Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

цените са с около 200 евро по-високи от предната версия

може би има разлика в оборудването

 

OctFL002_250.jpg

  • Отговори 149
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    24

  • bega4kata

    19

  • Ради

    11

  • Wolf

    9

Най-много писали в темата

Публикувано

мен пък мойта си ме кефи повече, новата много заоблена става вънка, вътре разлика няма голяма ... ама оки2 си е някак си доста по злобарска отпред, като ме погледне със Хенона напрао ... ми се дръпва ла...ото ;):):P

после трудно записвам ... та вечер като се прибирам винаги минавам отзаде ;):D

Публикувано

Къде ги видяхте цените?

Публикувано
мен пък мойта си ме кефи повече, новата много заоблена става вънка, вътре разлика няма голяма ... ама оки2 си е някак си доста по злобарска отпред, като ме погледне със Хенона напрао ... ми се дръпва ла...ото ;):):P

после трудно записвам ... та вечер като се прибирам винаги минавам отзаде ;):D

smile162 smile091

То че старата е по-красива -две мнения няма :!: Старата е стилна и строга а фейслифта прилича на евтин корейски боклук особено предната броня не се връзва.Эа фаровете нямам коментар.Тази тема беше дискутирана

Публикувано

Обикновено фейслифта се продава по-слабо от оригинала.

Според мен ОК2 е модела ,който дръпна Шкода напред, и я направи марка със собствено излъчване и стил. smile162

Публикувано

Фейслифта на О1 още се продава. Та хем повечко годинки, хем повече бройки ...

Публикувано

PRR, и аз карам Ок1, фейслифт :mrgreen: (щото то друг Tour няма ;) ), но новата е позамотана точно отпред. Иначе промените ми харесват, с ИЗЛКЛЮЧЕНИЕ на предницата :!: Този филм с нагласената предница съм го гледал вече и тогава пак не ми харесваше - с Felicia в главната роля - когато се появи първата Октавия фейслифта на Фелиция направи предницата да прилича на Октавия.

 

Сега нещата се повтаря - по-малкия модел прилича на по-големия - Октавия 2 на Супърб 2. Само че пак не й тича, защото когато оригиналния дизайн е правен не са имали впредвид линиите на Супърб 2. И крайният резултат е някакъв мелез.

 

Иначе изчистените линии, новите стопове, бежавото табло - изглеждат по-добре. Макар на разбирам защо са се отказали от зеления цвят на осветлението на таблото.

 

И да - продава се в Германия, разликата в цената между Октавия 2 и Октавия 2 фейслифт е колкото между Голф V и Голф VI - 200 евро!

Публикувано
Обикновено фейслифта се продава по-слабо от оригинала.

Според мен ОК2 е модела ,който дръпна Шкода напред, и я направи марка със собствено излъчване и стил. smile162

 

:mrgreen: Я бе! Нещо не се сещам кога излезе О2... станаха ли 3 години :roll: :?: Няма да споря, ама истината е, че Октавия 1 и Фабия 1 направиха Шкода това, което е сега.

Публикувано
Обикновено фейслифта се продава по-слабо от оригинала.

Според мен ОК2 е модела ,който дръпна Шкода напред, и я направи марка със собствено излъчване и стил. smile162

 

:mrgreen: Я бе! Нещо не се сещам кога излезе О2... станаха ли 3 години :roll: :?: Няма да споря, ама истината е, че Октавия 1 и Фабия 1 направиха Шкода това, което е сега.

 

В България излезе в началото на 2005год., ако се не лъжа.

Относно О1 и О2 ,всеки си гледа от неговата кула. smile064

Публикувано

този 1,8 tsi двигател много икономичен като дизелов е

Публикувано

Относно цените, сега отворих чешкият сайт на шкода и съм леко шокиран.

 

http://new.skoda-auto.com/CZE/model/new ... tavia.aspx

 

http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/ ... ctavia.pdf

 

Което ще рече взимайте елки и смятайте... може и в мен да е грешката но....

 

2.0 TDI PD/103 kW 6-stup. mech.- Елеганс - 45 953 лв.

 

"Старата" - 2.0 TDI PD/103 kW 6-stup. mech. - Елеганс - 38 365 лв.

 

Разлика от близо 8 000 лв. smile155

Надявам се че разликата идва от това че цената на "старата" октавия е от сайта на ЕТ, тъй като на чешкият сайт вече не се предлага

 

За ваше улеснение - 100 CZK = 7.794 лв.

Публикувано
Относно цените, сега отворих чешкият сайт на шкода и съм леко шокиран.

 

Ти ако видиш цените на 2.0 ТДИ 6-ст.мех в Германия не ще се втрещиш а не знам какво - 24.890,00 ? = 48860 лв. Има една малка подробност която обаче не споменаваш. Нивото на оборудване на Елеганс, Амбиент или Класик за различните държави е различно. Има една камара екстри които в България не се предлагат серийно с Елеганс - които се предлагат в другите държави - като ксенон, 17'' джанти и гуми, подгряване на седалки, Аудиенс (6 дисков чейнджър) и една камара други неща и именно оттам идва разликата в цените на едно и също ниво на оборудване в различните държави.

Публикувано
този 1,8 tsi двигател много икономичен като дизелов е

 

Дори връща :mrgreen: Колега, погледни спецификацийте на тоя двигател и го сравни с тези на дизела. Разлика от близо 30% в разхода!

Публикувано
И крайният резултат е някакъв мелез.

 

Между другото, вчера и онзи ден е имало тест на Новия Супърб и фейслифта на Октавия на Боровец. На живо Октавията изглеждала доста по-добре отколкото на снимка. ;)

Публикувано

В петък пътувайки към вилата видях Новия Супърб на 4-ти километър,черен и на Цариградско щосе Феслифтнатата Октавия, сребриста, тестова на ЕТ. Определено излъчването й ми допадна

Публикувано

Колеги, май аз съм назад с информацията... Има ли къде да се види фейслифта на Октавия вече и евентуално да се закупи?? За съжаление двигателят, който е 170к.с. CR не присъства и при Октавията... :cry:

Публикувано

Може да се види в ЕТ София със сигурност. Но не зная от кога започват продажбите. Интересното е, че при Октавия РС нямало да правят тази драстична промяна във фаровете, доколкото чух :roll:.

Публикувано
Може да се види в ЕТ София със сигурност. Но не зная от кога започват продажбите. Интересното е, че при Октавия РС нямало да правят тази драстична промяна във фаровете, доколкото чух :roll:.

то няма и нужда

Публикувано

RC-a и Scout-а си остават същите!За съжаление CR ще го има само на RS.И незнайно защо сигурно пак няма RS с TDI-CR в комбинация с DSG в България!!!

Публикувано
RC-a и Scout-а си остават същите!За съжаление CR ще го има само на RS.И незнайно защо сигурно пак няма RS с TDI-CR в комбинация с DSG в България!!!

ми то егати смешния рс щеше да е

Публикувано

Привет.

 

В новия брой на Ауто Билд България има статия с първи впечатления от фейслифта на Октавия. Довечера ще го погледна и ще пиша пак.

Публикувано
Привет.

 

В новия брой на Ауто Билд България има статия с първи впечатления от фейслифта на Октавия. Довечера ще го погледна и ще пиша пак.

 

Както и в последните броеве на "Авто труд" и "Авто журнал"

Преобладава мнението, че 1.4 TSI било много добро.

На външен вид преди фейса ми харесва повече. Сега "гледа агресивно", а преди беше "благородна и усмихната" ;)

Публикувано
RC-a и Scout-а си остават същите!За съжаление CR ще го има само на RS.И незнайно защо сигурно пак няма RS с TDI-CR в комбинация с DSG в България!!!

ми то егати смешния рс щеше да е

Koe ще е смешно?!
Публикувано
Преобладава мнението, че 1.4 TSI било много добро

 

Факт, моторчето е голем дзвер :mrgreen:.

Публикувано
RC-a и Scout-а си остават същите!За съжаление CR ще го има само на RS.И незнайно защо сигурно пак няма RS с TDI-CR в комбинация с DSG в България!!!

ми то егати смешния рс щеше да е

Koe ще е смешно?!

 

.... с тези ококорени "зъркели" :mrgreen: прилича на пчеличката мая....хехе :mrgreen:

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.