Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

100ss 1.3 журнал на трошача


anastas

Recommended Posts

За пореден път оставам с отворена уста smile126 smile126

Днеска покарах малко ..... супер си е с 5 лева газ дигнах цялото село от брамчане ииии върви повече щото смесите са ок , аванса необажда ноправо маниика :D и тоя дросела ми е на 55мм и звук вадя еии !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    127

  • Krankenstein

    37

  • Skoda_Estelle

    29

  • bega4kata

    19

Най-много писали в темата

Само едно не разбирам - какъв е смисъла от 4 отделни всмукателя, като дросела е само един?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че са в кутия с голям обем е добре,но обема и е малък-крайните няма добре да се пълнят

дросела ми се вижда малък обаче-колко му е фи-то

сложи 4 дросела -на всеки всмукател-има такива по моргите и на една рейка сиги направи и ползвай тпс-а на тази за компа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички пишешти по горе искам да кажа smile091 smile091 smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да порасъждавам писмено, като един лаик smile049

 

От това което съм учил за ДВГ, по-специално за четиритактовия двигател, в даден момент от времето само един цилиндър засмуква въздух (при 4 цилиндров мотор де). Гледайки снимката забелязвам, че дросела е с по-голям диаметър от смукателите на всеки един от цилиндрите. От тук следва, че при напълно отворен дросел въздушния поток ще е достатъчен и съпротивлението ще е по-голямо от самите смукатели на цилиндрите отколкото от дросела.

 

От друга страна така направения смукателен колектор има едно предимство - по-добро смесване на горивото с въздуха, от там по-високо КПД и по-голяма мощност.

 

От трета страна възниква въпроса с връщането на огън ... Поради големия обем запълнен с горивна смес един тлеещ нагар по клапаните би предизвикал доста неприятен краен ефект ....

 

Айде стига с моите расъждения. Успех в начинанието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора колко коли с пълна инжекциотн направени на газ се движат по улиците тва е същото , кутията е 100% по добра от стандартна на която и да е кола звучи нескромно ама си е така дросела е на 55мм тва е за 130 150 коня кола , конденс няма как да стане , огън няма как да тлее нито в кутията нито до клапана вече 20 литра поне съм изгорил върви си чудно !!!

тоя дали разпределя по убаво а

snc12636-small.jpg

тва е косуърд забога !!!

F430_press-intake-plenum.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички пишешти по горе искам да кажа smile091 smile091 smile091 smile091 smile091

смей се,но мощност няма да вдигнете така

иначе за работа ще върши

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз и Вальо я карахме снощи и невидяхме да е загубила нещо от вървенето, ма щом казвате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си снимах малко за кеф нито съм цадил колата нито съм гонил време , със нови лагери е и не си позволявам над 6000обр.м

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз и Вальо я карахме снощи и невидяхме да е загубила нещо от вървенето, ма щом казвате.

не казвам че ще загуби

но няма да спечели

 

--------------------------------

а относно червения голф:Е как да не го помните,наистина много вървеше.На 3-та като включеше превъртаха леко гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си снимах малко за кеф нито съм цадил колата нито съм гонил време , със нови лагери е и не си позволявам над 6000обр.м

 

Браво, добре се набира както се вижда. Мерси, че си пояснил по-горе за дросела - и аз като Сами съм виждал реализирани схеми главно с 4 отделни дросела, но явно твоето изпълнение си е доказано в практиката... пък и по-малко капризна би трябвало да е с 1 вместо с 4 карба или дросела, дето трябва да се гони и синхрон.

 

Абе .......извинявам се и за въпроса, и за офтопика, ама чух,че на Междене един варненски червен голф тройка е накъсал всички на драга.....Не го видях на снимки и клипове, та затова питам :roll:

С благословията на anastas разчистих "голфовата сага", надявам се участниците в нея да проявят разбиране, все пак не и беше тук мястото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

само тия купички/формички за крем-карамел какво правята на последната снимка smile091 smile091 smile091

И не се опитвай да ми кажеш че не са, smile091 е можеш да ме убедиш smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двулитров вентилиран хлопелов мотор C20XE, любим на тунингмайсторите :) Аз също ползвам пружини за клапаните на 130RS-a от такъв мотор, че са с по-малък диаметър и по-твърди... ама моля хайде стига толкова ОФФ, че пак ще трябва да играе гумата :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За незнаещите какво е ХЕ ?

единственото свястно нещо вграждано в опел което на всичкото отгоре не е тяхна разработка smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успя ли да спиш тая нощ ;) или прави колата до сутринта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.