Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

дали направих правилен избор на octavia2 ?


TIGer

Recommended Posts

Привет на всички :D

Миналата седмица си поръчах octavia2 - спрях се на 1.9 ТDI елеганс + частичен кожен салон и малък кожен пакет. Дотук добре, но консултантът от ЕТ /Пловдив/ не беше от най- любезните и имаше доста надменно поведение, кето изключително ме разочарова, порадитова съм принуден да задам въпросите които имам относно избора ма модела и екстрите във форума.

Имам въпрос относно MAXI-DOT дисплея, който не успях да поръчам - дали инфото от макси-дота ще се появява на бордкомпютъра или не и дали ще мога да го поръчам по-късно.

Има ли някои допълнителни полезни екстри, които е било нижно да поръчам.

Не поръчах ксенон понеже чух че не е мн добър, а и ми казаха че е възножно да си сложа допълнително и то доста по- евтино- възможноли е.

Интересува ме и дали разхода на гориво съвпада с този посочен от производителя, капризен ли е към горивото, ако да с какъв дизел ми препоръчвате да го карам

Моля да ми дадете мнения за поръчания автомобил и съвети относно експлоатацията му.

Съжалявам за глупавите въпроси, но малко съм невеж с автомобилите.

Предварително ви благодаря :)[/img]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички :D

Миналата седмица си поръчах octavia2 - спрях се на 1.9 ТDI елеганс + частичен кожен салон и малък кожен пакет. Дотук добре, но консултантът от ЕТ /Пловдив/ не беше от най- любезните и имаше доста надменно поведение, кето изключително ме разочарова, порадитова съм принуден да задам въпросите които имам относно избора ма модела и екстрите във форума.

Имам въпрос относно MAXI-DOT дисплея, който не успях да поръчам - дали инфото от макси-дота ще се появява на бордкомпютъра или не и дали ще мога да го поръчам по-късно.

Има ли някои допълнителни полезни екстри, които е било нижно да поръчам.

Не поръчах ксенон понеже чух че не е мн добър, а и ми казаха че е възножно да си сложа допълнително и то доста по- евтино- възможноли е.

Интересува ме и дали разхода на гориво съвпада с този посочен от производителя, капризен ли е към горивото, ако да с какъв дизел ми препоръчвате да го карам

Моля да ми дадете мнения за поръчания автомобил и съвети относно експлоатацията му.

Съжалявам за глупавите въпроси, но малко съм невеж с автомобилите.

Предварително ви благодаря :)[/img]

 

 

Ами да почнем от двигателя: 2.0 TDI е за предпочитане. Модерен, пъргав и икономичен двигател. MAXI-DOT си е хубава глезотийка. (Препоръчвам я) Фабричният ксенон е много, ама много по-добър от ксеноните за надграждане. Като почнеш от фаровете с лещи, автоматичната настройка, пръскачките... Който твърди обратното се е прецакал и се самоуспокоява с подобни твърдения.... ;) Разхода на гориво естествено, че не е верен със съобщения официално от производителя, а е най-малко с 15 - 20 % по-висок.

 

А ако е вярно това, което пишеш за консултанта в Пловдив, то той вече трябва да е на трудовата борса. Като гледам не е бил само нелюбезен, но и некомпетентен. За съжаление ШКОДА в България страда от слаби консултанти и търговци..... (моят автомобил е жертва на такъв ;) )

 

А колкото да автомобила като цяло то той си е супер....така че като го вземеш настъпвай газта и да не ти пука.... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, защо Октавия 1,9 TDI-PD / 105 к.с. за 35 330 лв след като можеше новия Супърб пак 1,9 TDI-PD / 105 к.c. за 38 145 лв (Комфорт модела) Да наистина има разлика от около 2800 лв. Ти (извинявай че ти говоря на ТИ :-) ) така или иначе си доплатил за разни екстри, според мен би било по добър вариант това доплащане да е за новия супърб. След 10 дена започва изложението във Варна и там ще може да се види на живо...

 

Знам ли, поне според мен варианта не е добър - поне при тази ценова разлика и разликата в класовете на колите.

 

Само мнение с което не ангажирам никой :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

колега, добре дошъл тук! не го приемай лично, но защо не се консултира ПРЕДИ да поръчаш колата? при свършен факт единственото, което можеш да чуеш тук е "честит ти нов автомобил и безаварийно шофиране!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за бързите отговори

наистина доста хота ми казват, че 2.0 тди е доста по-добър но вече започнах да се успокоявам защото не съм мн по високите скорости.

относно консултанта наистина имам идея да го "похваля" в софия като си получавам колата, понеже и защото на следващия ден следкато дадох заявката му се обадих и го помолих да включи и макси- дота, но получих доста троснат отрицателен отговор, всепак можеше да е не , но по- учтиво- купувам кола за сумати пари.

Относно superb, май наистина се прецаках, но за октавията ми дадоха бонус каско за 1ва година, металик цвят и сд мп3 за суперб ги няма, е то си има мп3 и аз си мисля доста че се поприцаках но вече е минало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те сега на изложението доколкото знам май ще раздават пълно каско за първата година като промоция. Модела който ти казах на супърб е с МР3-ка, виж за металик май ще трябва да се доплаща. Абе живот и здраве, догодина джипа на Шкода и това е, сега дано да нямаш проблеми с Октавията, СУПЕР си е колата, още повече, че е НОВА !!!! НОВА. Най хубавата кола е - новата :) Честито още веднъж. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модела е супер, никакви проблеми вече повече от 50к километра!

Въпрос към колегите----

Wolf-казваш че 2.0TDI е модерен, пъргав и икономичен двигател... а 1.9 какъв е??? същият, с по-малко коне, но и по-икономичен като за хора които карат над 90% градско.

simichoil-какви екстри има октавията и какви супърба за идентични пари. разликата е голяма. а и супърба е съвсем нов модел, понеже и друг път съм писал, ако те интересува пиши лс да ти кажа защо да не си взимаш току що излезнала нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, със здраве да си я дочакаш и караш. Много безаварийни километри.

Ако се питаш дали си направил правилен избор, да направил си го: поръчал си нова кола в края на краищата. Най-важното е на тебе да ти харесва, щото се шъ съ намери некой 'разбирач' да каже, да бе ама наеш ли ако беше зел еди кво си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TIGer,

сподели, ако обичаш, нещо за цената, колко отстъпка ти дадоха, заема от тях ли е, или от външна банка?

Аз ще купувам Октавия 2 комби, 1.9 с DSG, спял съм се на Амбиенте с допълнителни екстри, или на Елеганс с по-малко от допълнителните екстри :)

2.0 двигател е добър, но 1.9 е доста по-икономичен, и с правилния чип става сравним с 2.0, без да качава разхода на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TIGer,

2.0 двигател е добър, но 1.9 е доста по-икономичен, и с правилния чип става сравним с 2.0, без да качава разхода на гориво.

 

Доста по-икономичен !!!! Е кой от Вас е карал и двете коли при еднакви условия, че твърдите че 1,9 е по икономичен от 2,0 ???

Аз карам 2,0 с 6-степенна кутия и на дълъг път при нормално каране - 110-120 км/ч - разхода си е напълно нормален - 4,8 - 5,0 л/100 км. Правили сме с баща ми експерименти и сме стигали дори до 4,4-4,5 л/100 км - естествено при доста спокоино и икономично каране. Ако разлика от 0,1-0,2 л/100 км се явяват определящия фактор за избор между 1.9 и 2.0 - ами браво, какво говорим тогава за DSG при чийто избор е пределно ясно че разхода се покачва веднага с поне 0,5-0,6л/100 км.

Да, по-голям е мотора, но за сметка на това е с 6 степенна кутия, по-нова генерация и в крайна сметка доста по мощен - т.е. с по-малко усилия (и по малко гориво) ще прави това което прави и 1.9. Лично според мен не е по-икономичен 1,9 от 2,0, но всеки си решава. Но да се говори, че избора клони към 1,9 заради евентуалните 0,1-0,2 л/100км, а в същото време да се избере DSG - ами малко смешно ми се вижда. Не че DSG не е прекрасна опция, но от съображения за разход да се избере малкия мотор а след това екстра която качва доста разхода - малко странно. Както и да е, всеки има право на избор и решава сам, аз само изразявам мнение :-)

И двата двигателя са си прекрасни особено в комбинация с DSG :-) Ще е едно прекрасно приключение да се кара такава кола с такава скоростна кутия :-)

 

А и този "правилен" чип надали ще си много доволен, че ще можеш да го сложиш едва след като изтече гаранцията на колата (освен ако не държиш да нямаш гаранция при евентуални не дай Боже проблеми). 2 години не са никак малко време, аз 2 седмици чакам една екстра за мойта кола и се побърках, а камоли да чакам 2 години. А според мен чипа определено си е доста голяма и хубава екстра.

 

Като екстри - хубаво нещо е управлението на аудиото от волана, подгряване на седалките, частичен или пълен кожен пакет, ESP (според мен има смисъл и при 1,9 ТДИ) и мноооого хубава опция е едни по-нормални джанти и гуми от серийно предлаганите - например едни 17'' с 215 или 225 х 45 х 17. Колата така има съвсем различен облик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изненадан съм, че не си доволен от дилъра. Аз не съм им адвокат, но мога да кажа, че съм много доволен от "моя" дилър в същия шоурум - Николай Савов.

Относно колата: ако има нещо което не ти харесва и си я поръчал скоро по-добре виж дали не можеш да смениш поръчката. В крайна сметка ще дадеш доста сериозна сума и ако от сега смяташ, че си се прецакал и не ти харесва колата защо изобщо я визмаш.

За двигателя: То много ясно, че колкото повече - толкова повече. Най-добре V6 3.0, a още по-добре V8 от F430. Щом си решил дизел, то 1.9 си е съвсем разумен вариант - повечето октавии са с такъв двигател. Двигателя е икономичен и има прилична динамика. Ако си чак такъв състезател отивай в Камор Ауто. Според мен всеки съвременен двигател е капризен, особено дизелите. Каквото и да купиш трябва да внимаваш с нафтата. Разхода според мен приблизително съвпада, но след като се разработи двигателя и при малко по-бавно каране. Ако я зориш със 180 няма да гори колкото е в книжката.

За Maxi-DOT: Не ти показва нещо кой знае колко повече от страндартния дисплей, но за цената си мисля, че е страхотна екстра. Променя целия облик на таблото и е много по-приятен.

За други екстри: Според мен абсолютно най-задължителната екстра е задната чистачка. Серийно я няма дпри и в L&K оборудване. Без нея просто забрави за видимост назад. При първия дъжд, сняг или просто повече прах оставаш само на странични огледала.

Кожа хубаво си поръчал. Аз нямам но колегите гледам често си поръчват подгряване на седалките, което не е скъпо.

ESP е много хубава екстра, но за този двигател можеш и без нея да минеш. Все пак в един момент трябва човек и с $-те да се съобрази, то иначе целия списък с екстри е хубав.

Ако не си си поръчал допълнително колата ще ти дойде без стелки, но такива се продават в ЕТ на доста приемлива цена.

Друго не се сещам, както казах то екстрите са много (управление на аудио от волана и т.н.), но общо взето в Елеганса влиза всичко необходимо като парктроник, темпомат, хладилни жабки, мрежи в багажника и всякакви безкрайни глезотийки.

 

Много хубава кола си си поръчал, така че не се ядосвай. Октавията е супер и ще си я караш с кеф. Жалко само, че не си доволен от шоурума, защото е крайно време хората даващи по една торба пари за нещо да почнат да получават адекватно обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG при чийто избор е пределно ясно че разхода се покачва веднага с поне 0,5-0,6л/100 км.

Карал съм Бора 1.9 с 5 степенна ръчна, 5 степенна автоматична и Jetta с DSG. Разхода с DSG е по-малък, отколкото при ръчната скоростна кутия, и това при положение, че новата Jetta е по-тежка.

DSG не е автоматика от старо поколение, не е с torque convertor, а е роботизирана (автоматизирана) механична скоростна кутия с два съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста по-икономичен !!!! Е кой от Вас е карал и двете коли при еднакви условия, че твърдите че 1,9 е по икономичен от 2,0 ???

 

Данните на производителя го твърдят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG при чийто избор е пределно ясно че разхода се покачва веднага с поне 0,5-0,6л/100 км.

Карал съм Бора 1.9 с 5 степенна ръчна, 5 степенна автоматична и Jetta с DSG. Разхода с DSG е по-малък, отколкото при ръчната скоростна кутия, и това при положение, че новата Jetta е по-тежка.

DSG не е автоматика от старо поколение, не е с torque convertor, а е роботизирана (автоматизирана) механична скоростна кутия с два съединителя.

 

Ако за разликата в разхода между 1.9 и 2.0 данните на производителя твърдят едно то тук данните на производителя твърдят друго при използване на DSG, а именно ПО-ВИСОД разход.

 

Казах ви какъв е разхода на Октавия 2.0 мерен няколко пъти лично от мен, ако ви се вижда много за кола с такава мощност и такива габарити, има и други модели. Аз карам и Фабия 1.9 ТДИ - ПД, малко по-малко гори да, но и колата си е друга. Всеки решава какво иска и за каква кола е готов да отдели средства. :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бонус ми дадохазастраховка 1500лв, cd mp3 okolo 700 и цвят метакик 600 лизинг, каско- алианц.

Несъм доволен от дилъра заради високомерното и грубичко поведение /поне така го възприех/, вероятни и аз имам вина, че не разбирам много от коли и тн, но той затова е там да ме ориентира и да ми помогне, а не да се притеснявам да си задавам въпросите, защото тои ще прави гримаси.

Значи не съм сгрешил че се спрях на 1.9, понеже не съм фен на високата скорост, функциите на MAXI-DOTA се покриват с другия дисплей, значи само ме е яд за задната чистачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по-голям е мотора, но за сметка на това е с 6 степенна кутия, по-нова генерация и в крайна сметка доста по мощен - т.е. с по-малко усилия (и по малко гориво) ще прави това което прави и 1.9.

 

E не се сдържах колега. По-мощен двигател на едно и също купе изобщо не значи по-нисък разход. Не знам за какви ГОЛЕМИ усилия става въпрос при двигател 77 kW и теглене на купе тежащо грубо около 1300 кг. В най-лошия случай максимум около 70% от мощността е за теглене на купето, останалот е за 'гъзария'. Така че по-мощен двигател, да ще тегли по-леко купето, но и ще харчи повече, просто щото е по-мощен. Ако не беше така, то болидите от формулата с тяхната мощност щяха да произвеждат, не да харчат гориво :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега и аз не се сдържах - започвам със сметките.

 

70% от мощността се дават на 1300 кг - грубо казано.

 

По тези сметки - грубо пак - се падат към 18,57 кг. (1300/70) на процент от мощноста на двигателя.

Нека обаче не забравяме, че това е СОБСТВЕНОТО ТЕГЛО на колата - по данни на производителя, понеже обичате да ги споменавате. Пак по същите данни - с гориво и пътници и малко багаж - колата има ПЪЛНО ТЕГЛО - 1980 кг. Да речем, че не е пълното а примерно с един човек по-малко - ето веднага е 1900 КГ.

Щом на един процент от мощноста на мотора се падат 18,57 кг, значи 100% от мощноста се дава на 1857 кг. (18,57 х 100). Т.е този мотор по твоите сметки е направен да тегли 1857 кг. а не 1300, понеже все някой трябва да кара колата, трябва да има гориво, багаж и т.н. Е добре де питам аз : След като мотора е правен да тегли 1857 кг - не му ли идват малко повече примерно килограми от рода на 1900 кг ????????

 

Просто и аз не се сдържах......70% теглят празно купе, без гориво, без хора и без багаж - ДА.....но да не забравяме че колата не се кара сама.

И по тази логика за еднаквите купета и за мощните двигатели - ЗАЩО 1.2 HTP - 3 цилиндровия на ШКОДА извън града с пълен товар и 4 човека харчи повече от примерно 1.6 бензин със същия това - същата скорост и същите хора вътре ???? Просто е адски слаб мотора за такова натоварване и се натиска доста повече педала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кинтите никой обаче не казва .

3 000 лева повече или 10% 2,0 е по-скъпа от 1,9 .

Аз също карам 1,9 щот ми се досвидяха още 3000 лв .

Не карайте човека да съжалява още преди да си е взел колата !

 

Аз пък отидох за 1,6 FSI , а дилъра ме кандардиса за 1,9 TDI.

Лоши дилъри , ей !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега и аз не се сдържах - започвам със сметките.

 

70% от мощността се дават на 1300 кг - грубо казано.

 

По тези сметки - грубо пак - се падат към 18,57 кг. (1300/70) на процент от мощноста на двигателя.

Нека обаче не забравяме, че това е СОБСТВЕНОТО ТЕГЛО на колата - по данни на производителя, понеже обичате да ги споменавате. Пак по същите данни - с гориво и пътници и малко багаж - колата има ПЪЛНО ТЕГЛО - 1980 кг. Да речем, че не е пълното а примерно с един човек по-малко - ето веднага е 1900 КГ.

Щом на един процент от мощноста на мотора се падат 18,57 кг, значи 100% от мощноста се дава на 1857 кг. (18,57 х 100). Т.е този мотор по твоите сметки е направен да тегли 1857 кг. а не 1300, понеже все някой трябва да кара колата, трябва да има гориво, багаж и т.н. Е добре де питам аз : След като мотора е правен да тегли 1857 кг - не му ли идват малко повече примерно килограми от рода на 1900 кг ????????

 

Просто и аз не се сдържах......70% теглят празно купе, без гориво, без хора и без багаж - ДА.....но да не забравяме че колата не се кара сама.

И по тази логика за еднаквите купета и за мощните двигатели - ЗАЩО 1.2 HTP - 3 цилиндровия на ШКОДА извън града с пълен товар и 4 човека харчи повече от примерно 1.6 бензин със същия това - същата скорост и същите хора вътре ???? Просто е адски слаб мотора за такова натоварване и се натиска доста повече педала.

 

Някакси не ми се вижда една и съща разликата в мощността при 1.2 и 1.6 двигатели (които дори не си посочил каква мощност имат) и разликата при 1.9 (77кW)и 2.0 (103kW) двигателитe които коментираме.

Отделно, едно е как се отразява товаренето на бензинка, съвсем различно е при дизел колега.

Тези 70% и 1300та килограма съм ти ги казал грубо, просто по спомени, не претендирам за точност. Виждам ти се смята колега, поразрови се из нета или в учебниците по физика за да разбереш, що е то мощност и как се отразява на разхода.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по тази логика за еднаквите купета и за мощните двигатели - ЗАЩО 1.2 HTP - 3 цилиндровия на ШКОДА извън града с пълен товар и 4 човека харчи повече от примерно 1.6 бензин със същия това - същата скорост и същите хора вътре ???? Просто е адски слаб мотора за такова натоварване и се натиска доста повече педала.

 

Убеден ли си в това което пишеш? Ако искаш да излезнем мойта Octavia (90bhp) и една "стандартна" (т.е. 140bhp) O2 и да видим колко харчим София-Варна примерно? При спазване на ограниченията!

 

Разхода зависи от това как се кара колата. При натоварване до 75% (т.е. за 1.2HTP около 120-125km/h) със сигурност ще харчи по-малко от 1.6 (изключваме FSI, просто защото е друга технология!)....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някакси не ми се вижда една и съща разликата в мощността при 1.2 и 1.6 двигатели (които дори не си посочил каква мощност имат) и разликата при 1.9 (77кW)и 2.0 (103kW) двигателитe които коментираме.

Отделно, едно е как се отразява товаренето на бензинка, съвсем различно е при дизел колега.

Тези 70% и 1300та килограма съм ти ги казал грубо, просто по спомени, не претендирам за точност. Виждам ти се смята колега, поразрови се из нета или в учебниците по физика за да разбереш, що е то мощност и как се отразява на разхода.

Поздрави.

 

Изобщо не ми се смята, още по малко в безсмислени спорове като този - тези 70% и 1300 кг. изведнъжа преминаха по спомен и не претендираш за точност а точно тях даваш като пример за да докажеш, че си прав.

Ако на 1.9 ТДИ му се сложи чип, казвате че разхода не се повишава. Т.е. колата става около 135 коня, така ли ? (по-горе е написано точно това) Значи излиза че разхода на две коли - едната 105 к.с. а другата 135 к.с. е еднакъв. Тогава хайде обяснете ми защо разхода на една която е 140 к.с. с малко по голям мотор, ще даде толкова голяма разлика в разхода ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ ИМА 6ТА СКОРОСТ, която доста наистина доста намаля натоварването на двигателя. Някак не ми се вижда смислено това което твърдите.

Изобщо нямам намерение да се ровя в които и да било учебници - карам коли от които мога да черпя информация и да пиша тук. И 1,9 имам и 2,0 имам. Знам колко гори едната и колко гори другата.

 

 

 

Убеден ли си в това което пишеш? Ако искаш да излезнем мойта Octavia (90bhp) и една "стандартна" (т.е. 140bhp) O2 и да видим колко харчим София-Варна примерно? При спазване на ограниченията! ....

 

Колега - май обръщаме спора в друга насока. В МОМЕНТА ГОВОРИМ ЗА ОКТАВИЯ 2, а не Октавия 1. Има разлика първо в двигателите, купетата и скоростните кутии между 2 и 1. Хайде да не мерим несравними неща. Спора беше дали Октавия 2 1.9 ТДИ - 105к.с. гори по-малко от 2.0 ТДИ - 140 к.с.

Като ще мерим коли които не се сравняват да дойда с Фабия-та която имам - пак 1.9 ТДИ - само че малко повече коне и ще видиш, че повечето коне пак горят по-малко.

 

Мисълта ми беше, че е нелогично да се избере мотор който по данни на производителя (еххх как обичате да ги споменавате) гори с 0,2-0,3 л/100 км по-малко И ИМЕННО ЗАТОВА Е ИЗБРАН, а в същото време да се слага автоматична скоростна кутия която качва разхода с доста повече от 0,2-0,3 л/100 км (пак по данни на производителя). Никой не каза - избрах си 1,9 защото е по-евтин или защото е по-........ каквото и да било, а се казва - избрах си 1,9 защото е по икономичен. След като толкова се държи на икономията - ами ръчна скоростна кутия и готово - още по-икономично.

 

И пак да кажа - комбинацията 1.9 ТДИ с DSG е прекрасна и не искам да кажа нищо лошо, избора е наистина много добър, но моля Ви, не намесвайте разхода тук като основен критерий за избор между 1,9 или 2,0 след като ясно се вижда че не е .

 

Нито ще чета книги по физика, нито ще се пускам да меря София - Варна, казвам само че няма начин една О2 1,9 с 5-степенна кутия натоварена с хора и багаж да гори по-малко от О2 2,0 с 6-степенна кутия пак със същите хора и багаж - например от София до Варна за лятната почивка на море. Все пак голяма част от пътя е магистрала и разликата между 5та и 6та скорост са си едно 300-350 оборота - които ще се държат доста дълго време. И не ми трябва да чета книго по физика или ДВГ за да разбера това.

 

Офффффффффф ква е жега а с кви глупости се занимаваме, ама ме е яд, колко време отделяме на глупости и безсмислени спорове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... струва ми се, че се дърлите за глупости.....Естествено, че 2.0 TDI е по-добрия двигател, особено съчетан с DSG кутия. По-еластичен е, ускорява по бързо, по-пъргав е, по-тих е, въобще това е модерен двигатерлот ново поколение. При по-здраво настъпване гори малко масло, но това не е болка за умиране. 1.9 TDI е вече стар и скоро ще отиде в историята... това е живота.... А и дълбоко се съмнявам, че 1.9 TDI с чип е сравним с 2.0 TDI без чип....

 

Така, че стига сме се дърлили: всичко е въпрос на цена..... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някакси не ми се вижда една и съща разликата в мощността при 1.2 и 1.6 двигатели (които дори не си посочил каква мощност имат) и разликата при 1.9 (77кW)и 2.0 (103kW) двигателитe които коментираме.

Отделно, едно е как се отразява товаренето на бензинка, съвсем различно е при дизел колега.Тези 70% и 1300та килограма съм ти ги казал грубо, просто по спомени, не претендирам за точност. Виждам ти се смята колега, поразрови се из нета или в учебниците по физика за да разбереш, що е то мощност и как се отразява на разхода.

Поздрави.

 

...Спора беше дали Октавия 2 1.9 ТДИ - 105к.с. гори по-малко от 2.0 ТДИ - 140 к.с.

 

 

Koлега, изкривяваш това което съм писал. Никъде не съм писал че като сложиш чип на 1.9ТДИ почва да харчи по-малко. Съшо така виж, че още в първото ми мнение съм писал приблизително 1300 кг. и за процентите също съм писал ориентировъчно.

 

И точно като погледнеш данните на производителя, да пак ще ги цитирам за твое удоволствие, и ще видиш че посочените от теб по-горе 1.9 тди харчи с минимум 0.5 литра по-малко от 2.тди и двата двигателя без автоматични скоростни кутии. Та толкова от мен за мощност и разход.

Какви и колко коли имаш/караш слабо ме вълнува, но от частния случай, какъвто е твоя, да обобщаваш генерално колко харчат всички Шкоди с този двигател е меко казано несериозно. Затова ги има и данните на производителя, защото те са все пак усреднени данни от доста повече от една Шкода. А това че занижават реалния разход, е ясно но то важи както за 1.9, така и за 2.0. Да, по- дългата скоростна кутия влияе положително на разхода, за това спор няма. И затова разхода на 2.0тди е почти колкото на 1.9 тди автоматик, просто единия е със 5 а другия със 6 скорости.

Поздрави.

 

P.S. в последното изречение имам предвид и двата двигателя с автоматична. Първо сравняваме ръчната скоростна кутия горе и после автоматиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си е колата,три години вече я карам без проблеми.

Относно бързината,онзи ден се прибрах от морето,от Варна до София никой не ме изпревари,по магистралата съвсем спокойно с 160-180км/ч.Какво повече от това.И каква е разликата в двигателите някакви 100куб.см.Задай си въпроса къде са тия 35кончета разлика и от какво и кой двигател ще изкара повече.

Взимай колата и да не ти пука, после ще пишеш как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква е разликата в двигателите някакви 100куб.см.Задай си въпроса къде са тия 35кончета разлика и от какво и кой двигател ще изкара повече.

Най-после един разумен довод в полза на 1,9!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.