Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Празни мисли


new_

Recommended Posts

Винаги съм се двумел за ролята на тасовете. До колкото знам, а и до колкото сме говорили основната им роля е да направят външния вид на колата по срилен и елегантен?

Напоследък забелязвам едно странно явление:

--> Сложени тасове - за да е хубаво

-->Вързани със "свински опашки" за джантите- за да е грозно...

Защо?Та нали целия ефект от слагането им се губи!!!

 

PRR: Извинения на колегата: темата е преместена от "Тунинг", а не от "Интересни връзки"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • filipkarolev

    9

  • bega4kata

    5

  • Оги

    5

  • Ivaka

    4

Най-много писали в темата

Колега, не знам дали изобщо има смисъл да се коментира този въпрос ....... то е от ясно по-ясно защо се слагат , но я кажете кое е по- грозно/ и неприятно / в моя случай ?

008610007.jpg

 

При едно пътуване единият ми тас си е отишъл по неговия си път :mrgreen: явно моят не му е харесал , при друго пътуване забелязах че и втори искаше да ме напусне / гледах го в огледалото за обр виждане как ме гони , но не издържа на темпото и отби в нивата да си почине/ тогава спрях и си го прибрах и след това си ги вързах със "свински опашки" .

Сега като си я гледам на сниката кое е по- елегантно предната джанта с вързания тас или задната без него... :roll:

Или трябва да си купуваме по 2 комплекта за да има резерви... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам дали изобщо има смисъл да се коментира този въпрос ....... то е от ясно по-ясно защо се слагат , но я кажете кое е по- грозно/ и неприятно / в моя случай ?

008610007.jpg

 

При едно пътуване единият ми тас си е отишъл по неговия си път :mrgreen: явно моят не му е харесал , при друго пътуване забелязах че и втори искаше да ме напусне / гледах го в огледалото за обр виждане как ме гони , но не издържа на темпото и отби в нивата да си почине/ тогава спрях и си го прибрах и след това си ги вързах със "свински опашки" .

Сега като си я гледам на сниката кое е по- елегантно предната джанта с вързания тас или задната без него... :roll:

Или трябва да си купуваме по 2 комплекта за да има резерви... :?

 

Тасовете се опитват да те напуснат защото са от пазарските за 10-на лева всичките. Оригиналните нямат смисъл от вързане защото единствения начин да се махнат е голям удар/дупка. Дори за да развиеш джантата понякога за таса е необходима и отвертка че с ръце не се дава. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям Favorit на 100% - оригинални тасове абсолютно нямат нужда от свински опашки.

В началото и аз слагах гледайки повечето коли, но на първта смяна на гуми само като видях как се захваща и не съм си помислял за такива.

Определено ефтините тасове си имат нужда опашки.

А колкото до падането - ако са оригинали, и са захванати правилно, не виждам как ще падне освен ако не направиш удар който да ти направи джантата овал :)

Аз моята съм я пукал от жесток удар, но не мръдна, а джантатат визуално се виждаше яако изкривяване.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно тасове- Според мен няма значение дали са със или без свински опашки. Ако опашките са сложени както трябва и са премахнати стърчащите им краища, то аз не виждам къде е проблема.

Относто проблема на Ивака... Приятелю, по- добре си намери още един тас, защото тези черни стоманени джанти не ми харесват изобщо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivaka написа:

я кажете кое е по- грозно/ и неприятно / в моя случай ?

празна мисъл: ивак, в твоя случай по - грозно и неприятно е задното ти колелооо smile001

тунинговай го оптично, за да е по - хубаво и приятно то smile049

още една празна мисъл: който кара с лети джанити, не му летят тасовитее smile032

и ако позволите - още една: много хубава темаа

smile133

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той тунинга с тасове набира скорост. ;)

 

И с капачки от оцет по рамената на чистачките, ама тва май беше като бях невръстно чаве :mrgreen:

 

По темата - ако тасовете са оригинални и аз не знам защо е да се връзват.Почти е невъзможно да паднат от самосебе си, а ако някой иска да ги открадне едни свинки опашки не биха го спрели по никакъв начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той тунинга с тасове набира скорост. ;)

 

Празна мисъл: Ееееее аз тогава да взема да махна и другите 3 , че съм се зарекъл на Фелата - никакъв тунинг..... имам си върху какво да хвърлям усилия / и средства / :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-все си мисля,че тасовете са некакъв компромис-мисла,че не е добре щот джантата си се скива-а свинските опашки са идиотска работа...

-или лети джанти или обикновенни-ама знам ли...

:lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък карам с полусчупени тасове , които доскоро не им бяха подрязани краищата и да ви кажа вършат работа - не ми заглеждат колата много много, даже сега като не съм я мил от 3 седмици просто е прекрасна, от четирите края - 4-ри различни цвята излиза че е, а и всеки си мисли, че съм някакъв перничанин и бега от мене на пътя... :mrgreen: :mrgreen:

Замислям се да си взема още една кола и да се показвам с нея. То това кола да се кара в София и да върши работа и да е в добър вид е невъзможно. Какви ги говорите колеги - аз като си лъсна обувките и изляза след 5 мин са на гъз, та джантите-фронтоваци да светят, моля?

:mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тази тема наистиан ме "грабна".

Когато си вземах фабийката класик, бизнесът ми беше в самото начало и дори имаше моменти, в които имах трудности с вноската. Естествено нямаше кинти за нищо излишно от рода на Лети джанти да не говорим за радио, баси и други гъзарии. Фабийката дойде с оригиналните тасове, още докато я изкарам от Софийските улици и да се кача на магистралата към Бургас, тряснах една дупка и преден десен тас реши да не се вози повече при мен. При което мога да кажа че и оригиналните тасове на кола която беше на 17 (седемнадесет) километра могат да се откачат. Залових беглеца, метнах го в багажника и останалите три таса ги навързах с три случайно намиращи се в багажника свински опашки, като стигнах в Бургас грижливо подбрах свински опашки с подходящ цвят и размер за да пасват на колата и донакъде да ми отиват на очите и отрязах стърчащите им краища така селенията ми беше почти незабележима. Но пак поради прекрасните български пътища 2 пъти ми се налагаше да ходя на баланс, съответно една вечер се прибрах без заден тас. Дали е откраднат или тасът сам е решил да слезе на някой завой не знам, но после трябваше да давам 10 кинта за нов.

Така че Свинските опашки Форевър. Може да е селско, но дава сигурност!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина може да се заформи лаф в тая тема, добре че модератора я премести да си плещим малко по нея.

filipkarolev, съграсен съм с тебе - практичността преди всичко. Дали е селско или градско няма никакво значение. Аз бих си сложил и други селски неща, няма по-добре от това да те мислят за такъв какъвто не си. Това което не бих могъл да преживея е селяния в купето - разни китеници и кучета с клатеща се глава.хахаха Все пак колата обикновено я гледам отвътре и не искам нещо да ме дразни, а това какви са обувките на колата - ами за разбитите ни пътища, ако може образно да се изразя - предпочитам да са "стари очукани но здрави кубинки", отколкото някой лъскав "саламандър"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи оригинален , от Еуратек ли трябва да е закупен? Аз си поръчах тасове в синьото магазинче встрани , а не зад баня Мадара (София) - струват 6 лв единия или 20 лв четири в комплект . Явно са твърде евтини за да са оригинални , въпреки , че имат емблемки Шкода и са много хубави ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални са моделите тасове, с които Шкода излизат от завода. Цената на бройка в ЕТ е около 30лв. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на оригиналните се слагат свински опашки, за да не ни ги крадат бакшишите. Мене ми гепиха 5 общо и в магазина ми казаха, че по една свинска е трябвало, да не им се занимава на бакшишите да си "пазаруват", а сега съм с такива по 10 кинта комплекта, с един резервен в къщи. За една година са отлетяли 2 от резервните :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си търся подходящи тасове за летите джанти на Рапида щото нещо ме гадят вече, а като гледам кви яки тасове са пуснали по магазините няма да издържа и ще нахлузя едни хромирани например (със свински опашки естествено!). Все пак трябва да се следват модните тенденции! :lol:

 

сорка за спама ама темата е изкъртваща smile191

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз държа тасовете не само от естетическа гледна точка, но и като предпазител за джантите. С тасове ръждясват доста по-бавно, отколкото без. Пазят от ударите на камъчета, луга и жулене в бордюри. И тъй като 30 лв. са грубо казано 10% от една минимална българска заплата и 2% от една немска например. Като прибавим към това съотношението на броя на дупките у нас и в Германия например, влизат в употреба свинските опашки :). Ползвам само оригинални тасове два съм губил незнайно къде, при минаване през дупки, може би дори на иделано гладката ни магистрала в участъка Пазарджик. Един съм чупил в дупка, без да падне. Така че, дали ще падне или не е въпрос повече на шанс. Освен това познайте от две паркирани шкоди едната с, а другата без свински опашки, на коя ще изберат да свалят тасовете :) Колкото и да отричаме, факт е, че живеем в гето. Който се отличава от тълпата и отказва да живее по правилата на кочината ще бъде жестоко наказан :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 лева за оригинален тас, от един позакъсал студент го взех, краден разбира се, но оригинален

РАЗМИСЛИ ВЪРХУ ОПАШКИТЕ!!!

Колеги както вече споменах тази тема не само ме грабна но и даже ме плени със своята актуалност.

И затова реших да поместя малко размисли на тема ОПАШКОЛОГИЯ.

още от древни времена 3 са основните оръжия на българина в борбата му срещу и за новите технологии. Това са теслата, телта и псувнята. С тези три инструмента средностатистическият българин е в състояние да поправи дори и ускорителя за елементарни частици "Церн" в Белгия мисля че беше, та какво му остава да се справи със някаква си шкода.

Обаче цивилизацията се развива и ние щем не щем зорлем еволюираме също. И така в ръцете на нашего брата се появиха нитовете и свинските опашки. Така че връзването с тел бавно ще бъде забравено в историята, и ще остане само споменът за връзването с тел като за нещо "Селско". Но връзването с опашки вече е друга мода. То е ярко отражение на нахлуването на Европейските ценности бит и култура. То не е като връзването с тел. То е източник на духовни ценности и технологична мисъл.

Така че колегите с тасовете Бързо към опашките, и да му мислят онези с летите джанти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

модератора може да премести темата в оптичен и силов тунинг

 

А да беее, та да изхвърчи некой тас при местенето, после слушай благословии от колегите. Темата ще стои тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги все си мисля, че няма да е по нашенски ако няма свински опашки. То не че на моята има нужда де но все пак някак си по-красиво е, по-българско е, по е по нашенски smile092.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.