Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

повече за вашия мотор


anastas

Recommended Posts

просто рових за други буталца за моя фово че от тях нестава нишо и ималко систематизирах

 

75,5 72 1289,37 -фаво фел

бутало____ход____обем

73,3______ 68_____1147,80

77________72_____1341,11

78________72_____1376,17

79________72_____1411,68 - лади май

80________72_____1447,65 - буталца от бмв м20 или м40 имам :lol:

80,4______72______1462,16 - някви голфове

всичко дотук е ок намерили сме буталца а сега как да ги пъхнем в таз малка дупка :!: вариантите са два единият е ако буталото е до 77 \78

да се пришлаифат оргинолните ризи които ше понесът тоз компромис от там нагоре трябва да си поръчаме нови ризи и може би да се отвори леглото на блока (там е 80 мм)

друг брутален вариант които е с кол.вал на фел 1.4 с ход 78

80 78 1568,28

така вичко но пръв поглед изглежда лесно ризата си е вътре и си чака относно буталото :arrow:

1. буталния болт ако не е с същия диаметар трябва да се отваря отвора на биелата на м20 буталото болта е 22мм. ;)

2. челото на буталото трябва да е равно като но повечето (иначи ще се пулучават непредвидими вихри и авто детонации може би)

3. растоянието от болта до челото трябва да се съобрази ако е високо може да се коригира с биелата или с струговане на челото на буталото ако е ниско (едва ли) шлайф но блок или глава

идва момента на затварянето на мотора :D

гарнитурата е подходяща до 79мм ама май и до 80 мм гледам тука една стара та тя е 80.5 мм

сега някой се ще пита заслужава ли си ... ами не ако мотора ти е добър ама ако е за смяна си струва получава се мотор 72х80 съотношение което си е резачково и страшно пъргаво с комбинация от още няколко комбинации си комбаин :D

колко ще струва според груби сметки

бутала 4бр. 40лв. +нови сигменти 80 лв.

нови ризи тука в плд. 25 х4 100 лв.

болта ако се наложи 15х4 60 лв.

гарнитурки разни 50 лв.

бира бекс с кола 10 лв

--------------

300 лв. х 2 (щото ше стане от втория път = 600лв. )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. буталния болт ако не е с същия диаметар трябва да се отваря отвора на биелата на м20 буталото болта е 22мм. ;)

 

На 120/130/135/136 болта е 20мм. Дали ще има място в главата на биелата за 22мм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да едни познати от друг форум разтъргоха от 20 на 23 и турбо имаше даже ;) на всички японски кочини болта им е 20 мм

:idea: ще допълвам за буталото тря се тегли едно орг. и после новото да се олекотява до съответния грамаж че инак лошо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам доста въпроси, но ще те питам на 4 очи.

 

Ако стане всичко може да го пуснеш в серийно производство, пък даже като комплект за сглобяване(подобно на млад конструктор) грешка няма да имаш :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Давай смело в това яко начинание!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак си тръгнал с рогата напред..... :)

Горкото моторче...това си е изнасилване !(малко грес да му туриш на буталото) :mrgreen:

Дано издържат цилиндрите, бая опън ще има....

Някои бутала са с изместен център на болта ......smile106

Не се коси толкова , нали знаеш ,че имам едно 135 за такива работи..

Има доста варианти и конфигурации с бутала разни ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ох и ние като млади интусиасти -рейсъри правихме подобни проекти самоделки с различни мотори-общо взето е хвърляне на време и пари на вятъра.Но да живее ентусиазма.

Като правиш мотор най важно е той да е здрав

после да върви много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ох и ние като млади интусиасти -рейсъри правихме подобни проекти самоделки с различни мотори-общо взето е хвърляне на време и пари на вятъра.Но да живее ентусиазма.

Като правиш мотор най важно е той да е здрав

после да върви много

сподели опит де не че съм тръгнал да го правя

(много хора са ми казвали нищо да не правя ама който е идвал е видял що машина е примен та ако е лесно ще е скучно :D )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ох и ние като млади интусиасти -рейсъри правихме подобни проекти самоделки с различни мотори-общо взето е хвърляне на време и пари на вятъра.Но да живее ентусиазма.

Като правиш мотор най важно е той да е здрав

после да върви много

сподели опит де не че съм тръгнал да го правя

(много хора са ми казвали нищо да не правя ама който е идвал е видял що машина е примен та ако е лесно ще е скучно :D )

как да стане във форума :roll: да споделя опит-мноооого е дълго.Просто гледай да е преди всичко здрав отколкото максимално изстискан-като прекалено престъргани цилиндри,много отнети чела или поли на бутала,мн.олекотявани биели,заваряни и т.н.,прекалено сгъстен мотор-мисли с какво гориво ще го караш и т.н. и т.н.като вкарваш бутала в камерата тр.да се спазват някои мнооого важни правила

опита най добре учи така че няма страшно действай и успех :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Танасе , а мерил ли си шийката или както там се вика тясната част на ризата , която влиза в блока , щот мен най ме притеснява дали тя ще понесе престъргване на 79.6 за ладови бутала ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един стар шкодажия в Монтана на времето е слагал на 120 ков мотор ладови бутала ама по 2 състезания е издържал това са само слухове де не съм го виждал с очите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Танасе , а мерил ли си шийката или както там се вика тясната част на ризата , която влиза в блока , щот мен най ме притеснява дали тя ще понесе престъргване на 79.6 за ладови бутала ?

мда,май ще е крехко там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес уговорих да карам блока на един селси маистор да го стърже пък да видим ко ше направи за без пари :D Буталото няма да е 79 засега 77 шъ яъ за по голямо трябва да се правят нови ризи и основата на блоко да се отваря ](*,) много разправия а нямам време от тоз демон ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.