Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Проблем с вибрация.Моля помагайте


Phoenix

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам Шкода Супърб 2,5 ТДИ. 120000 км. пробег 6 степенна механична скоростна кутия 155 к.с. Проблема ми е следния. От преди 6000-7000 км се показаха някакви вибрации в купето и притеперване на скоростият лост. Бяха поносими и не им обърнах много голямо внимание. Проблема е че се усилиха тези бибрации и то доста. Интересното е че ги има само и едиствненно в движение и то на различните предавки в различи обороти на двигателя. На 3 та от 2500 до 3500 на 4 та от 2000 до 3000 на 5 та от 1800 до 2500 и на 6 та от 1500 до 2250. Интерсното е също че като седи колата на място и двигателя е на празен ход (750 оборота в минута) като пипна леко газта и увелича оборотите до 830 и разко върна газта колата се разтриса като при движение. Ходих по дизел майстори в цяла българия (София, Монтана, Бургас, Варна, Пловдив) и проверихме всичко възможно и смених де що може да се сменя по горивната, въздушната и др. системи. Последното към което ме насочи 1 колега е двумасовия маховик и че трябвало него да сменя и всичко ще ми е наред. Но вече нямам сили да сменявам и да няма ефек(Смених дюзи, дебитомер, ГНП, ЕДЖР клапан, Турбина, Махнах си чип-тунинга, Вътрешните карета и още много други). Има ли някой тук който да е запознат с темата. Предварителни благодарности на всички отзовали се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

комплект маховик съедин-л и притискател и тр. да се оправи.Много рядко -проблем в коляновия вал в края-но обикновено след удар-птп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така като се замисля проблема ти се появява приблизително при една и съща скорост и има много голяма вероятност да е крива гума и аз имах подобен проблем можеш да пробвасш с други гуми без да купуваш нови

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така като се замисля проблема ти се появява приблизително при една и съща скорост и има много голяма вероятност да е крива гума и аз имах подобен проблем можеш да пробвасш с други гуми без да купуваш нови

Но и на място се проявява също !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам идентичен проблем,ходих само на един маистор,според мен наи добрия в софия.Погледна ,покара - маховик.. Сменяй и пиши за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са от кашкавал от метал са но са двуделни и се препоръчвя да се сменят заедно със съединителя. Около 150 хиляди е нормалкно да издържи. Наскоро имахме случаи с Окт 2 на 220 хиляди пръснат демпфер(движещата се част на маховика) и парчета от него като шрапнелиу бяха пробили корпуса на скоростната кутия. Повечкото детаили които си сменил колега не е било необходимо защото те или работят или не. Стискам палци проблема да е от маховика. Непременно да споделиш как е колата след ремонта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са от кашкавал от метал са но са двуделни и се препоръчвя да се сменят заедно със съединителя. Около 150 хиляди е нормалкно да издържи. Наскоро имахме случаи с Окт 2 на 220 хиляди пръснат демпфер(движещата се част на маховика) и парчета от него като шрапнелиу бяха пробили корпуса на скоростната кутия. Повечкото детаили които си сменил колега не е било необходимо защото те или работят или не. Стискам палци проблема да е от маховика. Непременно да споделиш как е колата след ремонта
Моля сподели колко струва въпросния маховик?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Проблема е решен. Оказа се че не са ми сменили в 1 от срвизите в които съм ходил вътрешните карета. Проблема е бил точно във тях или по точно дясно вътрешно каре. Маховика го смених и проблема остана и започнах всичко отначало докато не стигнах пак до каретата и въпросният сервиз вече е затворен и много други последтствия.

 

 

Цената на маховика (само маховика) е 1360 лв цена на Еуратек в Авто + го намерих на цена 1060 лв абсолютно същия. Каретата вървят заедно с полувала и цената в Еуратек е 1400 лв. Авто + 1300 а най-добрия вариант Франц град Бургас 60 лв само каре втора ръка :) (интересно нали) Моя съвет към всички колеги е: от време на време си проверявайте какво се случва с греста под маншона на каретата и ако е необходимо слагайте понеже проблема ми е изцяло бил от навлезнала вода през скобите на маншона и вупреки греста вътре пак е раждясало и се е разбило до неузнаваемост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен. Оказа се че не са ми сменили в 1 от срвизите в които съм ходил вътрешните карета. Проблема е бил точно във тях или по точно дясно вътрешно каре. Маховика го смених и проблема остана и започнах всичко отначало докато не стигнах пак до каретата и въпросният сервиз вече е затворен и много други последтствия.

 

 

Цената на маховика (само маховика) е 1360 лв цена на Еуратек в Авто + го намерих на цена 1060 лв абсолютно същия. Каретата вървят заедно с полувала и цената в Еуратек е 1400 лв. Авто + 1300 а най-добрия вариант Франц град Бургас 60 лв само каре втора ръка :) (интересно нали) Моя съвет към всички колеги е: от време на време си проверявайте какво се случва с греста под маншона на каретата и ако е необходимо слагайте понеже проблема ми е изцяло бил от навлезнала вода през скобите на маншона и вупреки греста вътре пак е раждясало и се е разбило до неузнаваемост.

Е ти пък не забеляза ли,че тресе повече при ускорение ,и защо не го написа ,че да ти кажем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрации в купето са от вътрешни карета, във волана от сходимост и гуми. Аз на мондеото се почудих 1 - 2 дена аба тресе та се нетрае и то над една определана скорост, по идерция или с върната газ - няма проблем , давам газ и почва да тресе - заврях се от долу и проверих всичко за луфтове. Полуоската играе с 1см в карето - оказа се че се е пръснал единия лагер вътре, иначе маншоните сдрави и грес бол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

колега извинявай че ти ползвам темата но аз от една година се блъскам с такъв проблем карам ауди а6 2.5тди куатро автоматик 2000.гпри мен вибрациите са при 2000-3000 оборота на всяка една предавка минах през карета кардан тампони на двигателя каретата ги рециклираха в жизет както сам каза иначе цената и при ауди е 1400 лв видяха ми се много при условие ,че не бях много съгласен с майстора че е от тях понеже според мен и карета и кардан тресат при определена скорост на колата а не при едни и същи оборота на двигателя също и при мен това нещо е само когато оскоряваш като върнеш гаста го няма.

сега ми казват че можело да е демферен маховик или дюза но след като си дал 2000 лв. за ремонти без резултат ставаш малко скиптичен особенно когато говорим за последващ ремонт от минимум 1000 лв.

моля който може да помогне да дава акъл то ауди не се различава кой знае колко от шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.