Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фейслифта на Октавия се продава в Германия, вече и в БГ


Sev

Recommended Posts

Аз не бих я нарекъл грозна, но определено е несъразмерна. Мисля, че бързо, бързо ще и спретнат един face-lift с издърпване на задницата. Т.е. по-къси задни врати и по дълъга задна част. Тогава нещата ще си дойдат на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 149
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    24

  • bega4kata

    19

  • Ради

    11

  • Wolf

    9

Най-много писали в темата

Toва твое "лично мнение" май само ти го имаш! :mrgreen:

 

 

.... сигурен ли си? Прочети малко из форумите.........

Да ве и двама трима разбирачи! :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве и двама трима разбирачи!

 

Това е лично мнение и никой не обвързваме с него ;)

Не бих си купил кола в 2008 г., която в профил прилича на Волга с тая C - колона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdarlk,мерси за пояснението.Мен повече ме интересуваше какво точно от "C-колоната"оприличава на Волга!Не е ли еднаква преди и след фейслифта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VALDO, май си изтървал нишката на разговора, въпреки че от тебе тръгна малко в страни от темата :mrgreen: .

Последните коментари се отнасят за новия Супърб ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VALDO, май си изтървал нишката на разговора, въпреки че от тебе тръгна малко в страни от темата :mrgreen: .

Последните коментари се отнасят за новия Супърб ;) .

Да бе прав си! :mrgreen: Ама аз просто нищо лошо не виждав в Superb-a освен материала за таблото,та затова мислих че проблема е в Octavia-та!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да претендирам да хващам нишката на темата, бих казал, че за нищо на света няма да сменя мойто ОКТИ за фейслифта... новите фарове SUXXXX! :)

 

P.S. Не съм влизал във форума от доста време... пощадете ме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

 

Покрай заглавието на темата искам да попитам нещо - някой знае ли докога ще се произвежда сегашната Октавия.

 

Дали ще я спрат или има шанс да остане в производство още някоя и друга година - като ТУР например

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?p=117745#117745

Ще разпродават само произведените налични бройки от преди фейслифта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?p=117745#117745

Ще разпродават само произведените налични бройки от преди фейслифта.

 

Съжалявам, но съм пропуснал да видя големите червени букви :D

 

Пък и то има сигурно 5-6 теми вече за пустия фейслифт и съвсем се обърках 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия петък (14-ти) видях пред ЕТ автовоз с няколко фейслифтови Октавии. Предполагам, че веднага започват продажбите. Или преди това пак ще направят промоции на "старите" да си изчистят количествата на склад. По между другото на живо не е лоша колицата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E те сегашните са си на промоция-Enjoy!Ще чакаме да видим кога ще изкарат цените на фейслифнатата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според руски източници пък фейслифтованата октавия ще е относително по-евтина от нашите.

За моторите се твърди , че ще останат само бензинови , тъй като 1,9 TDi бил стар и със скромни характеристики ( :evil: ) , а 2,0 TDi пък бил бая скъп ... За CR не се споменава май...

 

 

за справки и картинки : http://www.autonews.ru/first_look/news. ... 14/1431271

 

пък може само в Раша да няма нафтови версии... :)

 

 

п.п. от фейслифта ми харесва само волана и белите светлини на таблото . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с дизела не е вярно - предлага се и вече даже се кара - продава се вече в Германия и видях даже преди 2 дена (Неделя) една наживо - явно е прясно купена :) Цените са малко по високи от "старата" с около 500-600 евро. Койъо др интересува може да види цените на http://www.skoda-auto.de. Има цените и окомплектациите както на новите така и на старите модели.

 

А и тази която видях наживо беше Дизел само че не беше Елеганс а някакво друго - по-слабо изпълнение (познах я по ксеноните или по точно липсата на такива) :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявайте. Според ауто билд дори ОК 1 под името тур ще се произвежда до 2011. така че със сигурност и ок 2 ще се произвежда още доста време, говорим за версията преди фейслифта. очаквам до към края на 2009 да се въведът всички нови CR и бензинови двигатели, а до началото на 2011 изцяло нов модел.

въпрос на вкус разбира се, но така или иначе в последно време колите се доближават една до друга като визия, най-много се набляга на икономичността и грижата на околната среда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E то в Русия дизел не се среща почти!Няма от къде да се зарежда.А пък и при тяхните зими!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера от ЕТ какво се бавят и не показват цените на новата О2!Как да си поръча човек кола като няма нито цени на моделите,нито на предлаганите допънителни екстри! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес бях до ЕТ и мернах за малко феслифта. На живо изглежда доста по-агресивно (красиво), отколкото на снимка. Има обаче неща, които ме "съсипаха". Първото от тях беше фара за следене на завоя. На снимките ясно се вижда, че секцията на фара за мъгла е разделена на две. (Принципно - да поясня - аз имам такава система и не съм очарован от нея. Да, верно - осветява добре - силен сноп светлина, но за съжаление - много нисък. Виждаш ВСИЧКО долу на платното, но НАГОРЕ - напр. изскочил човек - НЕ! Въпреки, че и при BMW и Mercedes тази система е пак с фаровете за мъгла не я одобрявам. Доста по-добре стоят нещата при Audi и Ford, където си има отделна секция в горния фар. На последната марка - едно Mondeo съм виждал лично на една поляна как си свеееее-е-е-ети добре очертавайки завоя, пък аз светках само по тревите ниско долу :oops: :oops: :oops: ) Но - да се върнем на въпроса - разделили секцията на фара за мъгла (одобрявам), не сложили системата в горния фар (а силно се надявах) - добре - ще го преживеем. Ама - познайте си каква е крушката???... Обикновена 21 ватова с хубавия си голЕм балон (като за стоп). Не съм я пробвал действително как свети ама ТОЛКОВА СКЪПО ЛИ ЩЕШЕ ДА ИЗЛЕЗЕ да си сложат 55 ватова НОРМАЛНА КРУШКА???... Досега НЕ СЪМ ВИЖДАЛ кола със система за следене на завоя с фара с 21 ватова крушка. Е - явно Шкода ще е първата... Смех Ви казвам...

Другото нещо, което ме "върна" естетически назад е таблото (и панела с мултимедията и климатика). Според мен наистина е крачка назад. (Това е лично мнение и въпрос на вкус)

Накрая - (може би съм попаднал на ниво на оборудване Clasic - имаше само предни ел.стъкла) лайсните, които при нас минават над жабката и отиват във вратите (сивите) са от ТАКОВА СИВО - дето го няма никъде по света. На всичкото отгоре - това сиво е "изплескано" чак долу до пепелника. Ама казвам Ви - нЕма такова сиво. Материалът доста наподобява рециклирани шишета от веро (от едно време).

 

Сега някой ще каже - ееееее-е-е-е-е-е, Боби - имало едно време една лисица, една ограда и едно грозде. Не мисля така. Като цяло впечатлението ми към "по-новия модел" Окти е добро (бях по-резервиран). Но пък взех да се замислям - или вече взех прекалено да се влюбвам в "моите" си неща (демек - наиграх се вече), или съм станал прекалено взискателен и ако видя едно хубаво, намирам сто кусура. Не знам???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бях вчера в ЕТ.

В интерес на истината на живо изглежда по-добре ,отколкото на снимките,т.е. не толкова лигаво ,колкото очаквах.

Отвън:новите стопове-добре! ,фаровете- :? .

Вътре,нищо по-добро от О2,нова аудиосистема,ново кормило(като на Супърб,не ми харесва),пластмасата по таблото ,мисля ,че е

същата.Единственото нещо,което си заслужава са новите двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да ви допълня.Аз исках новата октавиа с новия комън рейл двигател.Да ама не може.Бях разочарован и ми отговориха че не се предвижда за БГ да се монтира този мотор.Само помпа дюза ако искащ.Единствено може RS с такъв мотор и купето на окт2 май със новия стоп и волан.Така че навсякъде пище че се монтира ама не е вярно и къде е България в тая работа никой не можа да ми обясни.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.