Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оправено: айде пак, нови невероятности :)


joeless

Recommended Posts

опитах да запаля сутринта на газ - не ще и не ще мамето и да..

отварям капака, гледам, гледам, какво гледам като не разбирам и аз не знам.. И изведнъж виждам - нещо липсва!!

Image017.jpg

изобщо не съм наясно но в тази дупка посредата на изпарителя не трябва ли да има нещо? И какво ще да е то? гледах навсякъде - нищо висящо не намерих, под колата също. Как така е изчезнало - нямам идея, предния ден си се прибрах на газ, на газ изгасих - никакъв проблем. Какво и става на тая е...на газова, мама и да ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно там ако изпаритерля е вакумен седи клапанчето за нагнетяване на газ преди да зпаалиш но как е изхвърчало и би трябвало да има кабел към него с които се задества. ако е електрически изпарителя по не ловатотата там няма нищо.

гледам че е на бая годинки тоя изпарител препоръзчвам ти ако можеш да си земеш един чисто нов оригинален ловато както наравих аз 1 година не сам го барнал ни центровка нито каквото и да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. - може да е имало само тапа някаква ли? Защото не намерих никакви кабели, тръби или каквото и да било да виси самотно наоколо... Откъде мога да си намеря такава тапа, или нагненател?

А колко е като цена нов изпарител ловато?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там седи обогатитела и е на резба.може би леко полеко се е развивало и накрая е паднал и е скъсал жицата.виж наопколо дали не е опряна някъде на маса и да не ти направи късо.

нов изпарител според мен не си заслужава като комплекта мембрани е около 30 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма отношение към работата на изпарителя, макар да липсва. Служи за обогатяване при студен старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм твърдо за смяната на изпарителя защото имах стар ловато на които смених мембраните и изкара има няма 6 месеца и започна да гори 20 и кусур на 100 и тогава прежалих 130 лв за чисто нов оригинален ловато и само след една центровка не го барнах до ден днешен когато смених двигателя вече което прави точно 1 година и ми гореше 9 градско и 7.5 изван градско при средна скорост 130км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако купуваш нов, BRC също е много добър вариант. Преди 2 години беше 130лв. Много съм доволен! Абе, новото си е ново ;)

 

http://www.brc.hit.bg/indexbg.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма отношение към работата на изпарителя, макар да липсва. Служи за обогатяване при студен старт.

 

Ако няма отношение към работата но двигателя сега, докато не е толкова студено, какво мога да направя? Ако затапя дупката \временно докато намеря ново такова в средата на седмицата\ ще може ли да пали и да върви?

 

И.. за да не отварям нова тема, може ли да ми препоръчате някой сервиз за газови в или около Слатина/Гео Милев?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа в тая дупка е клапана за пускане/спиране на газта. Т.е. без него вървене на газ няма.

 

Относно смяната на Lovato с BRC - разликата като вървене и разход е толкова малка, че парите дадени за нов изпарител ще се изплатят след 100k км. При това BRC-то е по-сложно за регулиране, но пък може да се регулира по-прецизно. Т.е. в резултат трябва по-честичко да ходиш на реглаж, което пък е разход и ... абе затворен кръг.

 

Аз на твое място бих стегнал Lovato-то.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нов изпарител бих взел само ако парите за ремонта на този са наполовина или повече от стойността на новия.

В сряда почивам, отивам на гЪзов сЪрвиз, ако може да ми препоръчате някой в Слатина \пак да попитам аз\

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Lovato бих ти препоръчал един който е точно на гърба на театър София. Мен там ми монтираха газовата и съм ходил два пъти - единия път с проблем (решен за 30сек!), а втория за смяна на мембрани. Малко се чака, че имат хора, но работят добре (или поне работеха).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа в тая дупка е клапана за пускане/спиране на газта. Т.е. без него вървене на газ няма.

 

Относно смяната на Lovato с BRC - разликата като вървене и разход е толкова малка, че парите дадени за нов изпарител ще се изплатят след 100k км. При това BRC-то е по-сложно за регулиране, но пък може да се регулира по-прецизно. Т.е. в резултат трябва по-честичко да ходиш на реглаж, което пък е разход и ... абе затворен кръг.

 

Аз на твое място бих стегнал Lovato-то.

 

Поздрави

 

Не е то. Там има соленоид за обогатителя при вакуумен изпарител. Стоп клапана на електрическия се намира отстрани. Имах турско копие на Ловато на Ладата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма отношение към работата на изпарителя, макар да липсва. Служи за обогатяване при студен старт.

 

Ако няма отношение към работата но двигателя сега, докато не е толкова студено, какво мога да направя? Ако затапя дупката \временно докато намеря ново такова в средата на седмицата\ ще може ли да пали и да върви?

 

И.. за да не отварям нова тема, може ли да ми препоръчате някой сервиз за газови в или около Слатина/Гео Милев?

 

Може. Даже и без него ще върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Lovato бих ти препоръчал един който е точно на гърба на театър София. Мен там ми монтираха газовата и съм ходил два пъти - единия път с проблем (решен за 30сек!), а втория за смяна на мембрани. Малко се чака, че имат хора, но работят добре (или поне работеха).

 

http://bgmaps.com/print.asp?sid=c5cdf20 ... 65571b5fa8

около театъра е само парк, да не би да имаш предвид малко по на север, улица Тракия, там дават на сайта на ловато един от фирмените \или поне одобрени от тях\ сервизи...

 

ще отида да я прегледат цялата система, да си ми я регулират и така нататък, повече издънки гЪзови не искам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, благодаря за инфото :)

ще докладвам в сряда що за магарии се получават под капака и разрешението им

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Lovato бих ти препоръчал един който е точно на гърба на театър София. Мен там ми монтираха газовата и съм ходил два пъти - единия път с проблем (решен за 30сек!), а втория за смяна на мембрани. Малко се чака, че имат хора, но работят добре (или поне работеха).

 

Пепи, кога са ти слагали там газовата? На баща ми на Вектрата там през 2001 г. толкова скапано я монтираха, че след 2 години мъки я демонтирах, да ми се махне тая беля от главата. Все пак може вече да не са същите майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2003та. Както писах по-долу проблем не съм имал. Но пък може и да съм бил късметлия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 2003 като отидох да искам да ми я махне уредбата, всъщност само по запалването двете релета към бензиновата помпа да ги разкачи и да свърже оригиналната верига на бенз. помпа майстора дето я монтирал вече го нямаше. А помощникът му го намерих по-късно във форума на Опел, беше готов да помогне, но аз се оправих сам с проблема. Но все пак имайте едно наум за тоя сервиз, искайте да ви обясняват кво ще правят, как ще го направят и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джо,в кв. Х Димитър има магазин и сервиз на ул В.Кънчев 34,близо до международен гараж.Тел-02/947 70 45

 

http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=63793 ... 5_51.y=125

 

Отиваш на адрес ,след като си направил реглаж на бензин и клапани и там ще ти монтират липсващата част и ще ти я настроят на газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Обогатителя който го "нямаше" явно никога не го е имало. Оказа се една позадръстена тръба към изпарителя. И една хубава настройка винаги върши работа - сервиза е в Горубляне, около ОМВ има жълта табела. Пипат бързо и на място, обясняват прилично като за човек който не е наясно с газовите и взеха само 10 левчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.