Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Гумички клапани


Lord George

Recommended Posts

Уважаеми колеги! Моята Фела е на175 000км. Трябва ли да сменя гумичките на клапаните , защото започна да губи масло . Нямам течове и не качва масло във филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май на там отиваш Lord George. Моята е на 230 хил. и е от бая време за таз процедура. Ако си от София при бате Мишо в Симеоново ще ти излезе около 80 лева труда и (поне той така ми каза) до общо 120 лева с частите. А колко масло губи (ако си засичал де).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо си мисля (може би щот не съм експерт сигурно), че разхода ама хич не е голям. При мен е над 2 литра на 10 000 км. Бял дим няма, но ако карам около месец само градско и след това излеза на дълъг път в един момент започва да изгаря маслото по ауспуха и зад мен става страшно. Това в продължение на около 5-6 км. После спира да пуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на масло е около 0,5литра на 10 000км. а изобщо не пуши отзад.

 

И аз смятам, че този разход е направо нищожен, особено за Шкода, но провери все пак в раздела Литература колко го дават заводски, че не понмя наизуст

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги забелязах, че тази тема се повтаря.

Lord George провери това:

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10878

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за разхода на маслото много зависи и какво масло сипвате.

ако сипвате полу-синтетика е напълно нормално да ви харчи масло.

слагайте минерално и почти няма да ви го бутва ... принципно на двигатели над 150 000км се слага минерално масло вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за разхода на маслото много зависи и какво масло сипвате.

ако сипвате полу-синтетика е напълно нормално да ви харчи масло.

слагайте минерално и почти няма да ви го бутва ... принципно на двигатели над 150 000км се слага минерално масло вече

[-X
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално, а и шума от двигателя с минерално и с полусинтетика е толкова различен, че... онова е все едно стар фордов дизел - по-добре ремонт на сегменти отколкото онзи шум все едно двигателя има ангина... :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И аз така се ловках на приказките на продавачи , ма все го похапваше минералното масло и зимата първия старт беше на магия ... е сега вече нема да пипна минерално ... за звука не намирам разлика , ма сигур не съм много музикален , но определено при голям студ сутрин върти по - леко и при голяма жега не му е толкоз топло на моторчето , а харча си зависи от това колко е хлавав мотора и колко са му в ред уплътнителите било то семеринги или гарнитури ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!The Best Forman бихте ли споделили каква мрка и вид моторно масло използвате за шкодата и трябва ли да се промива двигателя след мин масло за да се сипе синтетика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полусинтетика на Опел ... незнам каква марка пакетират вътре , но ми харесва и като масло и като цена , а дали трябва да се промива незнам казвали са ми , че не се пресичат минералните масла и полусинтетиката ... да кажат по - разбиращите аз моя мотор не съм го промивал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.