Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

МАЙСТОР ЦЕЦИ...


gedore

Recommended Posts

Помпата, за да се счупи от много опъване, значи си е била пътник, здрава помпа няма да се счупи. Друг е въпроса защо не я е сменил..... аз за маслото не мога да кажа нищо.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

и аз като си купих моя опел

 

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... A%EE%EB%E0

 

ходих при същия майстор. Тогава още му казах да гледа и водната помпа и ако трябва да давам пари за нова да няма после проблеми. Казах му го и че не ми е проблем да дам пари искам да са ОК нещата.

Резултата 5 000 км по късно водната помпа протече.

2 дена с колегата Viktor_ се борим и днес затворихме колата.

Тъпото в случая е че водната помпа която протече си е оригиналната на която и дават смяна на 120 000км. Въпросния майстор който работил в Булвария(по негови думи) би трябвало да го знае това и при положение че километража на колата ми (колко е превъртан божа работа) е на 135000 то е било ясно че помпата е била за смяна. Мързяло го е в червата да работи и му е било по лесно да смени само ангренаж и да си вземе парите за 2 часа работа.

 

Бог да ни пази от подобни майстори!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

по принцип когато се сменя ангренажен ремьк се сменя и водната помпа,когато се вьрти от ангренажа.

само да не се е наложило да сваляш глава,че аз бих го пребил тоя уж майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
по принцип когато се сменя ангренажен ремьк се сменя и водната помпа,когато се вьрти от ангренажа.

само да не се е наложило да сваляш глава,че аз бих го пребил тоя уж майстор.

 

При опелите е на 2 смени на ангренажа 1 път помпа . ангренажа на 60 к пробег на 120к е помпа. При доста коли е такъв принципа. Друг е въпроса, че на кола 2 ра употреба карана от някой някаде няколко си хиляди километра трябваше да настоявам за смяна, а не да се доверявам че била ОК.

Глава няма причина да свалям заради помпата, но свалих какво ли не друго и с тъга си спомних на шкодичката ми /естел/ как сменях помпа за 2 бири време и как за смяната и се маха само 1 ремък и 3-4 гайки.

 

voodoo - кълнеш като някаква циганка. Отишъл си там видял си какво е, не ти е харесало и повече не стъпваш при него. Кво толкова драматизираш не мога да разбера. А и всички знаем че някакви проблеми не могат да се диагностицират само с оглед, а акосе се свали 1 помпа е грехота да се сложи пак същата, а не нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

кат се прецака помпата може да се скьса ангренажния ремьк и да намачка клапаните,другия вариант е да прегрее колата и да изкрви глвата,аз лично правих ебна корса б 16в,беше излязла оста на водната помпа беше се скьсал ремька и трябваше да сваляме главата и резултата 16 криви клапана,друг е вьпроса кои иска и кои не иска да си сменя помпата,аз на око не преценявам казвам кое е за смяна,ако клиента не иска негов проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги четете тия глупости - на едиси колко хиляди трябва да се смени нещо си ?

Надявах се това да го пише в Аутодатата , ама не никъде не се споменава , че на 120 хиляди трябвало да се сменя помпа ... имах Вектра А и единственото задължително , което се сменяше при смяна на ангренаж беше О пръстена на помпата и за 60 и повече хиляди не съм имал проблеми , а въпросната Вектра по странно стечение на обстоятелствата я поддържаше въпросния майстор и въпреки , че от 5 години не карам Опел продължавам да поддържам добри отношения с човека и да му пращам приятели с Опели , които до сега не са ми се оплакали ... явно тука има карък ;)

 

П.П. Незнам дали старото е по - качествено от новото , но на въпросната Вектра помпата я смених на 298 000 км. и то защото протече на път за Булвария :mrgreen:

Ако се скъса ремъка от водната помпа или е набито колелото на криво или ремъка е менте за 5 лв. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом Гената писа, няма как и аз да не се изходя :lol:

За мен Цеци е Майстор, точно както съм го написал - с главно "М". Човека си ги разбира Опелите. Във всеки един момент той може да ти даде подходящ съвет или без почесване, оглеждане и чудене, така характерни за много негови колеги в бранша, да ти смени това, което трябва. Знае къде и как да пипа. На този човек шапка му свалям и за отношението към клиента - никого не е отпратил, винаги е усмихнат и любезен, без оглед на това дали денят му е хубав или не. И никога не е бягал от отговорност. Човешко е да се греши, макар всички да искаме безгрешен майстор. Няма такъв, както няма безгрешен офис мениджър, безгрешен шофьор на автобус, както всъщност не сме безгрешни и ние самите. Говорил съм с него 1-2 пъти по този въпрос. Човека от както се занимава с Опели е допускал няколко грешки. Ако по негова вина даден ремонт не е протекъл успешно или пак по негова вина ремонта е предизвикал друг проблем - всичко се сменя и оправя за негова сметка. А това е нещо, съгласете се, от което много "майстори" бягат - ще извадят от 10 кладенеца вода, за да се опитат да докажат, че кофата не е спукана... Цеци не е такъв човек - по-добре да вложи собствени материали и незаплатен допълнителен труд, ако е допуснал грешка, от колкото да загуби човека като клиент. И във врзъка с това, когато си говорих с него за Voodoo, той ме попита - а той защо не се върна за рекламация? Защо не дойде с "грешно поставения" маслен филтър, за да се убеди, че неговия мотор поначало губи масло... и че проблема не е във филтъра? Също както при Voodoo, така и при Наско - водните помпи са били читави. Нормално въртене, нормална хлабина, липса на течове. Не е поискал да ги смени, за да не давате излишни пари, колкото и евтина да е една помпа. Преценил е, че не са за смяна, макар, че е можел да ви вземе пари и за това. Можеше, както правят мнозина, да ви вземе пари и за други детайли, като ви каже, че са за смяна. Но не е в неговия стил на работа да подвежда хората. И това, което той ми каза и което Гената по-горе е споменал - от 16 години (времето, през което Цеци ремонтира Опели) няма официална ремонтна книга или официален софтуер за Опел, ползвани в сервизната база на марката, в които да е упоменато на колко километра, респективно - години, се сменя водна помпа. Помпата се сменя само по преценка, ако в момента на огледа има проблем!

 

Цеци, през всичките години когато имах Астрата, я поддържаше перфектно. Вектрата все още не е с изтекла гаранция, но си я водя при него за регулярни прегледи и съм убеден, че той е Майстора, който ще продължава да се грижи за нея. Смятам, че след като загърбвам сервиз като София Ауто, достатъчно добре съм се изразил относно доверието, което имам в този човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.