Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със заводска аларма на Фабия


Camara

Recommended Posts

Здравейте!

Имам следният проблем - до като карам ми се включва алармата и след като "посвири" малко се изключва сама. За мен остава удоволствието да се чувствам като шофьор на линейка :D . Не съм забелязал някакви закономерности на включването, но все пак става предимно на извън градско каране. При "телефонна" справка с Еуртек ми казаха, че нямам проблем: "просто не си изключил алрамата - спри и я изключи!". За мен този отговор остава необясним - как съм влязъл в колата ако не съм изключил алармата, пък и всеки път ли трябва да спирам ако се включи алармата. Ще отида и на място в Еуратек, но все пак вашето мнение, за което благодаря. Алармата е заводска а колата Фабиа 1.2, 07 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Аз имах такъв проблем със старото си Рено, минах ЕЛКОН и се оказа, че трябва да се сменят кабелите. Не вярвам това да е причината в твоята новичка чехкиня.

Ще използвам намалението, че си отворил тема за проблеми с алармата, за да попитам и аз нещо - заводската аларма на моята Фабия се включва/изключва едва от 2-3 метра, което ми се струва абсурдно, понеже на предишните ми автомобили далеч по-евтините аларми реагираха на разстояние от 100 м. Не съм питал в ЕТ, защото надали ще го категоризират като проблем :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- заводската аларма на моята Фабия се включва/изключва едва от 2-3 метра, което ми се струва абсурдно

 

 

Хич даже не е абсурдно - с цел е. Колкото по-малка мощност на излъчвателя (дистанционното) - толкова по-малка вероятност да се "прочете" със скенер. Може, принципно - ама трябва да са на 5 м. от теб :mrgreen:

Здравейте!

Имам следният проблем - до като карам ми се включва алармата и след като "посвири" малко се изключва сама. За мен остава удоволствието да се чувствам като шофьор на линейка :D . Не съм забелязал някакви закономерности на включването, но все пак става предимно на извън градско каране. При "телефонна" справка с Еуртек ми казаха, че нямам проблем: "просто не си изключил алрамата - спри и я изключи!". За мен този отговор остава необясним - как съм влязъл в колата ако не съм изключил алармата, пък и всеки път ли трябва да спирам ако се включи алармата. Ще отида и на място в Еуратек, но все пак вашето мнение, за което благодаря. Алармата е заводска а колата Фабиа 1.2, 07 г.

 

 

Това вече се превръща в епидемия - не са изчистени проблемите в комфорт модула (алармата) от VAG. Ето част от мое лично съобщение до член на форума.

Виж - явно имат някакъв проблем с комфорт-модулите и нашите коли, а съм чувал и за Аудита. Според мен явно проблемът е в CAN-BUS шината (качва напрежение в нея, а там е нисковолтов и нискочестотен сигнал - въобще не трябва да се появяват 12 V). При мен беше така. Смениха ми целия комфорт модул и засега (да не чуе дявола :evil: - нямам проблеми...) И при мен набиваше грешки - първо на шината за сирената (даже горяха сирени - 3 на брой :mrgreen: ), после и в обемния датчик. Грешно си ги разбрал (или те са те излъгали) - датчикът ти не е сработвал - ЗАПИСВАЛ Е ГРЕШКА... Най-вероятно отиваш на смяна на комфорт модул (и дано да са видели от VAG тия грешки и да са ги оправили вече). Искай си правата - ТВОЯТА АЛАРМА НЕ Е В РЕД и съответно трябва да ти я сменят. Смело си претендирай, пък дано да проявят разбиране :roll:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с фабрична аларма и оплаквания нямам.

При фабричните аларми, дори да не си я изключил, когато дадеш на контакт имобилайзера я изключва автоматично. Също така ако заключиш отвън колата, през централното алармата се активира сама. Ако алармата е монтирана тук в ЕТ, тогава може и да трябва да я гасиш преди палене. Както е посъветвал и Боби, щом си в гаранция, беж при ЕТ да ти отстранят проблема.

Може и да ти е паднала батерията. А на служебната Фабия имам подобен проблем. След като смених батерията при вносителя на алармата се оказа че, при монтажа на алармата в ЕТ, нещо са прецакали антената на алармата и по-голям обхват от 5 м нямам. Но само за диагностика и евентуално ако е нещо дребно да го отсранят ми поискаха 60 лв, реших че не си струва. В документите при продажба, трябва да имаш и инструкция за алармата и там са посочени оторизираните им сервизи, ако е афтър маркет. Алармата е Gemini.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Благодаря за макар и оскъдните мнения. Ходих в ЕТ и казаха, че цялата аларма е за смяна, за което ще чакам около 3 седмици да я доставят от Чехия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Проблемът вече е решен (надявам се), но след известни идилии, които ми опънаха нервната система - та да си излея мъката:

Чаках 3 седмици да дойде въпросната аларма. Оставих колата в ЕТ с мисълта, че ще сменят целия модул, но не би - бяха сменили само сирената. Взимам си колата една събота в 17.30 с надеждата че всичко е ок, тръгвам паркирам на един паркинг в Надежда (за щастие) след, което алармата щеше да "взриви" съседните блокове - и няма спиране (нито с дистанционното, нито с палене на двигателя )- късмет, че не ми изпотрошиха нещо по колата. Мръсна газ обратно до ЕТ - в 18.00 + ... хванах жичкаджията точно преди да си тръгне. Свестен се оказа - отвори специално сервиза и изключи цялостно сирената за което му благодаря.

След това нови три седмици чакане за цял модул - нейсе дойде. Записвам час в ЕТ - вторник 8.30. Хора - държаха колата цели 4 дена и мисля, че ако не бях звънял нервно в четвъртък и петък едва ли щеше и за седмица да стане!!!!!!!!

Хубаво колата е в гаранция и преглътнах всичко, но се замислям ако не беше?! Знаете как се калкулира труда в сервиза - 4 дена по 8 часа, къде щеше да му излезе края. Далеч съм от мислъта че по колата е работено плътно 8 часа на ден, но тогава какъв е смисъла от предварителното записване на часове....

И още едно нещо - като си взимах колата се разговорихме с един от приемчиците. По неговите думи понятието "фабрична" или монтирана в завода аларма не съществува - всички аларми се монтирали тук в БГ, което малко ме озадачи??? Какво мислите по въпорса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте . Колега Camara , този приемчик който ти е казал ,че фабричната аларма се монтира в България е много далече от истината . Ако бях на твое място щях да му кажа да ходи да ПРОДАВА ЗАРЗАВАТ :) Големи чешити ще излезнат тия примчици в ЕТ . Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.