Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Спирачките на Октавията


myrshavija

Recommended Posts

Колата е на 2-3 седмици и около 1500км. Да се похваля какво открих вчера докато ми сменяха гумите:

03112008001by4.jpg

 

В Еуратек ми скъсаха нервите, след като обещаха, че за около час ще видят какъв точно е проблемът, а след час и половина колата още не беше влязла вътре. Накрая ми казаха, че като бързам много, да си запазя час за механик. Баси умрялата фирма. Никога няма да си купя нова Шкода. Ако и без пари да ги дават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли им е трудно да преценят :roll: .

Първия вариант (по-вероятен) е вдлъбнатина в накладката. При това положение ръждивата ивица е изпъкнала.

Втори вариант - вдлъбнатина в диска - ръждивата ивица е вдлъбната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно нещо накладката

те в ет и не само там са такива понякога-трябва спокойно

за някоя част пък се чака мессец понякога да я доставят :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайно време е ЕТ да направят още един сервиз,при толкова продадени коли, в сервиза в Надежда не издържат ,просто и те са хора!Най -малко приемчиците са виновни,просто нямат капацитет. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайно време е ЕТ да направят още един сервиз,при толкова продадени коли, в сервиза в Надежда не издържат ,просто и те са хора!Най -малко приемчиците са виновни,просто нямат капацитет. :?

 

Това го говорим от толкова време ... ама май само ние го разбираме :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механиците сигурно са чакали резолюция от шефа... Предполагам, че и те са били непомалко изненадани от теб. В крайна сметка какво направиха в ЕТ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не направиха в Еуратек. Отидох за да ми направят фаровете да се включват на контакт и да се заключва като тръгна. Както и да погледнат спирачките, разбира се. Казаха, че ще отнеме около час, защото в момента нямали свободен механилк. След час и половиная моткане около сервиза видях, че колата ми не е мръднала от паркинга. На въпроса ми какво става с обещанието за "около час" отговориха, че ей сега ще погледнат. Мухълът-приемчик се разтърча и вкараха колата веднага. след 15-на минути ме вика да подпиша. Питам кво се е оказало със спирачките - отговаря ми, че не можали да ги погледнат, щото много съм бързал. Да съм си запазел час за механик. Отивам да запазвам, питат ме за какво, отговарям - "за механик, за преглед на спирачките". Какво щели да правят на колата ме пита пачЪта. Отговарям, че не знам и не е моя работа да кажа какво ще се прави на колата, а искам да я прегледат и да РАЗБЕРАТ какъв е проблемът и какво трябва да се направи. Записва ми час за четвъртък следобед без да ме пита удобно ли ми е. Като казвам, че тогава няма да мога да дойда, почва да цапа с коректор по документите. Картонче за мен няма.

Равносметката:

ДВА часа чакане, 10 МИН "работа", спирачките не ги погледнаха даже, изнервиха ме максимално.

Нова Шкода от магазина? Не, благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...В Еуратек ми скъсаха нервите, след като обещаха, че за около час ще видят какъв точно е проблемът, а след час и половина колата още не беше влязла вътре. Накрая ми казаха, че като бързам много, да си запазя час за механик. Баси умрялата фирма. Никога няма да си купя нова Шкода. Ако и без пари да ги дават.

А ти имаше ли запазен час за дисковете? Защото нали се сещаш - ако започнат да правят твоята кола без час, аз (например), който имам час ще изгоря с времето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle, дарлинг, когато ми кажат, че ще свършат нещо за около час, аз очаквам да бъде свършено за около час. И, ако не бъде свършено за обещаното време, да има някаква причина. А не ДА НЕ БЪДЕ ЗАПОЧНАТО в продължение на час и половина. НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА кой има запазен час и дали нечии интереси ще бъдат накърнени. НЕ е моя работа да организирам работата в сервиза. Това е работа на приемчика. Който ОЧЕВИДНО НЕ МОЖЕ ДА Я ВЪРШИ. Отидох, казах какво искам, БЕЗ да опирам пистолет в главата на никой от служителите. Можеше спокойно да се застрахова като каже, че нямат възможност веднага да ми погледнат колата или да каже, че ще отнеме повече време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти имаше ли запазен час за дисковете? Защото нали се сещаш - ако започнат да правят твоята кола без час, аз (например), който имам час ще изгоря с времето...

 

Дарлинг - ти си записвай час в "София Ауто" :lol:

 

А (на сериозно) @myrshavija@ - потърси си правата преди да пишеш колко си недоволен (а не си пробвал още да предявиш претенции)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle, дарлинг, когато ми кажат, че ще свършат нещо за около час, аз очаквам да бъде свършено за около час. И, ако не бъде свършено за обещаното време, да има някаква причина. А не ДА НЕ БЪДЕ ЗАПОЧНАТО в продължение на час и половина. НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА кой има запазен час и дали нечии интереси ще бъдат накърнени. НЕ е моя работа да организирам работата в сервиза. Това е работа на приемчика. Който ОЧЕВИДНО НЕ МОЖЕ ДА Я ВЪРШИ. Отидох, казах какво искам, БЕЗ да опирам пистолет в главата на никой от служителите. Можеше спокойно да се застрахова като каже, че нямат възможност веднага да ми погледнат колата или да каже, че ще отнеме повече време.

колега,стига си мрънкал,на моята и течеше масло от 1 маркуч и 1 месец ми го доставяха-а аз как да си карам чисто новата кола като тече масло :?: ма кой го интересува

1 месец за 1 маркуч-ма не съм се оплаквал щото нали се сещаш че няма смисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не обръщам внимание на такива дреболии, казваш?

А да си го оправя за собствена сметка?

Мисля, че е добре да се знае какво може да очаква човек от нова Шкода - като качество и обслужване в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто да предявиш някакви претенции пред сервиза преди да ги плюеш тук ;). Гаранционно обслужване няма как да ти откажат, а подобна повреда(още повече на кола на 3 седмици) влиза в гаранцията на 300% :mrgreen: . Така че, ходи и говори с шефа на сервиза и после споделяй мнението си относно обслужването там.

 

Относно това, че не са ти погледнали колата, защото си нямал записан час - еми така е...навсякъде по фирмените сервизи. И не е виновен приемчика, че на главата му има десетки автомобили с часове, записани преди седмици, в следствие на което не е могъл да те приеме извънредно. Изцяло твой пропуск е, че не си си записал час. Поздрави и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, по-спокойно.Тоя бил мухъл,оная пача и т.н.

Нали утре пак ще отидеш в сервиза.

Пък и не виждам проблема да е толкова голям,че да си запишеш подходящ час за след седмица ,например!

С нерви не става,все пак живеем в БГ. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... И не е виновен приемчика, че на главата му има десетки автомобили с часове, записани преди седмици, в следствие на което не е могъл да те приеме извънредно. Изцяло твой пропуск е, че не си си записал час. Поздрави и успех!

Напротив - виновен е. За това, че каза, че ще ми погледнат колата до един час, а за два не успяха. Искам пак да подчертая, че по никакъв начин не съм го притискал или изнудвал да каже думите "един час". Ако вие смятате, че е нормално да се говори едно, а да се прави друго, то аз не смятам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Защо приемчика не е уведомил управителя на фирмата - все пак колата няма навършен месец?

2. Защо приемчика след като е поел ангажимент, не е съдействал - така ли трябва да се отнася към клиентите било то нови стари, с този подход на работа има вероятност да не останат и стари... [-X

3. Колега myrshavija

Най добре отиди и поговори с управителя на фирмата, според мен това е най правилният вариант? След това можеш да споделиш и с нас как е протекла срещата и какви мерки са взети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

donsun, благодаря! Точно това се опитвах да кажа. Мисля да видя какво ще се случи в понеделник, когато имам час за механик, преди да правя каквото и да е друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дарлинг - ти си записвай час в "София Ауто" :lol:

 

незнам подиграваш ли се или не, но ЕТ не мотат да стъпят и на малкия пръст на София Ауто. От 1999 до 2003 карах Октавия 1 и беше истински кошмар когато трябваше да отида в сервиза на ЕТ. По - кофти обслужване и лошо отношение към клиента, и некомпетентност просто няма... :( От 2003 до тази пролет карах VECTRA C и мога да твърдя, че когато ми се налагаше да ходя в който и да е било сервиз на Опел, винаги имаше перфекто отношение и проблема се взимаше наистана на сериозно. В един от случаите понеже не успяха да спазат срока, в който ми бяха обещали, че ще е готова колата ми дадоха и заместващ автомобил, който карах докато отстранят проблема и не заплатих нито стотинка за това.

 

В момента просто се моля новата ми Октавия да не и се налага да влиза в сервиз, че не мога да мисля.... :evil:

 

... Е да се надяваме, че когато продажбите на ШКОДА преминат най-после и в България "под шапката" на ПОРШЕ нещата със сервизите ще се оправят.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дарлинг - ти си записвай час в "София Ауто" :lol:

 

незнам подиграваш ли се или не, но ....

 

Ти как мислиш?... Естествено, че не се подигравам. (Нали го раздавам нещо като модератор - демек - опитвам се да внасям нещо като ред и да помагам с каквото мога. Най-малко аз ще си позволя да си правя простотии по форума). Просто нито познаваш мен, нито Юли (Mishelle) :lol: Това беше лека закачка от моя страна към него (скрит спам). Той кара Опел Вектра :lol: - за това! Аз проблеми с ЕТ НЯМАМ... (засега :roll: ) Това не значи, че някой от нас не може да има, нали? Е, има си началник сервиз, управител КЗП и т.н. Все пак сме потребители и си имаме права. Но това не значи, че някой е ПАЧА и т.н. За единия приемчик (Стефан) мога да кажа само добри неща - винаги е бил културен и отзивчив към мен (на първо място ми е в списъка за монтаж на ксенон с отстъпка). А пък с Миро (опашката) (моторджия и луда глава) си лафихме дружески на плажа в Ахтопол сума ти време и винаги се поздравяваме като се видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.