Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов Супърб-кратки впечатления


werz

Recommended Posts

Та покарах един ден и флагмана на Шкода в изпълнение Елеганс 2,0л ПД ДСГ.

Външни впечатления-колата изглежда леко непропорционална-къси преден и заден надвес и гигантска среда-междуосие.Предницата има доста чар и сила,средната част е елегантна,но отзад на колата и липсва характер.Заедно с нехармонично дългата задна врата това влияе негативно на цялостният облик на автомобила,изобщо Шкода е известна с политиката си да продава умишлено загрозени базови автомобили,за да не притеснява прекомерно вътрешната конкуренция.За щастие за всички модели са се предлагали спортни пакети,които за мен седят в пъти по-добре от афтермаркет продуктите на фирми като Милотек.Та за Супърб се предлагат дискетни предна добавка,заден спойлер и дифузьор,с които мисля ,че колата ще подобри външният си вид,като запази елегантността си.Серийните алуминиеви джанти модел Венус също са прекалено дискретни-мисля да експериментираме с наличните ми джанти в размери 5на 112 в 17 и 18.Колата седи леко възвисочка,та мисля и че оригиналните понижаващи пружини ще и дойдат отлично.Външните огледала са като на тир

 

Вътрешни впечатления-Актуалната платформа на Супърб е PQ46 и по-специално тазгодишната и версия, на която е и новият Пасат ЦЦ.В сравнение с предишната генерация колата е запазила почти идентични дължина и междуосие,но вътрешните размери са сериозно увеличени.Ако говорим за размери-при максимално изтеглена предна седалка назад(говорим ако се наложи някой около 210см да си седи удобно),отзад се седи по-комфортно от октавия 2.Огромното разстояние е обусловено от два фактора-дългото междуосие и късите седалищни части на задната седалка.Последното нещо по-принцип намалява комфорта,но шкода са редуцирали това чувство като са извъртяли наклона на цялата седалка назад :mrgreen:

Детайлите

1.Тапицерията и корите за мен са с по-ниски качества от тези на конкуренцията.Наистина прилични материали с високо качество,но обикновенна дамаска-нищо общо стапицерията на седалките на Пасат Хайлайн,които за мен са еталона в тоя клас.Иначе самите седалки са суперудобни,с ел.настройки(особено гот е в лумбалната област),като широчина чувствително надвишават тези на Октавия.Вътрешната част на вратите също е направена с цел удобство на отпочиващата ръка.Качество на твърдите пласмаси Фолксваген,на меките Ауди.Общо взето колата си плаче за поръчков кожен салон,табло,кори и таван във Вилмер.

2.Волана не ми допадна-облицован е с много мека и тънка кожа,формата му е нетрадиоционна и не му отива да налепиш копчета и примерно лостове за превключване на ДСГ-мисля си,че този на Амбиентето е по-добър

3.Арматурно табло-като концепция мяза на това на Лексус,но с класически елементи.Новият макси дот е просто задължителен-прекрасен е.Педалите са грозни,но алтернативи дето са болт он има бол

:mrgreen:

4.Аудио-в интерес на истината Супърб идва с новото поколение централи,които са доста по-добри от предлаганите.Базовият приемник Суинг е изключително стилна машина прекрасно се вписва в стила на колата и звукът му е доста приятен,а на радиот обхватът е много стабилен заради серийните 2 антени.Болерото е по-хайтек версия- тъч скрийн, други джаджи.Колубуса е на цена от около 2 хиляди лева в ибей-и като се има напредвид ,какви са му възможностите и,че е оригинална Шкода част(аксесоар)-не нарушава гаранция при оторизиран монтаж :mrgreen:

5.скоростният лост на ДСГто е ужасен

 

Впечатления от движение

Карах кола 2,0л дизел ПД с ПДФ и ДСГ-лично на мен не ми хареса как върви и как харчи градско.От впечатленията ми от 2л 170коня обаче не забелязах някаква фрапантна разлика-даже си мисля,че 1,8тфси е по-динамичният двигател.А между ЦР и ПД единствената разлика e в звука при отворен прозорец.Абе Супърба е призван да бъде мъртвец,но колата е прилична за движение с средно високи скорости по магистралата.Едно интересно доуточнение при дизелите-ако на 170ката и се сложи нафта по-ниска от 51 цетана,то колата го усеща и почва да върви по-малко и харчи повече.Докато 140ката и предписват 51 цетана заради понижените количества на сяра в него,но примерно освен ОМВ Премиум,Шел В-пауър ,може да се сипва и дизела на Еко,който е с много ниско ниво на сяра.Относно скоростната кутия-най-добрия автомат е,но аз съм почитател на движението на дясната ръка(да не си помислите друго)

Окачването е приятно и стегнато,спирачките са отлични

 

 

 

НО ИМА ЕДНО НЕЩО В НОВИЯ СУПЪРБ,което ме същиса и това са новите фарове с АФС.За един час отнесох толкова псувни,че направо не истина.Просто фаровете са безумно силни и динамичното регулиране ги прави безумно високи.Спирам зад една патрулка на къси светлини-в спряло положение колата има същата линия на фаровете като на нормален фабричен Ксенон-тръгваш и фаровете автоматично увеличават интензитета на светлината и вдигат самата лупа посредством електродвигател във вертикала-ама толкова,че колкото ида си вдигате фаровете,височината на светлинният сноп ще е 2 пъти по-ниска от тази на Супърба.Друга хватка-при завой над определен градус този халоген,който е по посока на въртене на волана се включва автоматично,а ако се мине още по-голям ъгъл,светлината на халогена се мести по хоризонтала

От гледна точка на водача тази кола има най-добрите фарове ИЗОБЩО или със сигурност няма кола с фарове разположени на подобна височина да осветява поне по подобен начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Werz,предполагам ,че впечетленията са ти от тест-драйв в ЕТ?

Брат ми е тествал миналата седмица 2.0TDI-140к.с. с ръчни скорости в ЕТ София,та оставам с впечетление от твоя пост,че са пуснали и други тест автомобили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Werz,предполагам ,че впечетленията са ти от тест-драйв в ЕТ?

Брат ми е тествал миналата седмица 2.0TDI-140к.с. с ръчни скорости в ЕТ София,та оставам с впечетление от твоя пост,че са пуснали и други тест автомобили?

Нямя как да е карал 2,0 TDI-PD/ 140 к.с. В ЕТ има само 2,0 TDI-CR / 170 к.с. и от вчера 1,8 TSI / 160 к.с.. И двете са с механични кутии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен колата си е много готина ... "евтина и била дамаската, волана бил гаден и незнам какво още ..." ами купи си тогава АУДИ, МЕРЦЕДЕС ... това все пак е шкода и за "шкода " е просто невероятно добра и луксозна кола..... а това,че сама се паркира наясно ли си? или ще кажеш ,че и това е дърво??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен колата си е много готина ... "евтина и била дамаската, волана бил гаден и незнам какво още ..." ами купи си тогава АУДИ, МЕРЦЕДЕС ... това все пак е шкода и за "шкода " е просто невероятно добра и луксозна кола.....
а това,че сама се паркира наясно ли си? или ще кажеш ,че и това е дърво??

е той колегата е с кожен салон и спортен волан та за това я оревава така.То рс-а с таз бяла алкантара пък е еб.си простотията.Една от причините да не си купя рс

иначе благодарим за интересния анализ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивото има огромно значение при двигателите с филтър за твърди частици.Нормата за европейския съюз,Исландия,Норвегия и Швейцария е EN 590-която имаше максимално съдържание на сяра 350мг/кг до 1 януари 2005,а в момента е 50мг/кг и всички производители натъртват,че е задължително да се зарежда такова гориво за коли произведени от 2005г насам.Лошото е ,че от догодина тази норма става 10мг/кг и новоразработените двигатели ще карат по тази норма.Та официални гаранции за съдържание на сяра в горивота дават Еко-50мг,Шел В-Пауър и Омв Премиум,които са някъде малко по-надолу от тази граница

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при всички случаи обикновената помпа-дюза е мноооого по-непретенциозна от СR С ПИЕЗО ДЮЗИТЕ СИ ,но исках да кажа че цетановото число не е определящо от количеството на сяра в нафтата :!: :!: :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся догодина като стане сярата от 50 на 10ppm ще трябва на един резервоар по една чаша олио да сипваме за по-добро смазване! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И освен това колите ще хвърлят по-малко жупел отзаде :lol: .
Туй жупел не го знам кво е,ама ще е добре да не мирише на сяра,а на пържени картофки от Макдоналдс! :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10-дена каране и вече в гаранционен ремонт заради дефектен радиатор! :evil:
Случват се такива работи.Особено при новите модели.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

В крайна сметка Супърба е един автомобил който има своите предимства и недостатъци. Може би някой ще измрънка че ламборгинитата возят твърдо, ама като ускоряват до 100 за под 4 секунди изобшо на мен няма да ми пука. както и че не карам е-класа за 100 000 а двойно по-евтина шкода със същите или по-добри общи характеристики (вече въпрос на вкус). така че хората са се постарали да направят един наистина прекрасен автомобил, в който ако търсиш кусури винаги ще намериш. не се заяждам, но мисля че колегата се изказва прекалено негативно за автомобила, изтъква повече лоши, отколкото добри черти, а личното ми мнение е точно обратното.

надали заради един макси-дот и едно радио автомовила вече спечели толкова награди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.