Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

DSG - в задръстване - на какво положение?


kalata

Recommended Posts

Привет.

 

Не успях да открия отговор за нещо, което ме вълнува напоследък и реших да пусна едно запитване.

 

Аз съм с DSG и се чудя когато съм в задръстване и не помръдвам известно време дали да превключа на N или пък дори P.

 

Сега си държа педала натиснат докато не почнем да се изтегляме към светофара... и си мисля - дали така не натоварвам излишно скоростната кутия.

 

Колеги, моля споделете/дайте съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

 

Не успях да открия отговор за нещо, което ме вълнува напоследък и реших да пусна едно запитване.

 

Аз съм с DSG и се чудя когато съм в задръстване и не помръдвам известно време дали да превключа на N или пък дори P.

 

Сега си държа педала натиснат докато не почнем да се изтегляме към светофара... и си мисля - дали така не натоварвам излишно скоростната кутия.

 

Колеги, моля споделете/дайте съвет.

 

... продължавай така. Няма никакъв проблем. Мислено е преди да се прави авт. ск. кутия. Все пак си си взел DSG за да не ръчкаш постоянно лоста. :lol: е ако ти писне да държиш натиснат педала на спирачката може за включиш на N ... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор колега.

 

Сигурен съм, че е премислено добре още при проектирането... да не говорим, че братята американци изобщо не се замислят за подобни неща... пък карат автоматици откакто се помнят...

 

Иначе аз крака от педала не си го вдигам дори и при малък наклон - при N започваш да се движиш, при Р нямаш този проблем, но пък ънджакламите в кутията се зацепват и после доста по-трудно превключваш на D за да потеглиш...

 

Ще се радвам и други колеги да изкажат мнение.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е нужно-кутията автоматично се изключва /в смисъл отделя съединителите/когато си в покой на спирачка :!: компютър се грижи за това

За обикновената автоматична кутия е хубаво да изключваш,но само на старите автомобили където управлението се осъществява чрез налагане :!:

като стана въпрос за тези кугии,само да кажа,че немогат да сменят по бързо от мене :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, както казва "bega4kata" - на място отделят и двата съединителя.

Но пък точно това дразни водачите карали традиционни автоматици - при отпускане на спирачката колата не тръгва, а при обратен наклон връща назад (освен ако нямаш и HHC).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, както казва "bega4kata" - на място отделят и двата съединителя.

Но пък точно това дразни водачите карали традиционни автоматици - при отпускане на спирачката колата не тръгва, а при обратен наклон връща назад (освен ако нямаш и HHC).

 

 

Напротив, колега. Колата тръгва бавно и "пълзи" докато не подадеш газ.

 

Всички автомобили с DSG са оборудвани и с HHC .. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като стана въпрос за тези кугии,само да кажа,че немогат да сменят по бързо от мене :)

 

.... тук говорим за комфорт, а не за състезание.... :lol: ... а и не забравяй, че DSG има и ръчен режим ... ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=gmMNRQ1GJ3o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина, малко по-различно е от това което съм написал, но пълзенето явно става със закъснение.

Също така, не всеки автомобил с DSG има непременно HHC, ако не е поръчан допълнително.

http://briskoda.net/octavia-ii/more-returning-than-new/117273/

DSG сменя скорости за 8 msec smile020 .

"bega4kata" може да сменя по-бързо от старите автоматици (то почти всеки може smile169 ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДСГто сменя бързичко и определено няма как да стане при 2 еднакви нови фага ръчката да е по-бърза.има Елекронна защита и не става powershift

 

Кой от двата фага е с "Електронна защита" : ръчката или DSG-то ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

 

Благодаря на всички колеги, които дадоха своя принос при разискването на основния въпрос (както и на другите, които доразработиха темата :lol: )

 

Значи всякакви притеснения са били ненужни.

 

 

Точно така, както казва "bega4kata" - на място отделят и двата съединителя.

Но пък точно това дразни водачите карали традиционни автоматици - при отпускане на спирачката колата не тръгва, а при обратен наклон връща назад (освен ако нямаш и HHC).

 

 

Напротив, колега. Колата тръгва бавно и "пълзи" докато не подадеш газ.

 

Всички автомобили с DSG са оборудвани и с HHC .. ;)

 

Тук и аз ще се съглася с колегата Wolf, че колата си тръгва напред при отпускане на спирачката... дори и на наклон...

 

 

като стана въпрос за тези кугии,само да кажа,че немогат да сменят по бързо от мене :)

 

.... тук говорим за комфорт, а не за състезание.... :lol: ... а и не забравяй, че DSG има и ръчен режим ... ;)

 

Според мен bega4kata искаше да каже, че превключва по-бързо от традиционните автоматици... особено ако е добър при двойното амбриране ще превключва по-добре и от повечето "рацери" по улиците... ;)

 

 

 

Иначе пак съм съгласен с теб - комфорта си е комфорт 100%

...а за състезанието - Sport-ния режим даже е по-добър от ръчния при DSG-то... ;)

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с двойно амбриране се карат камионите/старите/става 2-пъти по бавно ;)

не гледайте тези данни дето ги дават от завода

по бързо и точно се сметя ръчната,дори от режим на типтроник/тези дсжита НЕ СА КАТО ПРИ WRC АВТОМОБИЛИТЕ/

аз това го написах като шега,а вие ;)

по добро ускорение трябва да се постига от повече мощност,не от бързо превключване :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако сегашните автоматици сменят скоростите за 8 мсек. за колко мсек. може да сменяме ръчно? И защо тогава, примерно Октавия 1.6 МПИ автоматик ускорява 0-100 км/ч за 14,1 сек, докато същия двигател само че механична скоростна кутия ускорява за 12,3 сек smile177

 

Прието е, че най-бързото време, за което професионален пилот може да превключи предавка на класическа ръчна трансмисия с нормален съединител е 0,25 секунди.

При повечето автоматици от по-старо поколение времето за смяна на предавка е доста над тази стойност, но при най-модерните им наследници от рода на 7G-Tronic при Mercedes времето е около и дори под четвърт секунда, за момента най-бързите класически автоматици (тоест скоростни кутии с хидротрансформатор) предавки се сменят за около 10 милисекунди (0,1 секунда). Поради чисто конструктивни причини най-малко време отнема превключването при скоростните кутии с два съединителя (като DSG на VW Group) и секвенциалните трансмисии като F1 на Ferrari, където времето пада до и под 0,08 секунди, достигайки до 0,01 секунда при Ferrari със секвенциални скорости и Bugatti Veyron с DSG.

 

Сори за отплесването - по основния въпрос на темата - при DSG скоростната кутия не се натоварва при описаната ситуация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незная карах дори като моя мотор с дсж и не ми се стори да сменя изключително бързо на пълна газ

може и да греша

или очакванията са ми били други,пак ще карам и ще преценя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради чисто конструктивни причини най-малко време отнема превключването при скоростните кутии с два съединителя (като DSG на VW Group) и секвенциалните трансмисии като F1 на Ferrari, където времето пада до и под 0,08 секунди, достигайки до 0,01 секунда при Ferrari със секвенциални скорости и Bugatti Veyron с DSG.

Там от където си взел цитата може би са изтървали една нула (0.08 -> 0.008):roll: .

Или пък на тези места имат една повече (8 msec -> 80 msec) :roll:

http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/ag_howDSGworks.htm

http://www.autozine.org/technical_school/gearbox/tech_gear_manual.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради чисто конструктивни причини най-малко време отнема превключването при скоростните кутии с два съединителя (като DSG на VW Group) и секвенциалните трансмисии като F1 на Ferrari, където времето пада до и под 0,08 секунди, достигайки до 0,01 секунда при Ferrari със секвенциални скорости и Bugatti Veyron с DSG.

Там от където си взел цитата може би са изтървали една нула (0.08 -> 0.008):roll: .

Или пък на тези места имат една повече (8 msec -> 80 msec) :roll:

http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/ag_howDSGworks.htm

http://www.autozine.org/technical_school/gearbox/tech_gear_manual.htm

 

:oops: приемам забележката, май трябва да си опресня математическите умения от първа необходимост :mrgreen: извинявам се за неточността, и в двата случая трябва да има още по една нула преди последната цифра :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159

---

- Мутра бизнесмен уговаря по телефона някакво разплащане.

- Толкова са бе! Абе казвам ти, колко трябва да платиш, ти ми спориш тука... Чакай малко! Росииииииии...

Влиза секретарката.

- Росе, я ми кажи - колко нули има в един милион?

- Шест!

- Мерси! - отново хваща слушалката - Чу ли бе! Като ти говоря, да ме слушаш. Щом в един милион има шест нули, значи в два са дванайсет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с двойно амбриране се карат камионите/старите/става 2-пъти по бавно ;) ...

...аз това го написах като шега,а вие ;) ...

 

Аз пък съм се возил при един приятел-състезател с правен двигател, правена ск. кутия с недооправени синхронизатори :D и да ти кажа не съм виждал друг да сменя толкова бързо с двойно амбриране, както и да използва междинна газ + двойното при смяна надолу... то си беше кратко тестване ама се залепих за седалката... сори за отплесването...

 

То и мойто беше на шега - нали намигнах :lol:

 

smile064

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с двойно амбриране се карат камионите/старите/става 2-пъти по бавно ;) ...

...аз това го написах като шега,а вие ;) ...

 

Аз пък съм се возил при един приятел-състезател с правен двигател, правена ск. кутия с недооправени синхронизатори :D и да ти кажа не съм виждал друг да сменя толкова бързо с двойно амбриране, както и да използва междинна газ + двойното при смяна надолу... то си беше кратко тестване ама се залепих за седалката... сори за отплесването...

 

То и мойто беше на шега - нали намигнах :lol:

 

smile064

smile145
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Нищо не става, кутията си е сметната за такъв режим. А ако искаш по-бързо потегляне - мини на S режим! И като излезеш от задръстването - мини пак на D.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.