Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ф1


bega4kata

Recommended Posts

Айде и аз да кажа. Признавам си, че прочетох темата по диагонал.

 

Първо, определено съм за Ферари и определено съм псувал Хамилтън адски много включително и в този форум. Но НЕ съм съгласен, че Маса заслужаваше титлата повече от Луис. Кими да, но Маса не. Вярно, че загуби 20 точки заради гръмналия двигател и гадния маркуч в Сингапур, но и Луис загуби много точки и то заради съмнителни съдийски решения. Обвиняват го, че бил агресивен... Ами нали това искаме да гледаме! Аман от изпреварвания в бокса и променяне на класирането от съдиите, аз искам да гледам битка на пистата. А Маса се въртя по 4-5 пъти на някои състезания, особено в началото докато свикне без тракшън. По-голямата част от победите на маса бяха перфектно изпълнени състезания и водене на колоната от начало до край, включително победа в квалификацията, победа в състезаниято и най-добра обиколка. Това добре, но аз не мога да се сетя да съм го видял да изпревари някой в челото. Да кажем да се е движил 3 ти 20 обиколки преди края и да спечели. Няма никаква емоция в карането на Маса. Докато Хамилтън независимо от позицията си ги гони до посления завой. Честно казано в момента Алонсо и Луис правят най-мъжките и майсторски изпреварвания, макар да не съм фен на нито единия. Ако забравим кой за кой отбор кара и се замислим за последния сезон между двамата кой е направил повече изпреварвания до какъв извод ще стигнем.... Някой каза, че Маса заслужавал понеже бил много години във Ф1. Ами тогава да дадат служебно титлата на Култард, дето не може едно състезание да завърши от както не е в Макларън. Бътън като е от 100 години и той ли заслужава. Мога да изреждам много такива. В крайна сметка не виждам защо това, че е новак трабва да означава, че едва ли не няма право да се бори. Напротив чест му прави, че има такава амбиция от първата секунда в Мелбърн миналата година. А това, че е черен изобщо не мисля, че трабва да се коментира насериозно. Иначе и аз му викам често, че е черен, но никога не съм влагал истински смисъл в това.

 

Относно Глок, пича изобщо не е виновен. С гумите за сухо няма как да има шанс. То се видя, че завърши на 6 секунди зад Фетел и Луис. 6 секунди за 2 завоя. Ако беше влязъл в бокса за гуми за мокро изобщо нянмаше да се стигане до ситуацията Маса да има шанс. Тоест това беше максимума. Просто не беше писано Маса да спечели. Иначе голямо ЕВАЛА на Фетел. Показа невероятни умения и характер. Дано скоро да дойде във Ферари и ще ги унищожи.

Получаваш моите поздравления. Без расизъм, без цветни очила...Само факти и анализ към тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре вие си чешете пръстите по клавиатурите без изобщо да се замислите , че Ф1 се е превърнала в поредната многомилионна индустрия с лош сценарий и още по - слаби актьори ... ами нормално е да върнат на Хамилтън това , което му се полагаше миналата година и е нормално да поддържат някаква интрига до края на сезона при положение , че през '90 те години състезанията събираха по над 300 000 души , а сега се радват и на 150 000 ... гледам от доста одавна Ф1 и това е третия пилот , на който симпатизирам след дядо Хил и Жак Вилньов ... е има талант момчето и дано доближи поне по победи Шумахер , ако не по титли ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе хора, тва с парите е несериозно. Ние сме си българи и сме длъжни да се съмняваме и в слънцето, но все пак.... Най-малкото Тойота имат доста сериозен бюджет за да поемат такъв риск. Иначе GIF-чето е много забавно :D Но няма как със сухи гуми ня тоя дъжд да се задържи на пистата и то с темпото на човек, който гони титла. Помните ли миналата година май беше за ГП на Европа като заваля дъжда и докато сменят гумите на един завой се набиха поне 5-6 коли. Тогава Хамилтън го извади кран и продължи състезанието (един от случаите, когато много му се издразних). Със сухи гуми на вода е все едно върху чист лед. Някой каза, че не бил на идеалната линия. Ами много ясно, той се движи чувствително по-бавно от другите, няма да рискува да се претрепят. Дай да завърти напречно колата и да спре само и само Хамилтън да не мине покрай него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и един мармот завива станиол в шоколад :mrgreen:

 

Вижте снимката къде се намира Глок! Вижда се и идеалната линия - суха е! Защо го направи никога няма да стане ясно, както е и ясно, че той във Ферари няма да стъпи.

 

И The Best Forman е прав - с всяка изминала година Ф1 става все повече една машина за пари а не за истинско съревнование между марки и пилоти! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да кажа. Признавам си, че прочетох темата по диагонал.

 

Първо, определено съм за Ферари и определено съм псувал Хамилтън адски много включително и в този форум. Но НЕ съм съгласен, че Маса заслужаваше титлата повече от Луис. Кими да, но Маса не. Вярно, че загуби 20 точки заради гръмналия двигател и гадния маркуч в Сингапур, но и Луис загуби много точки и то заради съмнителни съдийски решения. Обвиняват го, че бил агресивен... Ами нали това искаме да гледаме! Аман от изпреварвания в бокса и променяне на класирането от съдиите, аз искам да гледам битка на пистата. А Маса се въртя по 4-5 пъти на някои състезания, особено в началото докато свикне без тракшън. По-голямата част от победите на маса бяха перфектно изпълнени състезания и водене на колоната от начало до край, включително победа в квалификацията, победа в състезаниято и най-добра обиколка. Това добре, но аз не мога да се сетя да съм го видял да изпревари някой в челото. Да кажем да се е движил 3 ти 20 обиколки преди края и да спечели. Няма никаква емоция в карането на Маса. Докато Хамилтън независимо от позицията си ги гони до посления завой. Честно казано в момента Алонсо и Луис правят най-мъжките и майсторски изпреварвания, макар да не съм фен на нито единия. Ако забравим кой за кой отбор кара и се замислим за последния сезон между двамата кой е направил повече изпреварвания до какъв извод ще стигнем.... Някой каза, че Маса заслужавал понеже бил много години във Ф1. Ами тогава да дадат служебно титлата на Култард, дето не може едно състезание да завърши от както не е в Макларън. Бътън като е от 100 години и той ли заслужава. Мога да изреждам много такива. В крайна сметка не виждам защо това, че е новак трабва да означава, че едва ли не няма право да се бори. Напротив чест му прави, че има такава амбиция от първата секунда в Мелбърн миналата година. А това, че е черен изобщо не мисля, че трабва да се коментира насериозно. Иначе и аз му викам често, че е черен, но никога не съм влагал истински смисъл в това.

 

Относно Глок, пича изобщо не е виновен. С гумите за сухо няма как да има шанс. То се видя, че завърши на 6 секунди зад Фетел и Луис. 6 секунди за 2 завоя. Ако беше влязъл в бокса за гуми за мокро изобщо нянмаше да се стигане до ситуацията Маса да има шанс. Тоест това беше максимума. Просто не беше писано Маса да спечели. Иначе голямо ЕВАЛА на Фетел. Показа невероятни умения и характер. Дано скоро да дойде във Ферари и ще ги унищожи.

Много хляб трябва да ядеш, още....много километри ти липсват !Добре , че го пазеха старите,хамилата ,ако играеха по неговите правила , ще му трябват още две ,три състезания и едно избутване от ПЕСЪКО !Аман от комплексари....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

през '90 те години състезанията събираха по над 300 000 души, а сега се радват и на 150 000 ...

 

Защото от 94 г. насам, когато се претрепаха Сена и Раценбергер само в 1 състезание няма вече кръв по пистите... и понеже направи сравнение с другите режисирани спортове - при кечистите нали уж всичко е театър и каскади, ама и там пускат отвреме-навреме кръвчица, за да поддържат интереса, това е печалната истина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак , интереса се пренесе към други не толкоз режисирани състезания от сорта на МотоGP , Шампионата за туристически автомобили ... ако не се бяха поцепили Индикар щяха да бият много по посещаемост , макар че и Чамкар серийте събират доста повече от колкото "върха" на моторспорта - Ф1 ;)

Интереса на публиката според мен не се заключава в кървищата по пистите , а в скоростта , адреналина , майсторски маневри , които за жалост напоследък завършват с глупави съдийски решения ... е какво да гледам състезание или да чета правилници на кой кога ще му вземат точките и всеки сезон да измислят безумни правила , които уж водят до повишаване на сигурността ... ми като толкоз им мислят доброто да вземат да им издадат по един кетап за трамвай и да им спретнат един шампиоанат в метрото на София :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

driver, това за комплексарите не разбрах за мен ли се отнася? А колко хляб имам да ям точно ти не можеш да кажеш по простата причина, че нито ме познаваш, нито си чувал за мен. Дай да не изизаме от добрия тон на форума, а? Силно се надявам това за комплексара да е било по чужд адрес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.