Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Проблем с Airbag на Октавия 2 - свети лампа


simichoil

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем. Преди два дена си прекарвах един сноп кабели за усилвател и говорители. Надигах доста мокетите, пластмасовите декорации и т.н. След като приключих запалих колата и на таблото ми светна лампата (по-точно не угасна де) за еърбаг-а. Поразрових се малко и видях че при надигането и местенето на седалките напред назад съм откачил единия кабел (буксата) който се намира под шофьорската седалка. Закачих го, и след като отново запалих - лампата си остана да свети. По време на инсталацията махах и пластмасовата кора на вертикалната колона (тази в която са предните колани). От какво може да свети тази лампа на таблото - може ли да е грешка на еърбаг-а която си стои от момента в който е бил откачен кабела и сега да си е наред просто да трябва да се изчисти грешката или задължително има някакъв друг проблем ??? Дайте идея от какво може да е това и как да го оправя. Имам един кабел (който си поръчах преди 10дена) за Ваг-Ком - но е 409.1. Не знам с него дали може да се изчистят евентуално някакви грешки или само може да ми покаже ако има налични такива....

 

Мерси предварително....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

светнала е защото е бил изключен куплунга и ще свети дори и да е включен куплунга до като не изчистиш грешката,направено е така от съображение за сигурност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип при грешки в двигателя лампата може да си угасне сама при смяната на повреден датчик примерно но ако светне лампата за грешки по еърбеците се чисти само с диагностика.

 

За вагкома отваряш select и там 15 - airbags отваря контролер после изчиташ грешките и ги изтриваш.

 

Проблема по скоро е че поне на 3112 версия изкарва едни заплашителни събщения при отваряне на контролера или от аутоскан че ако контролера е незнам кав си може да даде фира след сканирането и да трябва замяна на контролера и на твоя отговорност.

 

Аз имам 704.1 и там при отваряне на контролера или на аутоскан въбще не плаши така направо си сканира (предполагам знае дали е проблемен контролера)...

 

 

Ако искаш пиши едно лс като имаш път към люлин(не погледах дали си от сф) аз работя в силвър център и ше я махнем грешката...

 

П.П. мдам не си от сф нищо де а и другото е че 409.1 се води ККЛ и няма поддръжка на кан шина и е възможно да се четът само някои контролери ...... можеби само двигателя по ккл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип за да няма после "ТОВА-ОНОВА" при вмешателство или при изваждане на куплунзи в О2 се препоръчва откачането на единия полюс на акумулатора. След като е приключено вмешателството и всичко е сложено където му е мястото свързваме акумулатора. При това се губят само дневните показания на компа и нищо повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип за да няма после "ТОВА-ОНОВА" при вмешателство или при изваждане на куплунзи в О2 се препоръчва откачането на единия полюс на акумулатора. След като е приключено вмешателството и всичко е сложено където му е мястото свързваме акумулатора. При това се губят само дневните показания на компа и нищо повече.

 

Е аз ако съм знаел, че нещо ще се откачи - да го бях направил. Значи с 409.1 няма да мога да изчистя тази грешка, така ли ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.