Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ваг-груп


bega4kata

Recommended Posts

пуска скоро в серийно производство нов двигател тди ,който ще е най-оптимален като мощност и икономичност - 1,6 литра ,със 102 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно с колко цилиндъра ще е . примерно 2 и половина :mrgreen: :mrgreen: Много са ми интересни тези 3-цилиндрови дизели, още не мога да претръпна на темата купуваш-караш-хвърляш-купуваш ново. Вече поне 2 човека ми се оплакаха от скапани двг 1.2 HTP и компания - как да се ремонтират извънгаранционно.. май -никак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам само по какво съдиш, че ще бъде 3 цилиндров? :mrgreen:

И аз това се чудя,при положение,че бензиновия е 4 цилиндров??? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно с колко цилиндъра ще е . примерно 2 и половина :mrgreen: :mrgreen: Много са ми интересни тези 3-цилиндрови дизели, още не мога да претръпна на темата купуваш-караш-хвърляш-купуваш ново. Вече поне 2 човека ми се оплакаха от скапани двг 1.2 HTP и компания - как да се ремонтират извънгаранционно.. май -никак.

 

прехвърли ги при мен като е никак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пуска скоро в серийно производство нов двигател тди ,който ще е най-оптимален като мощност и икономичност - 1,6 литра ,със 102 к.с.

 

Тези не четат ли нашите закони?

С 1к.с. влизат в тежката данъчна категория :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то е ясно

4 цилиндров

доста фирми вече имат подобен 1,6 - мощностите са от 105 до около 120 к.с.

най-вероятно целта е да отделя под 120 СО2, за да се ползат облекченията в редица бели държави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ситроен/Пежо произвеждат 1.6 HDI с различни конски сили, съответно 75, 92 и 110 к.с, но там има и FAP. Колегата "sev" е прав, че това се прави с цел да се намалят вредните емисии. Разходът на гориво на двигателя HDi 75 к.с. е само 5,4 л/100км при смесен цикъл на управление и отделя 143 гр/км CO2.

Р.S. Без включен климатик естествено :mrgreen:. Знам от личен опит!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

близкото бъдеще както всички знаем е за хибридните автомобили. след това изцяло електрически или водородни вече не се знае, но със всичко друго но не и с петрол. дотогава можем да очакваме 1.0 литров мотор с усъвършенствано турбо, 170 коня, среден разход 4.9 на 100 или подобни разработки ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе ОПТИМИСТ, изстискай 170 коня от 1.0 и да видим каква ще е дълготрайността на този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и накрая ще стане като оная приказка..."таман научих магарето да не яде и то взе че пукна :D:D:D:D:D " всички сме на ясно че колите с батерии имат по-голяма мощност заради самите им електродвигатели...;

водородните двигатели- и те не са нещо ново ама до сега аз водородна станция не съм виждал. като се свърши нефта под земята тогава ще му мислим.....

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светъте се променя....и то за добро.

Преди време, като цената на петрола удари 150 USD, всички производители се захванаха да правят оптимизаци. Да търсвт нови концепции.... Дано не изоставят новите разработки...

Според мен бъдещето е в електромобилите....хибридите са преходен етап докато се направи инфраструктура и се оптимизират електродвигателите за автомобилостроенето...

А може и да греша....и бъдещето да е на велосипедите!!! :D

С пожелание за успешен ден и много късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе ОПТИМИСТ, изстискай 170 коня от 1.0 и да видим каква ще е дълготрайността на този двигател.

 

ами 295 коня от 2.0 литров двигател изглежда ли ти ненадеждно ??? надали така мислят собствениците на новия lancer evolution.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият лансър даже го видях има го в салона на дарс ауто в Бургас, в едно ослепително бяло - много бясна кола. Но като цяло двигателят 2.0 е по-масивен, но от 1.0 ми се струва много рисково да се изстискат 170-180 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казах го просто като някаква идея, а не че със сигурност ще стане така. преди 10 години и хибридни двигатели звучаха като фантастика само че днес навлизат все по-масово. така че не се знае докъде може да се разпростре инжинерната мисъл. така се променя света днес че никой не знае какво ще ни предложат утре автомобилните производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.