227745_thumb.jpg

post-2454-13845322775_thumb.jpg

post-2454-138453227753_thumb.jpg

post-2454-138453227989_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ли е да се возиш в тоя черния леген (не Мерцедеса, той ми харесва) по нашите пътища ? Не ми се мисли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картинг с регистрация-возил съм се мн.пъти и съм го карал.То това е Лотуса дето стана инцидента със Октавиана.А как друса ,колко са твърди седалките и как се влиза в него....не е истина.Страшен старт има,но нагоре не върви много.Много е приятен за спорт,но само толкова.А за 190 -ката няма да говорим,само smile126 пред тази класика,която е единствена във Варна и има само още 1,2 живи в България-но са кенефи.Този е ПЕРФЕКТЕН МАНЕКЕН.Това е уникален модел,аз съм го показвал и друг път във форума ИМА ПРОИЗВЕДЕНИ 5700 БРОЯ САМО ОТ НЕГО В СВЕТА :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерджама му личи, че е от сой, макар и да не знаех, че е чак толкова рядък.. А лотуса (легенчето) оставаше и старт да няма, като тежи 600кила със шофиора :roll: Една фотосесия на Гюнтер и Мерцедеса ще избие рибата, ако вече няма де ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.