Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Проблем Шкода Фаворит


mani83

Recommended Posts

Здравеите имам от няколко месеца Шкода Фаворит 1.3 95г. Досега всичко бешенареддокато един ден колата огасна и неиска да запали повече.Водих я на сервиз и от там ми казаха че мие изгорял датчика които влиза вав коляновия вал.До тук добре ама почна ходенето по мъките.Обиколих всички магазини и морги вав Варна и околноста ама всички ми казваха че нямат такова нещо,и вече незная кода правя.Ако може дами дадете някакав савет или дами кажете каде мога даго намеря този датчик.Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ходих на Елкон ама не вав Варна.Защото колата не е във ВАРНА.Този датчик дето го имаш ставали за моята кола.Защото ми казаха че трябва да бъде със същите параметри като моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да им е по-лесно на хората напиши си номера на шасито.

така ще видят какъв ти е двигателя ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да им е по-лесно на хората напиши си номера на шасито.

така ще видят какъв ти е двигателя ...

781.135B то е ясно щом е Фаворит с моно ... ако не се лъжа датчика става и от Фелиция моноинжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе да не се крием :) човека кара моята старата кола (Фаворита) и ми е братовчед :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на двигателя ми е 1858219,моноинжекция.До колкото до датчика и на мен ми казаха че пасвал от Филиция ама незнам колко е вярно.Ако можете помогнете че работата стана много трудна,немога даго намеря никаде :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на двигателя ми е 1858219..... :(
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Както и да е ;)

 

Добре де,защо мислите че датчика не е наред?Как изобщо го установихте това нещо.Я разкажи че ми е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми как остановихме ами закачахами колата на лаптоп и тои даде че грешката е от там.Ама това е интересното че както работеше колата изведаж огасна и краи, нещеше повече да запали.След това почна ходене по мъките ходих дами я гледат и хората казаха че проблема е от датчика,след това го извадих със много зор щото беше одарен от нещо което и неможахме да разберем.Интересното е че самият удар не се чу пак и няма ко даго удари,щото маховика е добре а пак удара е перпендекулярно на движението на маховика :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурни ли сте че от Фелиция 1.3 моноинжекция става датчика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурни ли сте че от Фелиция 1.3 моноинжекция става датчика?

 

004 165 018 / 047 907 319 това са каталожните номера на тоз датчик влагани във Фелиция

004 165 018 това е каталожния номер на фаворитовия ... отиваш в ЕТ или в някое представителство на Бош и неможеш да го сбъркаш ;)

Този втория също е слаган на Фаворит , но с някакви допълнителни букви отзад ... ако е с кръгла кутия на филтъра предполагам , че е това 004 165 018

Успех!

П.П. За повече инфо - VAG-ETOS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, ще споделя моя опит с подобен случай.

Колата ми е Фелиция, моноинжекция - двг-то е същото

Прибирайки се (късно вечерта, на студено, за да ми е по-кофти, разбира се!) колата ми угасна, както се движеше. Нищо не успя да я запали и се дотътрих до вкъщи пеша. Закарах я на сервиз на другия ден - закачиха я на компа, диагнозата - изгорял датчик на Хол (да, онзи същият). Изръсих се с 50 кинта в ЕТ (сега може и да са по-евтини, това беше преди 3 години), сменихме го, колата не запали... Ново 20- свещите ти не са наред.... хайде нови свещи... пак не запали. Накрая смених сервиза, хората ми закачиха на осцилоскоп колата, оказа се че бобината ми е сдала Богу дух и срещу още 180 кинта си подкарах колата. Та мисълта ми е, ако НАИСТИНА проблемът ти е в датчика - имам един, ще ти го подаря. Ма виж дали все пак проблемът не ти е другаде... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДАТЧИК НА ХОЛ...

Магнитоелектрическият датчик на Хол е получил названието си от името на американския физик Е. Хол.

 

Безконтактните клавишни превключватели на основата на ефекта на Хол са получили много широко разпространение, дори в автомобилостроенето. Предимствата на такъв превключвател е неговата висока надеждност и малки размери. Недостатъкът му е, че изисква постоянно захранване с ток по време на работа и сравнително високата му цена.

 

Ако по дължината на полупроводник протича ток и му се въздейства с магнитно поле, то напречно в полупроводника възниква разлика в потенциала /Електро Движеща Сила на Хол/

Възникващата ЕДС може да достигне напрежение до 3V по-ниско от захранващото напрежение.

 

Да разгледаме квадратна полупроводниковата пластина.

 

Ако между две успоредни страни на пластината пропуснем ток и едновременно поднесем към нея постоянен магнит, а към другите и две страни подсъединим проводници, то ще се получи генератор на Хол. Ако между магнита и полупроводниковата пластина поставим подвижен екран с прорези ще се получи импулсен генератор на Хол.

 

Датчика на Хол има луфтова конструкция. От едната страна на хлабината е разположен полупроводник, по който при включено запалване протича ток, а от другата страна - постоянен магнит. В луфта на датчика се намира стоманен цилиндричен екран с прорези. При въртене на екрана , когато прорезите му се намират в луфта на датчика, магнитният поток въздейства с протичащия през полупроводника ток. Създават се управляващи импулси на датчика на Хол, които се подават в комутатор. В него те се преобразуват в импулси на тока в първичната намотка на бобината.

 

Проверка годността на датчика на Хол може да се извърши и с обикновен волтметър.

 

При годен датчик на Хол, волтметъра включен за измерване на постоянното напрежение и подключен към изхода на датчика, според оборотите на вала на датчик - разпределителя

трябва рязко да се променят показанията на волтметъра, например 0,4V до напрежение не повече от 3V по- малко от захранващото напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами уж такава диагностика ми казаха че е от датчика,а пък и ходих на 1-2 места и така ми казаха така че ако не ти е проблем да го дадеш този датчик.Много ще съм ти благодарен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами уж такава диагностика ми казаха че е от датчика,а пък и ходих на 1-2 места и така ми казаха така че ако не ти е проблем да го дадеш този датчик.Много ще съм ти благодарен :)

Колега твоя датчик е с кат.№ 004165018 . Ако не се лъжа един път вече взима датчик с кат.№ 047907319А и той не стана на твоя автомобил.

Ако не си намериш датчика който ти трябва пиши ми на ЛС.

Эа всеки случай си провери модула за запалването, може проблема да е в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се случи същото на един светофар и в последствие се оказа износена дистрибуторна капачка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.