Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За разликите в делката на 120 и 135 мотори....


120 L

Recommended Posts

Изчетох писаното по въпроса, но то не ми даде отговор, а именно- при положение, че на 135 мотора е оставено 120-ковото делко, трябва ли да се прави центровка с по-малко предварение и ако да, колко преди ГМТ да го направя статично? Карам с 95 октана бензин и нито веднъж не го чух да цъкне, а се притеснявам да не задам излишно висока стойност на предварението.

Всички мнения са добре дошли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото схващам си си поставил 135 мотор на 120ката, но по някаква причина явно намош неговото си делко, комутатро и бобина. Да сложиш на този мотор делкото от 120 мотор не е добре, защото центробежните регулатори са с различна настройка на отстоянието за пружинката, както и в самите пружинки. Във вакумния регулатор също има някаква разлика, която най-вероятно не е фатална. Делко от 120 може да бъде преработено със пружинките от центробежния на 135, но би било варварство ако имаш безконтактно делко да го съсипваш, за да му вземеш пружинките.

 

Купи си делко от 135 мотор +комутатор и бобина /за безконткатно заплаване, тя не е нужно да бъде от Фаворит/ и не се занимавай с глупости.

 

Иначе статично на колко ще направиш центровката е само колкото да можеш да запалиш и да пуснеш стробоскопа...

 

След това със стробоскопа центровката на празин ход си я направи колкото я пише по книжка за 135 мотора... докато не се сдобиеш с правилното делко и т-н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото схващам си си поставил 135 мотор на 120ката, но по някаква причина явно намош неговото си делко, комутатро и бобина. Да сложиш на този мотор делкото от 120 мотор не е добре, защото центробежните регулатори са с различна настройка на отстоянието за пружинката, както и в самите пружинки. Във вакумния регулатор също има някаква разлика, която най-вероятно не е фатална. Делко от 120 може да бъде преработено със пружинките от центробежния на 135, но би било варварство ако имаш безконтактно делко да го съсипваш, за да му вземеш пружинките.

 

Купи си делко от 135 мотор +комутатор и бобина /за безконткатно заплаване, тя не е нужно да бъде от Фаворит/ и не се занимавай с глупости.

 

Иначе статично на колко ще направиш центровката е само колкото да можеш да запалиш и да пуснеш стробоскопа...

 

След това със стробоскопа центровката на празин ход си я направи колкото я пише по книжка за 135 мотора... докато не се сдобиеш с правилното делко и т-н.

:smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши ми на скайпа или q-то от профила да ти пратя две страници от една книга кадето има снети предваренията при различни обороти на 120 и на 136. На 135 няма. Но все пак гледайки за различни двигатели как се изменя може да си направиш известни изводи и да видиш, че няма как от центровката на празен ход да се компенсира изменението в различните обороти. Тоест кривите не са линейни за целия диапазон обороти.

 

и пак повтарям вземи си делко като за твоя мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши ми на скайпа или q-то от профила да ти пратя две страници от една книга кадето има снети предваренията при различни обороти на 120 и на 136. На 135 няма. Но все пак гледайки за различни двигатели как се изменя може да си направиш известни изводи и да видиш, че няма как от центровката на празен ход да се компенсира изменението в различните обороти. Тоест кривите не са линейни за целия диапазон обороти.

 

и пак повтарям вземи си делко като за твоя мотор.

 

Имаш ЛС. Ще ми бъде интересно, наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двама ви!!! Впрочем, прави ми впечатление следното:

 

Ако допуснем, че 135 мотора е с крива на предварението по-близка до 120, тъй като степента на сгъстяване е съвсем малко по-висока, то делкото от 120 следва да се настрои на 3-4 градуса статично, не повече. И още нещо-на картинката за 136 мотор не е ли направена печатна грешка? Липсват показания при 1000об/мин и указаното предварение вдясно за 3000 об/мин ми се вижда странно......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо-на картинката за 136 мотор не е ли направена печатна грешка? Липсват показания при 1000об/мин и указаното предварение вдясно за 3000 об/мин ми се вижда странно......
- Защо трябва да ти дадат и при 1000 об показанията като разликата спрямо праззеп нод ще е минимална? И на 3000 не ми се вижда странна стойността - нормална си е спрямо другите.

 

Ти защо не си взмееш истинското делко и другите неща и да не се занмиваш с глупости, ами си чешем пръстите. Какво повече да се каже по въпроса незнам. На някакъв мотор с 55 коня остава и заради делкото да му прецакаш част от мощността и каква ще ти е ползата, че си сложил такъв мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.