Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Рапид 4*100 17" Zender


deso_top

Recommended Posts

Нямам снимки на задните но принципа е същия

Дупките са 4 на 100 (OPEL VW HONDA RENO и т.н.)

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/thu ... ?album=352

normal_4%7E0.JPGnormal_5%7E0.JPG

normal_8%7E0.JPGnormal_10%7E0.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за ентусиазма и труда :)

Сподели малко повече как си разпробил отворите на 4х100 / на каква машина/ и какво ползваш, оригинални шпилки + гайки или болтове. И ако са болтове от вътре на вън + гайки , или болтове за джанти които се навиват в резба в главината :roll:

 

Също ми е много интересно на задните как се е получило, че там на самата пеперуда има място за разпробиване , но как стои въпроса с отворите през барабана :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главините са разпробивани на фреза с електроно управление и на готовите отвори е направена резба(на едната снимка в галерията се вижда болта за джанти от опел),

а предните са струговани на 56мм централен отвор ,за всичко което ми взеха 70 лв.

След което разпробих задните барабани там кадето трябва да са дупките за да минават болтовете , а предните дискове колкото да не пречат като се натегне джантата да не подпират отдолу болтовете

normal_7%7E0.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предната главина дебелината е над един сантиметър, а на задната около един така че не мисля че ше има проблем.

И без това оргиналните шпилки са набити даже на по-малко растояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При натегнат болт с джантата на предната главина излиза отзат някаде с 1-2 мм но за всеки случай съм разпробил почти целия диск

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пробвах с джантите от калибрата 17" Zender .

Направо заспаха (може още 2-3см да се изнесе на вън отзад) :D

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/thu ... ?album=327

http://www.youtube.com/user/desotopp

 

normal_19.JPGnormal_15%7E0.JPG

normal_Picture_116.jpgnormal_Picture_115.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста е височък като цяло и прекалено навътре в калниците стоят Зендерките :roll: , трябва да си поиграеш млако с ЕТ-то... Инъче стоят страОтно !

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро няма да се уреди Рапида с тях за по-дълго ,просто исках да видя как ще изглежда с тях (даже сложих само двете от едната страна).

За завиването упират но само на пълен ляв, а за ЕТ няма как да се играе, защото трудно ще се намерят еднакви джанти с различно ЕТ,защото ако са изнесени повече отпред много ще изкочат.

За отпред този размер е идеален (7 1/2J ET35 205/45/17) или 7J, а за отзад трябват 9J(но на това ЕТ ще упират отвътре със сигурност) но едни фланци 2-3 см ще свършат идеална работа ,

За сваляне иска отзад и отпред по3-4 см (и или гуми на 40) но засега небързам да режа още. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да мисля....

Значи ,стигам до извода, че резбата в главината трябва да бъде поне колкото дължината на гайката, за да сме спокойни....ся не ми се слиза да ги меря , но утре ще свърша тази работа.

Иначе ,самите оригинални болтове са "пасвани" болтове и влизат в главината с определена стегнатост, което е допълнителен фактор за здравината на сглобката...

Ако се прецака резбата, работа ще си отвориш....

Иначе ,вярно , на тоя размер, джанти всякакви има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да мисля....

Значи ,стигам до извода, че резбата в главината трябва да бъде поне колкото дължината на гайката, за да сме спокойни....ся не ми се слиза да ги меря , но утре ще свърша тази работа.

Иначе ,самите оригинални болтове са "пасвани" болтове и влизат в главината с определена стегнатост, което е допълнителен фактор за здравината на сглобката...

Ако се прецака резбата, работа ще си отвориш....

Иначе ,вярно , на тоя размер, джанти всякакви има.

на гайката или на болта искаш да кажеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че няма да има някакъв проблем ,не съм си го измислял аз този начин .Виждал съм го на много чешки шкоди по този начин.

 

http://skoda-upravy.wz.cz/main/index.php?co=2

 

2004-12-22_18-44-11_94.jpg

005%7E0.jpg

001%7E0.jpg 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но ако те притеснява дали е сигурно пак можеш да си набиеш шкодовите

болтове в главината в новите отвори но ще тряба да са по-дълги.

 

832_2005-01-26_12-42-34_53.jpg

059_034_2003-04-28_13-05-28_93.jpg

037_2004-09-22_17-18-14_20.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....оригиналните гайки са дълги 15 мм.

Дебелината на главината е към 20мм, където се навива новият болт.

(нямам свалена главина да измеря точно), може би да се мине на една стъпка по ситна резба и да няма проблеми, по груби сметки...

Не може да не стане....

(Поръчах си по дълги болтове ,ама с по ситна резба ги направиха :roll: , ся търся гайки...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.