Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Помогнете със съвет за скорости...:-(


Боби Доктора

Recommended Posts

Колеги, закъсах го аз с едни скорости (на Алфата на Ани) и сега не знам дали не ме пускат по наклона майсторите. Закарах колата (Алфа 146) за смяна на съединител и се почна еднаааа-а-а-а-а... Та в края на краищата сменихме съединителя (КОМПЛЕКТ VALEO), лагера му (естествено), ВСИЧКИ СИНХРОНИЗАТОРИ И ЛАГЕРИ КОМПЛЕКТ :!: , маслото в скоростите и маншони на каретата. Та питането ми е такова - при сменени синхронизатори майсторът ни казва - "...на втора ПАК има проблем :cry: . Трябва да се включва БАВНО иначе прихърква". Е, дявол да го вземе - та той проблемът СИ ГО ИМАШЕ и преди смяната на синхронизаторите :!: :!: :!: . Трябва ли да го причисля към некадърниците или да се примиря с това хъркане на втора. Оригинални от старата кутия са останали само кърпусът и валовете :mrgreen: Да знаете, че може и да звуча глупаво, ама по трансмисиите не съм много в час :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби,

 

щом хъркат значи нещо не е наред. И обясни на майсторите да не те пързалят.

 

Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога само със смяна на синхронизатори неможе да се отстрани проблем при превключването. Говоря от личен опит с Гардето ми. При смяна на синхронизаторите значително се подобри превключването, но не и както аз исках да стане- нужни са муфи и зъбни колела още за идеално превключване. Така че според мен има възможност и да не те пързалят.

Показаха ли ти сменените части?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега закарай я на друг по кадърен майстор явно този не си е свършил работата но на не му казвай за ремонта преди да ти е казал какво и за ремонт да видиш дали не те пързаля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби закарай им я пак да я правят,защото те е трябвало да видят ,че освен синхронизатора,са износени и зъбчатките и муфата дето ги зацепва.То ако са майстори с опит ще знаят че 99% когато е износен синхранизатора са износени и др.2 елемента

аз винаги казвам да се сменят и 3-те неща при дадена скорост за да си вържа гащите щото трябва да свалям пак кутия за своя сметка.Ако клиента иска на негова отговорност сменям само синхр.и квото стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби закарай им я пак да я правят,защото те е трябвало да видят ,че освен синхронизатора,са износени и зъбчатките и муфата дето ги зацепва.То ако са майстори с опит ще знаят че 99% когато е износен синхранизатора са износени и др.2 елемента

аз винаги казвам да се сменят и 3-те неща при дадена скорост за да си вържа гащите щото трябва да свалям пак кутия за своя сметка.Ако клиента иска на негова отговорност сменям само синхр.и квото стане

А защо винаги при смяна от 1ва към 2ра предавка?Аз съм имал 3 Алфи ,и 3те бяха така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накарай ги да включат на ръка от рейките.

това какво ще помогне :?:

vasilisa-това е най натоварената скорост,при всички кутии,на всички марки,най често тя се прецаква,особено ако някой от собствениците е бил рейсър и е правил стартове ,я на светофара я др.Просто разликата в предавателните числа между 1-ва и 2-ра е най голяма,следователно и разликата между големината на зъбчатките е най голяма и пак следователно разликата им на въртене е най-голяма и следователно синхронизатора между тях има най много работа-най натоварен е

надявам се да съм обяснил разбираемо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо винаги при смяна от 1ва към 2ра предавка?Аз съм имал 3 Алфи ,и 3те бяха така.
- Човека ти го обясни перфектно, но само да спомена, че това не е някаква закономерност при Алфите, за да не останеш с погрешно впечтлление. На мойта кутия няма никакво хъркане, както и на ред алфи, които съм карал.

 

Боби, защо не пита предварително, преди да тръгнете да отваряте скоростната кутия дали си заслужава начинанието? При оня човек където те пратих за табло имаше и кутия и то от Алфа, която аз съм карал и не помня да е имала проблеми. А цените там са по договорка и то са добри. Отварянето на кутия е доста голям разход и има смисал ако си сигурен, че ще караш колата още дълго време.

 

bega4kata изчерпа темата общо взето с добрите обяснения. Нои аз съм на мнение, че хората правили ти кутията не са достатъчно опитни. При отворена кутия трябва да могат да преценят и да ти кажат за всички износени неща, които са за смяна. Сега е редно за тяхна сметка да се дооправи кутията, защото така работата е наполовина. Язък за набутването с новите части като пак хърка. Да ти изхърква при всяко вкарване на втора значи да ти се изпари много бързо кефа от карането на тази кола.

 

Успех с ремонта, стискам палци да се похвалите после с перфектна Алфа както си е редно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накарай ги да включат на ръка от рейките.

това какво ще помогне :?:

 

може да има износени връзки/ябълките/ и да хърка. при мен на уното беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелеее-е-е-е, ако съм знаел... Хич немаше да се захващам... Днес си я взехме. НИКАКВА РАЗЛИКА В СРАВНЕНИЕ С ПРЕДИ!!! (Утре някой ще яде бой, АМА ВЕРНО БОЙ)

 

 

И като се замисля - къде ли са ми СТАРИТЕ ЧАРКОЛЯЦИ?????

 

:evil: :evil: :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта на скорости винаги излиза по-скъпо от кутия втора употреба,а и рядко е успешен

как бе колега,знаеш ли че например кутия за един насран голф 4 1,6 струва втора употреба 1200лв/няма ги и не знаеш каква вземаш/,а иначе частите вътре са като на 2ка от 80-те .Това /винаги/ не е вярно и за резултата от ремонта-зависи от майсторите.Аз до сега не съм имал недоволни клиенти.Само 2 кутии до сега сме ги правил по два пъти- и хора от форума могат да го потвърдят

Е,ако е опелска дето са по 150-250 лв и др.подобни не си струва ремонта,ама има друго ,че те пък не се чупят-тези дето ги има и са ефтини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Нищо не знаете Вие.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (без някои от вас де) .Нарочно си траех известно време. То - белята се оказа доста по-голяма. Абе Ани вика "я да погледнем какво ми тропа отпред в дясно след тоя майстор..." Е,... Не го погледнахме навреме (аз съм за бой), тропа, тропа няколко дена и НАКРАЯ... На средата на Обеля (бях пратил Ани да купи от ЕТ някои неща за колега от форума) я докара и се РАЗЧЕПИ НА ДВЕ... Изпадна шарнира. И знаете ли ЗАЩО???... "Майсторът" не беше сложил законтрящия болт. За да не ставам прекалено разточителен ще кажа само, че го извиках на място (едва се удържах да не му разпукам главата). Закрепи я, турна болт и каза "Ще я дръпна довечера до сервиза, да премине трафика..." На другата сутрин минах хей така - за проверка - колата си седеше ей-така на средата на нищото все още. Звъннах му по телефона БУКВАЛНО със следните думи "Абе, лайно ниедно... Явно вчера не съм бил достатъчно сериозен, или ти не си ме приел на сериозно нещо.???" И после: "*********" "*****************" "МАЙКАТА.....**********" "*****************" "ПРЕБИЯ" и т.н.

След тази ми намеса колата след 20 мин. я нямаше и вече се работеше по нея. Взех още една скоростна кутия втора ръка

 

ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА КОЛЕГАТА VICTOR_

 

След Размени на зъбчатки и сглобяване наново, подмяна на маслото ДНЕС най-накрая си я взехме. Направихме тест драйв с Ани. (Лелееее-е-е-е-е - сменям по-бързо скоростите от компютъра в болида на Хакинен :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ с втора или която и да било :lol::lol::lol:

Беше ми интересно като си тръгвахме какво ще каже "майстора". НИЩО... МЪЛЧАНИЕ... Ани "разчупи леда" като попита "какво дължим?". Отговор - "нищо..." Аз дума не съм обелвал - само гледах сърдито и скърцах със зъби...

 

Та - това относно нашия проблем с махленските майстори и скоростните кутии :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби,вкарал си се в егати филма с тези майстори,но важното е че всичко се е оправило.А как си се стърпял да не му теглиш един бой направо не знам,добре че не се е случило с по висока скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.