Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

компютърен въпрос [решен]


Krankenstein

Recommended Posts

изчезна ми звука през браузърите - всички клипчета в youtube станaха нямо кино :( Естествената ми първична реакция - преинсталация на Адоб флаш плеъра не даде резултат. Иначе саунд картата си е ок, уин плеъра си свири на пушка. Някакви идеи за решение на проблемата, ако някой се е сблъскал вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с "Виста" на лаптопа и ми се е случвало няколко пъти,с ХР нямам такъв проблем.Рестартни го 1-2 пъти и трябва да се оправи. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се е случвало под "виста", Митак! Но се оправя след рестартиране. Под ХР нямам никакви грижи... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с ХР, но какво означава да го рестартна 1-2 пъти, поредни ли? щото откакто се появи проблемът съм влизал и излизал много пъти... възможно ли е някакви настройки да са се обозили и къде да търся?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В прозорчето на видеото в youtube има иконка с говорителче. Като минеш с мишката върху нея се появява плъзгач за volume. Провери дали не си намалил звука от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с ХР, но какво означава да го рестартна 1-2 пъти, поредни ли? щото откакто се появи проблемът съм влизал и излизал много пъти... възможно ли е някакви настройки да са се обозили и къде да търся?

 

Де си влизал и излизал? Да не си затворил само прозореца на кухнята и да си влязъл в хола бре ;)

Имах впредвид да ресетнеш комп-а, цялата система. Сигурно има нещо с настройките - както казваш - обозили са се - поне под "виста" така си го обяснявам. Няма как да е иначе, защото след като ресетна - всичко си е ОК... Уиндоус - кво да го коментираме :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В прозорчето на видеото в youtube има иконка с говорителче. Като минеш с мишката върху нея се появява плъзгач за volume. Провери дали не си намалил звука от там.

 

youtube-то го дадох само за пример, важи за всички сайтове със звук... естествено, че проверих плъзгача, не съм чак толкова бос ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е! Значи не е зле да преинсталираш драйверчетата на звуковата карта или да видиш няма ли някой ъпдейт за тях... Явно нещо се е бъгнало и през браузъра не ти пуска звук. Имам впредвид IE да се е бъгнало или каквото ползваш... Може да провериш с друг браузър дали го има тоя проблем и ако пак няма звук - пробвай да преинсталираш картата. Ако има - начи е от браузъра /баси думата.../

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 3-те (само Сафари нямам ;)) - в нито един няма звук...

Поразрових се из нета и прочетох почти всичко писано по наши и чужди форуми за подобен на моя проблем. Пробвах всички предложени решения - от преинсталиране на Адоб флаш на чисто, през възстановяване на всички protected файлове на ХР в оригиналния им вид + всички настройки на звука също, до разни неразбираеми за мен инвазии в регистрито - нищо не помага :(

От хардуера не вярвам да е - ползвам 2 звукови карти - вградената на дъното за слушалки, а другата за колонките (не можах да ги подкарам и 2 те да се превключват на 1 карта, а колонките нямат извод за слушалки)

Има още нещо, което мисля да пробвам - restore point преди появяване на проблема. Ако и това не помогне явно ще се наложи като съм на кеф преинстал на Win, първо recover, ако не помогне, тогава на чисто, но ще ми трябват 2 дни за архивиране и после преинсталиране на целия софтуер, шрифтове, настройки и т.н... няма да ми дойде музата скоро :mrgreen:

 

п.п. ако някой колега се чувства подготвен да отстрани проблема, да се чувства поканен на гости - аз пък ще подготвя бирата в хладилника :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цъкни с десен бутон върху някое флашче и виж там настройките да не е намалено оттам ,потърси и в съпорта на макромедия дали няма нещо по въпроса

другото което предполагам е ,че се бърка от двете звукови карти виж коя е по дефаулт в контрол панел саунд и аудио

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...другото което предполагам е ,че се бърка от двете звукови карти виж коя е по дефаулт в контрол панел саунд и аудио

 

...са кат каза, че има 2 карти - верно мое да се е пообъркал комп-а ;) Дано стигнеш до оправяне на проблема без тегавата процедура по преинсталиране на уиндоус-а, че като гледам кво си писал - голема мъка ше е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам някакви неща на посоки. Така от разстояние трудно мога да кажа, пък и аз не съм професионалист. Ако има по-компетентни да кажат професионално. Аз казвам от опит някакви неша, които се сещам, пък току виж съм успял да помогна. По-добре да се пробва всичко преди format c:

 

1. Пробвай да дадеш disable и после пак enable на саунд картата (през Device Manager - дясно кипче на My Computer> Properties>Hardware>Device Manager). Ако не стане изтрий изцяло драйвърите за саунд картата и ги инсталирай на ново, но гледай да не останат някъде файлове. Ако трябва дори свали някакви по-нови от нета. Явно като цяло работи картата щом свири, но може да са някакви други настройки. Така ще си сигурен, че всичко ще е по default.

 

2. Виж directX-а. Даваш Run и пишеш dxdiag. Провери там на sound, music ала-бала.

 

3. Помисли дали не си исталирал някакви нови неща, които евентуално да са сменили настройки или да са прецакали звука. Виж ако имаш някакви допълнителни firewall-и, антивирусни и т.н. Явно нещо блокира звука само към браузърите.

 

4. Щом имаш 3 браузъра и нито един не работи явно това няма да помогне, но опитай да преинсталираш Firefox-a. Uninstall през "Add or Remove Programs" на Control Panel. И след това влез в C:\Documents and Settings Там трябва да има папки All Users, Default User и по една за всеки акаунт със съответното име. Т.е. ако акаунта на комютъра ти е "Krankenstein" ще имаш такава папка. Влизаш в нея и търсиш Applicaton Data. Имай в предвид, че обикновено тези папки са hidden и за да ги виждаш отиваш на Tools>Folder Options, даващ горе View и отметката на Show hidden files and folders. Като влезеш в Application Data трябва да има папка Mozilla. Изтрий я нея ръчно, защото там си прави Back Up и дори и да преинсталираш Firefox-а той при новата инсталация си прави recovery автоматично от там и все едни нищо не си направил. Предварително може само да си сейфнеш bookmarks. Пробвай го това и инсталирай изцяло на ново Firefox.

 

Постарах се да го обясня възможно най-елементарно. Ако познанията са ти на по-високо ниво моля да не се обиждаш, че малко като на индианец ти пиша, но има хора, които буквално знаят само копчето за спиране и пускане. По-добре така, отколкото обратното. Успех и не бързай с формата. Ако се сетя нещо друго веднага ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси на всички за желанието да ми помогнете - реших проблема чрез system restore към дата от началото на месеца, понеже не бях сигурен кога точно е възникнал проблемът, затова и не можах да го свържа с конкретно мое действие (някаква нова инсталация, промяна в настройки и т.н). Първоначално пробвах един рестор към последната възможна дата отпреди седмица, но проблемът не се оправи и реших да не ги пробвам всичките дати поред отпред-назад, че става доста бавно, а и не знам дали не води до други неприятни странични ефекти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами само може да ти изчезнат някой нови файлове които си записал на същия дял от HDD :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мислех, че само за системни файлове и инсталирани програми е растора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.