Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Ето я и моята шкодичка


42110

Recommended Posts

Това е моята шкодичка, 89-та година е, всичко по нея е оригинално, както я купихме 89-та, капандурката, касетофончето и таблото са си както са излезнали от завода. Доста е запазена, около 100 000 км. (преди известно време ни спря дневния километраж а после и основния сдаде багажа и затова показва 84 и нещо си). Има ръждичка тук-там, но това за 19 години е неизбежно. Наскоро я стегнах при Бай Симо и сега си върви, трябва да се разработи малко с новите сегменти :D , а ето я и нея:

 

221809_fr.jpg 221810_fr.jpg 221811_fr.jpg 221812_fr.jpg 221813_fr.jpg 221814_fr.jpg 221815_fr.jpg 221816_fr.jpg 221817_fr.jpg 221818_fr.jpg 221819_fr.jpg 221820_fr.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шопче съм :D . Забравих да спомена, че предния ляв калник (има го на първата снимка е с малко по-тъмна боичка. Това е, защото ми бяха забърсали лошо калника и ми го китосаха и боядисаха, но нещо не се получи май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина много лачена!

 

По повод на километража - смени зъбните колелца на самия километраж. Ако това не свърши работа - зъбното колело, дето е в опашката на скоростите. Дано е първото де - доста по-евтинко ще ти излезе!

 

П.П. Това под касетофона кутийки за касетки ли са? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да доста е лачена плюс това и интериора изглежда много запазен, което пък показва че е пазена и гледана през всичките години - поздрави за което smile107

 

Изглежда точно като моята................ или поне както изглеждаше до скоро........

 

 

Ей това много ме развесели :mrgreen: :mrgreen:

капандурката, ..........

защо и моята не е излязла от завода с капандурка ..... :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод на километража - смени зъбните колелца на самия километраж. Ако това не свърши работа - зъбното колело, дето е в опашката на скоростите. Дано е първото де - доста по-евтинко ще ти излезе!

Сменял съм на старата Шкода такова нещо. Колата беше на 75-80х.км. На "входа" на километража е и струваше някакви стотинки преди около 15 години. До колкото си спомням частта беше метална плочка с червяк и пластмасово зъбно колело, но не съм много сигурен - все пак 15 години :) . Та колелцето се беше спукало и съответно "откачило" от оста. Наскоро пак се получи този ефект и мисля пак да отварям километража.

Самата смяна става лесно. Само може да се наложи да се скъса пломбата на километража. При мен телта беше дълга и не съм я късал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е и с 5 скорости.

От къде е купена?

 

С 5 скорости е, това забравих да спомена. Купихме я от Югославия 89-та година. Иначе за километража мисля да си го види майстор и той да каже какво трябва да се направи. Там до колкото знам нещата са пипкави и не искам да оплескам нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега много хубава ,много лачена и много запазена.да те вози още стотици хиляди километри и да си я слушаш много ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купихме я от Югославия 89-та година.

 

Това обяснява таблото, подглавниците на седалките, инерционните колани, люка, теглича, и в по-малка степен нагревателя на задното стъкло и 5-степенната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега,много добра колица имаш ! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....дръж здраво!

Убава кола имаш, орижинал ! smile106

Интересна история, сръбска, я раздуй , 89та от Сърбия !

Да се не надяваш....! Толкова Застави...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност сега се заговорихме с баща ми за шкодилака и съм ви излъгал, колата е купена от баща ми директно от Чехословакия в тамошните и тогаващните корекоми (забравих им името). Малък бях тогава и незанйно защо съм останал с впечатление, че сме си я взели от Югославия, където живеехме тогава :lol: , пък и сигурно не съм се интересувал толкова тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна е :) Браво . Пак навремето са ни прецаквали с шкоди без екстри :mrgreen:

 

Офтопик ::

Преди малко видях една шкода(120-ка) , като излязла от завода, Свети.

Как се съхраняват тези коли, какви са тези гаражи не ми е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак навремето са ни прецаквали с шкоди без екстри :mrgreen:

От тогава ли още датира тази срамна традиция "B42: special requirements Bulgaria" :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност сега се заговорихме с баща ми за шкодилака и съм ви излъгал, колата е купена от баща ми директно от Чехословакия в тамошните и тогаващните корекоми (забравих им името).

TUZEX (ТУЭЕКС)- това е името им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...
  • 9 месеци по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Колега, шкодичката е бонбонче, със здраве да си я караш!

 

А колегите ме сисипаха с лафове:

 

BlackSpot:

и касетофончето е супер афтентично - мхм, поне е от онази ера smile091

 

gogata:

П.П. Това под касетофона кутийки за касетки ли са? - не това е касетка-чейнджър smile091

 

driver

орижинал ! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.