Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

120 друг двигател?


pesho91

Recommended Posts

Искам да ви попитам за вашето мнение!?Решил съм да преправям шкода 120 да и слагам друг двигател от дръга кола по мощен може би 1.6 или 1.8 най жероятно или от VW или от Ауди дали ще имам много проблеми според вас?Мисля че най големият ми проблем ще е с полуоските мисля че няма да издаржът.Ако имате някакжи идей моля споделете ги! Благодаря предварително.

Skoda_Estelle: Сдържайте се към темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от философи и "разбирачи" с книжки и без (заради КАТ) в нашия форум!

 

Колега-първо добре дошъл.Приветстваm начинанието ти да сложиш друг двигател в Шкодака са.Съветвам те да се обърнеш към човек който вече го е правил и то не е днократно-и с големи успехи.

Сега някой хора ще писнат-но благодарение на него Зденка (100ца 1970год) имам 8 купи от миналогодишните ралита(смачкахме Кефери единия 2литров;Минита и тн)-така,че когато фактите говорят,симпатизантите мълчат!

 

Обърни се към колегата Хашек-той е доста зает в момента,но съм сигурен,че когато има време ще ти драсне лично!

 

Поздрави! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А докато Хашек се отзове, може да ползваш търсачката защото мисля, че има доста изписано по темата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за препоръките но знаете ли дали оригиналните и полуоски издържат или дали ги къса че така дочух и какво е решението на този проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разбираш слагай окачване от друга марка кола, в сф на 1 рали се мяркаше шкода с фордово. на 120 ковото окачване оригинално е слаган мотор до 68коня в шкода 110r и смея да кажа че това му е капака, че и малко отгоре. Сухо от 130 няма да намериш, щото никой няма да ти продаде, (поне никой от форума) ако се случи то няма да е читаво. Минал съм по тоя трънлив път и съм приел това за мисията невъзможна. Ако нищо не разбираш не се и захващай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разбираш слагай окачване от друга марка кола, в сф на 1 рали се мяркаше шкода с фордово. на 120 ковото окачване оригинално е слаган мотор до 68коня в шкода 110r и смея да кажа че това му е капака, че и малко отгоре. Сухо от 130 няма да намериш, щото никой няма да ти продаде, (поне никой от форума) ако се случи то няма да е читаво. Минал съм по тоя трънлив път и съм приел това за мисията невъзможна. Ако нищо не разбираш не се и захващай

Абе всичко се намира,но не и от "днес за утре".А за двигателя,потърси в разделите за силов тунинг и проекти,ще отркиеш основните неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо не се намира брат, това което имаме сме намерили с много обикаляне питане и от приятели на който им пука за нас. 2 години откакто започнах да карам, са се продавали от сашо на брегалница 1 сухо тип скрапер за 500лв и 1 на радо дето сега е в Пена. Другото са били цели коли в мобиле, или от обяви и пак от приятел ми се предлагаше 1 136ца ... Мократа 5ца е за простосмъртни като мене и тебе, сухо не се намира в наши дни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[-X Не е точно така!

 

Колега-надъхаш ли се да слагаш нов мотор-давай смело-всичко се намира стига да имаш желание и възможности! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе всичко се намира,но не и от "днес за утре".А за двигателя,потърси в разделите за силов тунинг и проекти,ще отркиеш основните неща.

- :smt017

 

И аз съм на това мнение - който търси - намира ! Ами 130-ката която е обявена сега в Мобилето ! Рядко, но изкачат такива оферти. Да вярно е, че е цяла кола и за съответната там сума , нооо наистина едва ли някой ще ти предложи само готово разглобено окачване на символична цена....... ;) Поне Аз не бих... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената и е приемлива но би ми било съвестно да взема 130 ка само за да и взема окачването. Това е ... не знам, трябва да е много гнила за да го направя. Това че ти го направи с една си е твой личен проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената и е приемлива но би ми било съвестно да взема 130 ка само за да и взема окачването. Това е ... не знам, трябва да е много гнила за да го направя. Това че ти го направи с една си е твой личен проблем

 

Значи аз много бих се радвал тази въпросната 130-ка да я вземе някой фен и да си я кара така / да я запази като цяло/, а не да я изтърбуши. Нямаме много истински 130-ки в клуба :roll:

Просто дадох пример, че който търси намира рано или по-късно !

 

Относно моята 130-ка - и аз исках да я запазя и да си я правя нея / на заводската табелка под пр капак да пише TMB13MOGL..... / , но за съжаление беше дроб - изгнили прагове, под , врати...... и се принудих да сваля всичко от нея за да направя от моята - 130-ка .

Нека не омазваме повече темата !

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да си мисля, че надценявате проблема с окачването. Карайте си спокойно колите, независимо че са със старото окачване. След като има хора от форума карали с години с такова окачване и с мотори от лада 1.6 (доста по тежък и бърз мотор от оригиналния) без да имат проблеми значи не е толкова страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от вас знаят, че карам с такъв мотор вече над милион километра и съм с оригиналното окачване. Дори бусове с по над 3 тона се е налагало да тегля докато бях пътна помощ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз вече купих 130 ката която беше обявена в мобилето но двигатела и е мн зле ине4е си е с сухи полиоски и се чудя дали да правя тоя двигател да слагам ладов или от vw?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз вече купих 130 ката която беше обявена в мобилето но двигатела и е мн зле ине4е си е с сухи полиоски и се чудя дали да правя тоя двигател да слагам ладов или от vw?

от wv!- има готови заводски фланци които са правени зо Фелициева кутия-разпробиват се само местата за 2 шпилки/разширяват се малко/.Като слагахме на Хашек мотора,само това се наложи да се промени+НЕЩО МНОГО ВАЖНО-Незнам какъв мотор ,т.е.от каъв Фолксваген ще е ,но задължително ЗА ДА НЕ СЕ СЧУПИ КУТИЯТА трябва да набиеш лагер на коляновия вал за оста на кутията,както е изпълнено при Ауди :!: :!: :!:

има фланци и за малкия блок има и за големия какъвто мотор решиш да сложиш от 1,0 до 2,0

Модератора:Мога да бъда полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми благодаря ви за съветите а бихте ли ми обеснили още малко защото неразбирам толкова ладовия фланец дали на всички ли модели става от фият или ако не става от кои модели фият става и от къде мога да взема този готов фланез за vw и дали за ауди трябва друг или става и от vw за сега съм се насочил на 1.8 карборатор по възможност.Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми благодаря ви за съветите а бихте ли ми обеснили още малко защото неразбирам толкова ладовия фланец дали на всички ли модели става от фият или ако не става от кои модели фият става и от къде мога да взема този готов фланез за vw и дали за ауди трябва друг или става и от vw за сега съм се насочил на 1.8 карборатор по възможност.Благодаря ви предварително!

мотора идва много наклонен по добре моно или пълна немеханична

ако държиш на карбуратор трябва ти изравнителна плочка

фланци има по моргите и в магазина,няма значение от какво е двигатела за фланеца,имо значение относно лагера на коляновия вал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми нз защото тука в монтанската морга питах 450 лева двигател от vw 1.8 без стартер без инжекция без динамо 4ист и с вариянта с инжекцията излиза мн мн мн пари за това съм се насочил към карборатор а един приятел си зе двигател от фиат типо пак само двигатела за 280 лева за това питам фланеца за лада за кои модели стават

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами със сигурност не става за типо.Най-лесно ще ти е ако си вземеш двигателя и после по него да се прави фланеца.Ти на 130-ката ли искаш да го слагаш или на 120ка? Според мен по-голям двиател от 1.6 не хубаво да се слага,щото отзад ще натежи доста и ще става само за Драг :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.