Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

webber за favorit


Recommended Posts

интересува ме какъв модел карбуратор WEBBER ще ми трябва за Шкода Фаворит, поневе виждам има различни модели

( http://www.dellorto.co.uk/merchandise/p ... ctionID=45 ) и от къде евентуално мога да си намеря съответния inlet manifold за двига на Фаворит. С две думи мисля да подготвя Фаворит в клас "Хобикар" и да се пускам на писти и планински. Ще ми трябват и други спортни части, като разпр. вал, висококомпресионни буталца и т.н. , но всичко с времето си. Така че колеги ако имате подобни части или знаете от къде да си ги намеря, моля помагайте :) Имам възможност да пазарувам по интернет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

135 най-вероятно
smile175-в хоби кар колите са много силни,дори и в х1,трябва ти рс-ков мотор за там
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РС-ков мотор сигурно е мотор от 130РС. Който е на 30 години и след като се счупи първия път (примерно на второто-третото състезание), ще се чудиш с какви части да го ремонтираш. А и в крайна сметка технологиите се развиват, и колкото и да е добър този двигател, той е от 1975 година.

 

За силата на мотора - успехът в такова състезание е комплекс от много фактори и моторът е само един от тях. Моторът на Шкодата с долен разпределителен вал и смукателен и изпускателен колектор от една и съща страна на главата не е най-добрия състезателен мотор, и все пак добре подготвен си има някакви възможности.

 

Ако искаш карбуратори най-добре с два двойни - 135 мотора (като всички съвременни) е вече с 8 канална глава и с двата двойни карбуратора всеки цилиндър си има своя дроселова клапа. Алтернативата е инжекцион. Фаворитите имат моно инжекцион, Фелициите имат и пълен - mpi двигателя. Щом си в хобикар, можеш да вземеш mpi двигател от Фелиция, или само главата и да я сложиш на Фаворитовия блок - поне в Чехия го правят.

 

http://www.speedpro.cz

В момента нямам под ръка много линкове, но ако намеря подходящи, ще пусна още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг вариант за инжекция които много го обмислях дали да го направя на 136-цата но за сега ще пасувам въпреки че повчето части ги има, за сега сме го направили на едно VW POLO, дросели и дюзи от мотор тези които имаше свободни са от Hayabusa, един елементарен колектор, бензинова помпа, малко датчици и един компютър които да управлява всичко това. Не е много скъпо но ми дожаля за мотора, защото като нищо ще го скапя а е чиста 136-ца не преправян фаворитов мотор и реших да пасувам и ще правим други неща.

 

Ето снимка на POLO-то няма смисъл да ви казвам, че много върви.

 

008093112-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

txl-Какъв по развит шкодов мотор има от рс-ковия :?: Фафорита 89 година нататък с този мотор се състезава.След него Фелицията е с 1.6 и 2.0-с които става шампион до 2000сс-маи 98 г

Иначе има разработки на 136 мотор -150коня,но е инжекцион с дросели с тромпети с 8 дюзи,т.е.с по 2 на цилиндър,едната близко до камерата,другата далече-за да има оптимално пълнене на всички обороти-първо работи с едните,след опред.обороти с другите,като има толеранс на застъпване,управляван с компютър ест.

Интересното е че капачката на маслото е хваната с планка с болт за капака на главата :D да не хвръкне от големите обороти и картерни газове,щото сигурно е и с 2 сегмента

тромпетите са толкова дълги,че го няма парното-кутията

Ако представл.инт.ще дам снимка

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми стана много интересно, дай една, или линк може на лично, да не оспамваме на колегата темата ... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля да се спра на двойните WEBBER, пък и както каза колегата "txl" успехът в такова състезание е комплекс от много фактори, така че примерно с добре подготвен двигател и сносно олекотяване могат да се постигнат някакви резултати, все пак си говорим и за ограничен бюджет. Е, винаги си има и план "Б", който в случая е Алфа Ромео 75 2.0 Twin spark ( ама тука нещата стават" по-дебели"). Ще трябва добре да разуча възможностите на останалите коли от съответния клас преди да реша каква кола да подготвям, не искам да си давам парите напразно. Все пак продължавайте със съветите, ще съм благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двойните вебери ще т излезнат на такава цена, да не говорим за настройването им после, че по-добре да се ориетираш към намирането на колектор от mpi модел на фелиция заедно с инжекторите и да се спретне един MegaSquirt да управлява нещата. Ако тръгнеш в тази посока мога да те свържа с човек, който изработва MS-и и ги пуска в действие, но е от Сф.

 

Найстина хубаво помисли обаче дали изобщо има потенциал да правиш такъв слаб мотор и то при положение, че нямаш опит с него и тепърва ще мислиш кое как. Другия ти вариант с 75цата звучи доста по-обещаващо откъм двигател, стига купето да не е съвсем изгнило. Да не говорим, че има цели книги за тунинг на мотори от ерата на двуваловите фиати, сред които е и мотора на тази алфа с малки разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata, Фаворита се състезава с тоя мотор, но само с концепцията му. Детайлите и технологиите се променят. Фаворита е с тоя мотор, ама главата още при 130ЛР става алуминиева, каналите са с друга форма и т.н.

За всичките тия години (130РС - 130ЛР - Фаворит - Фелиция) доста са напреднали технологиите.

Тук http://www.cimbu.cz/en/index_en.php има събрани на едно място графики на серийните Фаворит, Фелиция и Фабия, вижда се как всеки следващ е по-добър от предишния, макар да е същата концепция. Същото е и при състезателните. Това исках да кажа, а и ти сам си го казал за 136 мотора. А и в момента частите за Фаворит-Фелиция сигурно са най-евтините и разпространени за състезателните Шкоди.

 

wrcfan, ако можеш да пазаруваш от Чехия, може да следиш обявите тук:

http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php

например:

http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=3194

http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=3025

Тук http://www.rallycarsforsale.net по-рядко има обяви за Шкода, все пак:

http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrp&md=details&id=33581

http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrp&md=details&id=26917

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какво ще кажете за Фаворит с двиг 1.6 mpi от Фелиция?

сложи 1,6 101 коня-големия блок.На него номера на мотора си е на 1,6,но ти вземаш само биели и колянов вал от 1,8 ,мога да намеря, и колата откача,вдига и се степента без шлайф,не помня точно на колко,трябва да изчисла,но беше в оптимални стойности.Буталата остават същите,хода е по голям и биелите са по къси.Ако ти се инвистира и в 1 вал на каткамс около 280 градуса за около 600лв,с лека измама ще ги узориш баяджа на правите в х2-до 1,6,че и някои в х3-до 2,0.Да не забравяме и дюзи от 2литра гти :DКлапаните на 30 градуса и изтъняваш неработната част на стеблото на клапаните.На шкодака Хашек са така например

има и друга схема,но е по сложна......скъпа.Това е най ефтиния вариянт

действай ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то вал задължително ще има, като цяло колата ще се развива постоянно, стига да има финанси :) а каква е по-сложната (скъпа) схема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то вал задължително ще има, като цяло колата ще се развива постоянно, стига да има финанси :) а каква е по-сложната (скъпа) схема?

имаш лично.Да не спамим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.