Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачките на Октавията


myrshavija

Recommended Posts

[...

Е да се надяваме, че когато продажбите на ШКОДА преминат най-после и в България "под шапката" на ПОРШЕ нещата със сервизите ще се оправят.... :)

 

И по 600 лева за смяна на масло и филтри. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle, дарлинг, когато ми кажат, че ще свършат нещо за около час, аз очаквам да бъде свършено за около час. И, ако не бъде свършено за обещаното време, да има някаква причина. А не ДА НЕ БЪДЕ ЗАПОЧНАТО в продължение на час и половина. НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА кой има запазен час и дали нечии интереси ще бъдат накърнени. НЕ е моя работа да организирам работата в сервиза. Това е работа на приемчика. Който ОЧЕВИДНО НЕ МОЖЕ ДА Я ВЪРШИ. Отидох, казах какво искам, БЕЗ да опирам пистолет в главата на никой от служителите. Можеше спокойно да се застрахова като каже, че нямат възможност веднага да ми погледнат колата или да каже, че ще отнеме повече време.

Така, като чета какво си написал, ми става ясно какво се е случило в ЕТ - приемчика се е опитал да те вмести между колите със записан час, т.е. да ти направи услуга да не идваш втори път или ако това се наложи - поне да си с изяснен проблем. Ти, обаче, явно не си проявил разбиране към този жест, озъбил си се (до каква степен само ти си знаеш) и човека е решил да те пусне по каналния ред - записваш час и се разкарваш пак до сервиза. Приемчика няма нужда да се застрахова, както пишеш. Предположил е примерно време на изчакване, което ти сам е трябвало да се сетиш, че в предвид липсата на записан час може и да се удвои, т.е. ти е трябвало да се застраховаш с време, ако си искал същия ден колата да влезе в сервиза... И по какво разбра, че приемчика не може да си върши работата? По това, че се е опитал да те вмести извънредно в графика ли? Той се е опитал да постъпи човешки с теб, ама ти и там ако си казал "не ме интересува", и аз да съм ще те пусна по стандартния ред. Сам си написал, че ти е казал "щом бързаш", нали :mrgreen: Търсиш причина за неспазване на часа - ами тя е под носа ти - всички коли, които са в сервиза или чакат отпред, не са дошли за украса...

 

И друго - вместо да си изливаш "мъката" в писане, да беше отишъл при началника веднага след като си разбрал, че няма да влезеш в сервиза в рамките на устно договореното време. Защо не го направи? Аз знам какво щеше да ти каже началника, ама ти явно не можеш да се сетиш... дарлинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дарлинг, :mrgreen:

Радвам се, че си правиш труда да ми обясниш всички тези неща. За които не е трудно да се досетиш. Моля, НЕ се опитвай да ми обясниш, че е НОРМАЛНО да си удвоявам времето, което някой е обещал за да ми свърши някаква работа. Нормалното е всяка работа да бъде свършена за времето, което е уговорено. Нормално е този, който обещава да си предвиди някакъв аванс за непредвидени пречки. И, ако все пак тя не бъде свършена, то за това да има някаква причина, свързана конкретно с изпълнението на тази работа. А не да не е започната изобщо. Не знам как да ти го обясня по-просто. Как да ти обясня, че, ако беше казал 2-3 часа аз нямаше да се мотая около сервиза, а щях да отида свърша нещо. Не искам услуга, която се казва "чакай тук, докато стане, което може и да е девет вечерта". След като съм го попитал колко време ще отнеме, значи това е важно за мен и не може просто да ме размотава да чакам отпред. Той даже не намекна, че може да отнеме повече време. Каза "до един час". Разбирам, че това е сравнително кратко време, при положение, че сервизът е пълен с коли и клиенти идват постоянно. Което ме кара да мисля, че той е НАЯСНО каква работа има да се върши в сервиза и ЩЕ МОЖЕ да ме вмести в рамките на обещания един час. Повярвай ми, ако след час и половина, когато отидох да питам какво става, бях видял, че колата ми е вътре и някой прави нещо по нея, изобщо нямаше да се оплаквам сега, а щях да изчакам колкото е необходимо. Но, когато видях, че колата ми не е помръднала от мястото, на което я оставих ... е, извинявай! Работата на хората, в този сервиз е да ми обслужат колата и мен по възможно най-удобния за МЕН начин. Докато бях там, обясняваха на един от чакащите клиенти защо му се бави колата. Не можах да повярвам, че чувам такова малоумно обяснение. Без значение дали е вярно или не - и в двата случая е малоумно. "Механикът чака на гишето за получаване на части". Стана ми смешно. Няколко минути по-късно същият клиент обясняваше по телефона на някого колко време ще закъснее. Каза колко време са му казали, че ще чака още в сервиза, добави времето необходимо му за път и се ангажира с обещание. Защото разчита, че това време, което му е казал приемчикът ще бъде СПАЗЕНО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в нашия микро сервиз,също е със записване,понякога 1 седмица напред и 1 кола като не стане навреме,защото нещо се е объркало/а това много често се случва/нали разбираш че целия график се обърква и става 1 каша.Ама хората чакат ,като не им се чака да ходят на друго място.То те и там ще чакат,но....

Така че като не ти се чака......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе некоректното отношение в ЕТ го има каквото и да ми разправяте,все пак ние всички сме коректни към тях ,като ми се обадят НАМИРАМ време и отивам,не съм забавил нито една вноска и т.н. просто в мнго случаи отношението е несериозно и непрофесионално и не ме ебе какво е в другите сервизи и че сме в България,това е бизнес и аз съм си платил колкото са поискали от мен и искам да получа това за което съм платил.Нямало как да го вмести приемчика дрън дрън ,айде иди му дай 50-100лв да видиш няма ли ,ама аз няма да го направя никога ,на мен на работа бакшиши никой ми не дава и въпреки това си върша ряаботата за която ми плащат.Не ме ебе и че им е малък сервиза ,че няма хора,че нямат часове това си е единствено проблем на ЕТ,който те трябва да си решават .Не обвинявам хората там,обвинявам мениджмънта ,като тяхното време струва пари мойто не струва ли .Странна работа сме ,как искаме да се подобри обслужването и всичко останало като оставяме нещата такива каквито са си и всеки път "проявяваме разбиране".Какъв им е стимула .... никакъв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема премина в друго измерение, и аз я слагам в друг раздел.Дъвчеме едни и същи неща от мнооого време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, както и да го гледам...глобалната истина е на страната на myrshavija...бизнесът си е бизнес! Цялата държава ни е такава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе дано утре му оправят колата бързо и да си я вземе още същият ден готова и да няма повече проблеми с нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре хора , ревете като сарански мечки , плюете хората от ЕТ и никой не се замисля , че в частен сервиз или верига сервизи няма да ви вземат без записан час ... ми като толкоз ви трябва спешна помощ - звъннете в Пирогов ... по - голяма сервизна база им трябвало ... то голяма сервизна база води след себе си повече контрол и накрая осъпяване на крайния продукт ... ай мислете малко с тез глави и не си го изкарвайте по български на хората , които в случая нямат никаква вина , че колата е седяла на влага и диска хванал малко ръжда , което от своя страна не е пък чааак такава болка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... колата е седяла на влага и диска хванал малко ръжда , което от своя страна не е пък чааак такава болка ;)

:D Интересна гледна точка. Дано не за всичко си така оптимистично настроен!

А къде точно видя да се търси "спешна помощ"?

 

Накратко какво се случи днес(10.11):

Официалната версия - проблем няма и ремонт не е правен.

Неофициално - "почистени" са накладките и диска.

Ще видим след ден-два дали пак ще има ръжда :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.