Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна ангренажен ремък


chyllz

Recommended Posts

До "orange!" - "Octavia"-та, която карам, счупи водната помпа на 105 000 километра. Колата е купувана от "Еура Тек", познавам бившите й собственици и гарантирам за километрите. Малко под 300 лева май струваше помпата. Нямам техническо образование (, че да се обоснова) така, че ТИ си реши дали да я смениш. И.. да.. нищо не се чу, докато не изпуши двигателния отсек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора,уважаеми,в света Няма ДВГ(поне норнален,сериен)в който ангренажния ремък да задвижва нещо различно от разпределителен вал и ГНП за дизелите,и ли механизми за които фаза на зацепване е определяща за правилната им работа,Ей бога ми по-голяма глупост от "ангр. ремък задвижва водната помпа" не е измислена в автомобилостроенето .

ВОДНАТА ПОМПА НЕ Е КОНСУМАТИВ

 

Има такъв двигател, и той е точно този на моята кола: :D

angrenage.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това, че водната помпа се движи от ангренажия ремък, сте прави.

Порових малко и за Голф 2 до 92, 1,0 и 1,3 двигателите са с водна помпа на ангренажния ремък. 1,6 и 1,8 са обаче с помпа на ремъка на алтернатора.

Моя двигател също се оказа с водна помпа на ангренажния ремък. Но по-малкия 1,4 с 50 kW е с водна помпа на ремъка на алтернатора.

Така че всички сме прави по отношение на монтажа на водната помпа и всички грешим ако смятаме само единия начин на монтаж.

 

П.П.: На Голф 2 1,6 съм сменял радиатор, перка, термостат и накрая реших да погледна и водната помпа. А нямам спомен да съм свалял ангренажен ремък. Та от по-горните мнения се чудех, ако водната помпа е на ангренажния ремък, какво ли съм свалял :mrgreen:

На Лада 2103 74' набор, водната помпа беше свързана към ремъка на алтернатора. Чупил съм и помпа и тогава просто се чуваше едно лекичко металическо цъкане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, като видя такива твърдения, написани с ГОЛЯМИ букви, направо умирам от смях! Хора, нямате жал бре!!! Немало такива неща по света? Не може да бъде!

Петре, ти с тея картинки дет си ограждал с червенкото...да не си ги рисувал ти и да си турил водната помпа собственноръчно? Не разбра ли, че такива неща НЕМА по света в нормалните, серийни мАтори!!! Да си вземеш бележка и да си прелистиш литературата за ДВГ-тата ;)

А докато прелистваш - от мен - наздраве! Още само една седмица бачкане остана и после - кеф!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188

След 10 мин четене и смях по темата да дам едни съвен на някой членове от клуба. Инсталирайте си аутодата, етка етос или някв друг подобен софт, може и някой книжка да си вземете (с подобни картинки като тази която е прикачил Петър) и преди да твърдите , че никой ангренаж не върти водна помпа и всеки върти маслена и тн разгледайте отгоре отгоре поне картинките. Ако не е друго поне ще знаете съвсем общо какво има под капака на колата ви и няма да ставате за смях с неверни и абсурдни твърдения.

 

пп. с това мнение не искам да обидя никой , но спорите за глупости в тая тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Двигателят ми е 74kw ATD 1.9 P.D. Ангренаж със ролките е сменен в ЕТ м.6 2005 г. на 70000 км. гарантирано . В момента - 15.09.08 г. е на 130000 км. пак гарантирано. Чета в книжката, че се сменя на 90000 км., а по мнения на познати задължително на 60000 км, и се чудя какво да правя - да чакам ли още 30000 км. или веднага да отивам на смяна? Ще съм благодарен на всички мнения и съвети.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят ми е 74kw ATD 1.9 P.D. Ангренаж със ролките е сменен в ЕТ м.6 2005 г. на 70000 км. гарантирано . В момента - 15.09.08 г. е на 130000 км. пак гарантирано. Чета в книжката, че се сменя на 90000 км., а по мнения на познати задължително на 60000 км, и се чудя какво да правя - да чакам ли още 30000 км. или веднага да отивам на смяна? Ще съм благодарен на всички мнения и съвети.

Поздрави

 

В полза на сигурноста не е зле да се смени по-рано от предписаното. Лично аз сменям на 60 хил., за да ми е спокойно на душата и да знам, че като тръгна за някъде - ще стигна ;) Решението си е твое - успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Да се изкажа и аз като човек който цял ден е заровен в тия шибани ремъци. Дизеловите бензиновитесе сменят на 90 хиляди километра и толкова им е гаранцията в Еуратек при закупуване и монтаж там. За водна помпа се препоръчва смяна на 2ри ангренаж или казано по друг начин на 180 хиляди. Единственият мотор който ангренажа не върти водната помпа е 1,4MPI Фабия, които всъщност си е старият шкодов блок произвеждан от времето на 1000МВто. В случая на колегата започнал темата има 2 ремъка, един между колянов и разпределителен вал и 2ри между 2та разпределителни вала. Иначе комплекта за всички останали двигатели на Шкода включват ремък,обтяжна ролка, паразитна ролка и 2 нови гаики за ролките. А доста сложни са нещата при 2,5 дизел и 2,8 бензин, но там и пробега е 120 хиляди километра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственият мотор който ангренажа не върти водната помпа е 1,4MPI Фабия, които всъщност си е старият шкодов блок произвеждан от времето на 1000МВто.

Това дали се отнася и за BXW двигателя - 1,4MPI 63kW?

Някак си не съм се "заравял" дотолкова под капака на Фабията :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственият мотор който ангренажа не върти водната помпа е 1,4MPI Фабия, които всъщност си е старият шкодов блок произвеждан от времето на 1000МВто.

Това дали се отнася и за BXW двигателя - 1,4MPI 63kW?

Някак си не съм се "заравял" дотолкова под капака на Фабията :oops:

Колега,дишай спокойно,нямат нищо общо. :D
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно нямат общо като изключим общия обем :D Говоря за двигатели с кодове AME, AZE, AQW има и една експериментална серия 1000 кубика ARV мотор и тои е същия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Зарових" се под капака.

Имам два ремъка.

Пистов - външен и видим - задвижва алтернатора и водната помпа.

Ангренажен - вътрешен и скрит под пластмасов капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tuningmania- Ремъка беше с няколко канала по-тесен от оригиналния и отгоре на всичко, не беше зацепен правилно. Така, че - Внимавай къде си даваш колата, че Майстори много, но единици са тези,-ТАЗИ СМЕШКА ЧАК СЕГА Я ВИДЯХ

абе по добре да не пишете и да филосовствате по въпроси дето не разбирате ,че МНОООГО се излагате пък и заблуждавате другите хора

апък за този нямам думи просто-combi 64hp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.