Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Настройване на смукач.


The Best Forman

Recommended Posts

Таз мръсна гад ми къса нервите от сума време , но май най - после му хванах цаката smile152

Проблем 1 : при студен старт на бензин около 1 - 2 мин. работи на окооло 1500 - 2000 об/мин и после срив на оборотите до около 500 и през цялото време пуши синьо и смърди на неизгорял бензин яко .

Проблем 2 : след като позагрее малко се появяват някакви ниски обороти , но стигне ли до около 50 гр. - срив на оборотите и на газ и на бензин и така докато не подмине 60 - 70 градуса.

Така карах колата доста време и в началото на всяка зима се ядосвах на таз шит , щот лятото рядко гасне поради по - бързото загряване и тоз момент почти не се усещаше.

Решението - когато се сложи плочка въздуха се редуцира , а на смукач още повече ... това го открих когато свалих плочката да залепя болтовете на кутията и като я сложих се наложи на ръка да отварям клапата на смукача и оборотите сами се вдигаха и изчезваха димните завеси :mrgreen: Та взех та отхлабих пружината на смукача , тъй че да не затваря плътно при активиране на смукача при студен сарт , след което коригирах оборотите при достигане на второто стъпало от зъбния гребен на 1000 об/мин както пишеше в един руски .pdf и сега като че ли всичко е ОК ;)

Остава да върна стъпката на вакуума , че и него бъзиках , но тва по - натам :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моята Шкода я взех март .Първите впечатления : Сутрин "хълца" чуди се да се какви обороти да държи 500-1500 и ако бързаш познай? Лятото никакви проблеми .Обаче ей сега като захладня пак старата история . А между редовете да вмъкна в двежение при смяна на скоростите ми гасне!!! Писах ви за това във форума и когеги ми дадоха няколко съвета но факта си беше факт при ниски обороти и смяна на скоростите гасне. Казах на един познат таксиметров шофьор за тази работа и думите му бяха "братче не ти работи добе смукача" беше рано и я бях карал само до работа 2-3 км а темп.беше около 5-8 С .Запалих я той бутна нещо под капака .Колата изведнъж се упокои!!! заспа на 700 оброта и не пада под тях вече 2 седмици . Понезе не разбирам от двигатели накратко щевикажа какво направи той.МАХНА ЕДНО МАРКУЧЕ КОЕТО ОТИВА В СМУКАЧА.Сега на практика аз нямам смукач и обороти подъжам с педала на газта .Сътрин си тръгвам без проблеми и най важното за мен 2 седмици неми е гаснала при смяна на скоростите .СЕГА ИСКАМ ДА ПИТАМ ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА ОПЛИСТАМ НЕЩО КОЛАТА КАТО Я КАРАМ БЕЗ СМУКАЧ? ЩЕ СЕ ОТРАЗИ ЛИ ПО НЯКАКЪВ НАЧИН НА РАЗХОДА НА ГОРИВО ??? (Шкода Фелиция 1996 инжекцион 1,3)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Фелиция 1996 инжекцион 1,3

 

Колега , туй чудо дет караш няма смукач , а едно моторче , което форсира колата на студено и връща газта като загрее и се командва от компютъра или както му казват ECU ... или самото то се е скапало или датчика за студен мотор не работи коректно / плаче за нов / а тоз маркуч не е лошо да си го върнеш обратно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, тая операция я искам и на моя "пациент", че напоследък взе да смуче 12-13/100 газ градско ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Фелиция 1996 инжекцион 1,3

 

Колега , здравей! На мен ми ясно че нещо се е прецакало дали смукач дали моторче нямя значение .Съветваш ме да сложа пак вакумния маркуч.Ама сега като го няма колата се дъжи по добре аз командвам оборотите с газта.Питането ми беше прецаквам ли колата ( двигателя ) по този начин и ще се качи ли разхода на бензин??? благодаря ако ми споделите от опита си .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моята Шкода я взех март .Първите впечатления : Сутрин "хълца" чуди се да се какви обороти да държи 500-1500 и ако бързаш познай? Лятото никакви проблеми .Обаче ей сега като захладня пак старата история . А между редовете да вмъкна в двежение при смяна на скоростите ми гасне!!! Писах ви за това във форума и когеги ми дадоха няколко съвета но факта си беше факт при ниски обороти и смяна на скоростите гасне. Казах на един познат таксиметров шофьор за тази работа и думите му бяха "братче не ти работи добе смукача" беше рано и я бях карал само до работа 2-3 км а темп.беше около 5-8 С .Запалих я той бутна нещо под капака .Колата изведнъж се упокои!!! заспа на 700 оброта и не пада под тях вече 2 седмици . Понезе не разбирам от двигатели накратко щевикажа какво направи той.МАХНА ЕДНО МАРКУЧЕ КОЕТО ОТИВА В СМУКАЧА.Сега на практика аз нямам смукач и обороти подъжам с педала на газта .Сътрин си тръгвам без проблеми и най важното за мен 2 седмици неми е гаснала при смяна на скоростите .СЕГА ИСКАМ ДА ПИТАМ ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА ОПЛИСТАМ НЕЩО КОЛАТА КАТО Я КАРАМ БЕЗ СМУКАЧ? ЩЕ СЕ ОТРАЗИ ЛИ ПО НЯКАКЪВ НАЧИН НА РАЗХОДА НА ГОРИВО ??? (Шкода Фелиция 1996 инжекцион 1,3)

какъв смукач на инжекцион има тази твойта кола smile175 [-X smile120 smile058 :lol:

освен от това дето ти е споменал колегата може да е и от мн. др.работи ,като тпс-а за положението на клапата,ключето в стъпковия мотор,мап сензора ако е с такъв и т.н-що не отидеш на майстор ами при бакшишите :?:

махна маркуче в смукача :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

The Best Forman аз пък имах такъв проблем. Понеже смукача нали под плочката на газта, оказа се че оста на клапата била клеясала. Отделно нали газта се изпарява при -26°С та се втвърдило клеясалото и заяде та не може да се помръдне. Сутрин при -10°С няма палене на бензин, камо ли на газ. Разглобихме клапата, зачистихме с шкурка оста (голямо търкане падна) и сглобихме на ново и после регулирахме биметалната пластина. После дорегулирахме и стана перфектно.

Споделям ако на някой му заяде смукача на карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.