Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Фейслифта на Октавия се продава в Германия, вече и в БГ


Sev

Recommended Posts

  • Отговори 149
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Ради

    11

  • VALDO

    24

  • bega4kata

    19

  • Wolf

    9

Най-много писали в темата

мен пък мойта си ме кефи повече, новата много заоблена става вънка, вътре разлика няма голяма ... ама оки2 си е някак си доста по злобарска отпред, като ме погледне със Хенона напрао ... ми се дръпва ла...ото ;):):P

после трудно записвам ... та вечер като се прибирам винаги минавам отзаде ;):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен пък мойта си ме кефи повече, новата много заоблена става вънка, вътре разлика няма голяма ... ама оки2 си е някак си доста по злобарска отпред, като ме погледне със Хенона напрао ... ми се дръпва ла...ото ;):):P

после трудно записвам ... та вечер като се прибирам винаги минавам отзаде ;):D

smile162 smile091

То че старата е по-красива -две мнения няма :!: Старата е стилна и строга а фейслифта прилича на евтин корейски боклук особено предната броня не се връзва.Эа фаровете нямам коментар.Тази тема беше дискутирана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено фейслифта се продава по-слабо от оригинала.

Според мен ОК2 е модела ,който дръпна Шкода напред, и я направи марка със собствено излъчване и стил. smile162

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта на О1 още се продава. Та хем повечко годинки, хем повече бройки ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, и аз карам Ок1, фейслифт :mrgreen: (щото то друг Tour няма ;) ), но новата е позамотана точно отпред. Иначе промените ми харесват, с ИЗЛКЛЮЧЕНИЕ на предницата :!: Този филм с нагласената предница съм го гледал вече и тогава пак не ми харесваше - с Felicia в главната роля - когато се появи първата Октавия фейслифта на Фелиция направи предницата да прилича на Октавия.

 

Сега нещата се повтаря - по-малкия модел прилича на по-големия - Октавия 2 на Супърб 2. Само че пак не й тича, защото когато оригиналния дизайн е правен не са имали впредвид линиите на Супърб 2. И крайният резултат е някакъв мелез.

 

Иначе изчистените линии, новите стопове, бежавото табло - изглеждат по-добре. Макар на разбирам защо са се отказали от зеления цвят на осветлението на таблото.

 

И да - продава се в Германия, разликата в цената между Октавия 2 и Октавия 2 фейслифт е колкото между Голф V и Голф VI - 200 евро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено фейслифта се продава по-слабо от оригинала.

Според мен ОК2 е модела ,който дръпна Шкода напред, и я направи марка със собствено излъчване и стил. smile162

 

:mrgreen: Я бе! Нещо не се сещам кога излезе О2... станаха ли 3 години :roll: :?: Няма да споря, ама истината е, че Октавия 1 и Фабия 1 направиха Шкода това, което е сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено фейслифта се продава по-слабо от оригинала.

Според мен ОК2 е модела ,който дръпна Шкода напред, и я направи марка със собствено излъчване и стил. smile162

 

:mrgreen: Я бе! Нещо не се сещам кога излезе О2... станаха ли 3 години :roll: :?: Няма да споря, ама истината е, че Октавия 1 и Фабия 1 направиха Шкода това, което е сега.

 

В България излезе в началото на 2005год., ако се не лъжа.

Относно О1 и О2 ,всеки си гледа от неговата кула. smile064

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно цените, сега отворих чешкият сайт на шкода и съм леко шокиран.

 

http://new.skoda-auto.com/CZE/model/new ... tavia.aspx

 

http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/ ... ctavia.pdf

 

Което ще рече взимайте елки и смятайте... може и в мен да е грешката но....

 

2.0 TDI PD/103 kW 6-stup. mech.- Елеганс - 45 953 лв.

 

"Старата" - 2.0 TDI PD/103 kW 6-stup. mech. - Елеганс - 38 365 лв.

 

Разлика от близо 8 000 лв. smile155

Надявам се че разликата идва от това че цената на "старата" октавия е от сайта на ЕТ, тъй като на чешкият сайт вече не се предлага

 

За ваше улеснение - 100 CZK = 7.794 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно цените, сега отворих чешкият сайт на шкода и съм леко шокиран.

 

Ти ако видиш цените на 2.0 ТДИ 6-ст.мех в Германия не ще се втрещиш а не знам какво - 24.890,00 ? = 48860 лв. Има една малка подробност която обаче не споменаваш. Нивото на оборудване на Елеганс, Амбиент или Класик за различните държави е различно. Има една камара екстри които в България не се предлагат серийно с Елеганс - които се предлагат в другите държави - като ксенон, 17'' джанти и гуми, подгряване на седалки, Аудиенс (6 дисков чейнджър) и една камара други неща и именно оттам идва разликата в цените на едно и също ниво на оборудване в различните държави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този 1,8 tsi двигател много икономичен като дизелов е

 

Дори връща :mrgreen: Колега, погледни спецификацийте на тоя двигател и го сравни с тези на дизела. Разлика от близо 30% в разхода!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И крайният резултат е някакъв мелез.

 

Между другото, вчера и онзи ден е имало тест на Новия Супърб и фейслифта на Октавия на Боровец. На живо Октавията изглеждала доста по-добре отколкото на снимка. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък пътувайки към вилата видях Новия Супърб на 4-ти километър,черен и на Цариградско щосе Феслифтнатата Октавия, сребриста, тестова на ЕТ. Определено излъчването й ми допадна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, май аз съм назад с информацията... Има ли къде да се види фейслифта на Октавия вече и евентуално да се закупи?? За съжаление двигателят, който е 170к.с. CR не присъства и при Октавията... :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се види в ЕТ София със сигурност. Но не зная от кога започват продажбите. Интересното е, че при Октавия РС нямало да правят тази драстична промяна във фаровете, доколкото чух :roll:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се види в ЕТ София със сигурност. Но не зная от кога започват продажбите. Интересното е, че при Октавия РС нямало да правят тази драстична промяна във фаровете, доколкото чух :roll:.

то няма и нужда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RC-a и Scout-а си остават същите!За съжаление CR ще го има само на RS.И незнайно защо сигурно пак няма RS с TDI-CR в комбинация с DSG в България!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RC-a и Scout-а си остават същите!За съжаление CR ще го има само на RS.И незнайно защо сигурно пак няма RS с TDI-CR в комбинация с DSG в България!!!

ми то егати смешния рс щеше да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

 

В новия брой на Ауто Билд България има статия с първи впечатления от фейслифта на Октавия. Довечера ще го погледна и ще пиша пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

 

В новия брой на Ауто Билд България има статия с първи впечатления от фейслифта на Октавия. Довечера ще го погледна и ще пиша пак.

 

Както и в последните броеве на "Авто труд" и "Авто журнал"

Преобладава мнението, че 1.4 TSI било много добро.

На външен вид преди фейса ми харесва повече. Сега "гледа агресивно", а преди беше "благородна и усмихната" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RC-a и Scout-а си остават същите!За съжаление CR ще го има само на RS.И незнайно защо сигурно пак няма RS с TDI-CR в комбинация с DSG в България!!!

ми то егати смешния рс щеше да е

Koe ще е смешно?!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преобладава мнението, че 1.4 TSI било много добро

 

Факт, моторчето е голем дзвер :mrgreen:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RC-a и Scout-а си остават същите!За съжаление CR ще го има само на RS.И незнайно защо сигурно пак няма RS с TDI-CR в комбинация с DSG в България!!!

ми то егати смешния рс щеше да е

Koe ще е смешно?!

 

.... с тези ококорени "зъркели" :mrgreen: прилича на пчеличката мая....хехе :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.